۶۷۱۶۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو به فلاینی: دهانت را ببند!

ژوزه مورینیو به هافبک بلژیکی تیمش توصیه کرد که قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند و دهانش را ببندد و فقط به فوتبال فکر کند.

ایسنا: ‌به نقل از گاردین، مروان فلاینی، هافبک ۳۰ ساله بعد از مصدومیت از ناحیه زانو در جریان بازی با تاتنهام احتمالا چند هفته‌ای را به دور از میادین خواهد بود. او هنوز قراردادش را با منچستریونایتد تمدید نکرده است تا زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور او در تیم‌های دیگر از جمله لیگ چین و ترکیه به گوش برسد.

ژوزه مورینیو پیش از بازی تیمش برابر هادرزفیلد، گفت‌: من دیروز به فلاینی گفتم که قراردادت را تمدید کن و دهانت را ببنند. من به او گفتم زیاد به آینده فکر نکند و کاری به میزان مصدومیتش نداشته باشد. خوشبختانه مصدومیت فلاینی مربوط به رباط صلیبی نیست. از همان مصدومیت‌های شایعی است که برای زانو رخ می‌دهد. لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است و ما به او برای بازی با سویا نیاز داریم.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره بحث جدایی زلاتان ایبراهیموویچ از این تیم، گفت‌: من فکر می‌کنم اگر زلاتان قصد رفتن از تیم را داشته باشد، اول از همه خودم متوجه آن خواهم شد. پس فعلا خبری از این مساله نیست. ایبراهیموویچ فعلا مصدوم است و من امیدوارم به همراه اریک بایی به ترکیب تیم ما برای بازی‌های پیش‌رو ‌اضافه شود. ما در ادامه‌ فصل بازی‌های حساس و مهمی را پیش‌رو داریم.

بازی منچستریونایتد و هادرزفیلد در حالی برگزار می‌شود که هم‌زمان با حادثه تلخ مونیخ است که باعث کشته شدن چندین بازیکن منچستریونایتد شد. در همین رابطه آقای "خاص"، گفت‌: شنبه روزی است برای نشان دادن تعصب و عشق به قربانیان و خانواده‌های آن‌ها. یک روز خوب برای انجام یک بازی خوب. ما البته نسبت به فصل قبل بهتر شدیم. تلاش خواهیم کرد تا جام را به دست بیاوریم اما اگر نشد سال آینده قوی تر خواهیم شد. آن چه که مشخص است تکلیف قهرمان مشخص شده و ما برای مقام دوم می جنگیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج