۶۷۳۰۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوگل و اوبر به دادگاه می‌روند

شرکت تاکسی اینترنتی اوبر و گوگل زمانی با یکدیگر همکاری می کردند، اکنون این دو شرکت با اتهامات فریب، خیانت، خرابکاری و دزدی فناوری های پیشرفته در دادگاه روبروی یکدیگر قرار می گیرند.

خبرگزاری مهر: امروز دادگاه اوبر و گوگل در ایالت سانفرانسیسکو برگزار می شود. گوگل، اوبر را متهم می کند که فناوری های مربوط به خودروهای خودران آن را دزدیده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، شرکت تاکسی اینترنتی اوبر و گوگل زمانی با یکدیگر همکاری می کردند، اکنون این دو شرکت با اتهامات فریب، خیانت، خرابکاری و دزدی فناوری های پیشرفته در دادگاه روبروی یکدیگر قرار می گیرند.

دادگاه این دو شرکت امشب در سانفرانسیسکو برگزار می شود. یک سال قبل Waymo(یکی از زیرمجموعه های گوگل) اوبر را متهم کرد قطعاتی کلیدی از فناوری خودروهای خودران این شرکت را در ۲۰۱۶ سرقت کرده است. در آن زمان اوبر با پرداخت ۶۸۰ میلیون دلار استارت آپ متعلق به آنتونی لواندوسکی، یکی از مهندسان ارشد پروژه خودروی خودران گوگل را خریده بود.

در آن زمان گوگل آنتونی لواندوسکی را متهم کرد که هزاران سند تجاری این شرکت را سرقت کرده است.

گوگل معتقد بود لواندوسکی با تراویس کالانیک( مدیر ارشد اجرایی سابق اوبر) تبانی کردند و از فناوری های خاص Waymo در ناوگان خودروهای خودران اوبر استفاده کردند.

اوبر به طور نامحسوس این اتهامات را رد کرد. همین امر بعدا تحقیقات جنایی وزارت دادگستری آمریکا را در بر داشت. هنوز مشخص نیست تمرکز این تحقیقات روی اوبر یا لواندوسکی بوده است.

در این پرونده گوگل خواهان غرامتی معادل ۲ میلیارد دلار است. همچنان از دادگاه خواسته تا اوبر را از به کارگیری فناوری های دزدیده شده منع کند.این روند مانعی در مسیر تولید خودروهای خودران اوبر ایجاد می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج