جاباما
۶۷۲۵۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مستره: نیمار با ما، موش و گربه بازی کرد

نایب رئیس باشگاه بارسلونا از نحوه جدایی نیمار از جمع آبی‌واناری‌ها گله‌مند است.

خبرگزاری تسنیم: جوردی مستره، نائب رییس بارسلونا در گفت‌وگو با روزنامه کاتالونیایی «اسپورت» با اشاره به جدایی نیمار از بارسلونا در تابستان اخیر در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد ۲۲۲ میلیونی‌ یورویی‌اش توسط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: چیزی که بیشتر از هر چیزی آزارم داد، نحوه جدایی نیمار از بارسلونا بود. ما با نیمار و پدرش در حال مذاکره بودیم، اما آنها با ما روراست نبودند. اگر او می‌آمد و می‌گفت که «من می‌خواهم از بارسلونا بروم»، درست همان کاری که سسک فابرگاس، پدرو، الکسیس سانچس و خاویر ماسچرانو انجام دادند، ما با او به توافق می‌رسیدیم. او نباید با این کارش همه را آزرده خاطر می‌کرد.

وی ادامه داد: نیمار با ما موش و گربه بازی کرد. کار به جایی رسیده بود که همه کارها انجام شده بود و ما هم به او گفتیم که رقم پاداش تمدید قراردادش را نخواهیم پرداخت. او هم چیزی به ما نگفت. اگر این اتفاق می‌افتاد، پاری‌سن‌ژرمن هم با رقم کمتری می‌توانست نیمار را به خدمت بگیرد و ما هم با رقم کمتری بازیکن جانشین او را به خدمت می گرفتیم. رفتار نیمار باعث به وجود آمدن تورم در بازار نقل‌وانتقالات شد، ما پول زیادی به دست آوردیم و سروصدای رسانه‌ای زیادی به پا شد.

نایب رئیس باشگاه بارسلونا همچنین با اشاره به فروپاشی مثلت MSN پس از جدایی نیمار یادآور شد: نیمار دید که نمی‌تواند هرگز با وجود لیونل مسی در بارسلونا تبدیل به بازیکن شماره یک تیم شود. مشخصاً هم بارسلونا تنها یک مسی خواهد داشت. نیمار برای اینکه بهترین فوتبالیست جهان شود، باید بارسلونا را ترک می‌کرد و حق هم داشت که این‌طور فکر کند. با جدایی نیمار زلزله کوچکی در بارسلونا رخ داد، چون مثلث MSN از هم پاشید و ارنستو والورده که تازه هدایت تیم را برعهده گرفته بود، بدون او باید به کارش ادامه می‌داد.

مستره در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با این وجود همه عالی کار کردند و ما عصبی نشدیم و تمرکزمان را از دست ندادیم. بازیکنان همان کاری را کردند که والورده از آنها خواست. ما از 24 بازیکن خود 22 بازیکن آماده می‌خواهیم و اکنون بازیکنان بسیار باتجربه، مستعد و جوانی در اختیار داریم و در رأس آنها هنوز لیونل مسی را داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج