۶۷۴۷۹۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جهانبخش، بهترین بازیکن لیگ فوتبال هلند

یک سایت انگلیسی لژیونر ایرانی تیم فوتبال آلکمار را بهترین بازیکن لیگ هلند معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: سایت HITC با انتشار گزارشی از علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی تیم آ.زد آلکمار، انتقادی از باشگاه سلتیک گلاسکو دارد.در این مقاله نویسنده عنوان می‌کند که باشگاه مطرح اسکاتلندی ۳ سال قبل می‌توانست صاحب بازیکنی شود که اکنون یکی از بهترین بازیکنان لیگ فوتبال هلند است.

در ابتدای این نوشته عنوان می‌شود که در سال ۲۰۱۵ سلتیکی‌ها با رقمی کم می‌‌توانستند جهانبخش را که در خدمت تیم ان.ای.سی نایمخن بود، به خدمت گیرد. اما بی‌توجهی‌ باشگاه بریتانیایی، باعث شد تا وینگر خوش‌تکنیک کشورمان در لیگ هلند یا همان «اردی‌ویزه» تیم عوض کند و به عضویت آ.زد. آلکمار در آید و در ادامه چنان پیشرفت کند تا یکی از مطرح‌ترین بازیکنان این لیگ اروپایی شود.

این سایت شهر لندن نوشت۳ سال قبل سلتیک علیرضا را می‌خواست.ارزشی که بر روی او گذاشته شده بود، فقط ۱.۵ میلیون پوند بود. اما اکنون بعد از ۲ سال و نیم این رقم احتمالا تا ۱۰ برابر افزایش یافته است. بازیکن ۲۴ ساله امروزی که اکنونی یکی از خلاق‌‌ترین‌های اردی‌ویزه است.

سایت مذکور در ادامه نوشت:علیرضا در کارنامه فصل جاری، ۱۰ گل زده و ۸ پاس گل را ثبت کرده و می‌تواند بهترین بازیکن هلند باشد.هر چند که هیروینگ لوزانو از آیندهوون و استیون بورگیوس از فاینورد هم داعیه چنین عنوانی را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      پس بیخود نیست که شاهد افول فوتبال هلند هستیم و نباید جام جهانی هم باشه چون لیگشون ضعیفه که جهابخش میشه بهترین...لیگ یونان و بلژیک و ...دیگه هم همینطور بدرد نخور شدن

      پاسخ ها

      • میلاد خسروی

        داداش. جهانبخش عالیه. پیشرفتش فوق العاده بوده. نمیدونم چرا خود ما ایرانیها چشم دیدن پیشرفت بازیکنامون رو نداریم. اگه بازیکن خوبی نمیبود ناپولی صدر نشین لیگ ایتالیا بهش پیشنهاد نمیداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج