جاباما
۶۷۴۹۴۹
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

بادامچیان: رئیس‌جمهور آمریکا دیوانه نیست

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آمریکا دیوانه نیست بلکه خُل‌بازی در می‌آورد.

خبرگزاری تسنیم: اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: ۵۵ سال پیش خداوند نایب امام زمان و مرجع تقلید و احیاگر اسلام در قرن حاضر را به مردم ایران عنایت کرد که از طریق ایشان انقلاب اسلامی ایران در یک حرکت داخلی و خارجی پیروز شد.

وی ادامه داد: در آن زمان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و صهیونیسم و در داخل با شبکه فراماسونری تلاش داشتند پس از رحلت آیت‌الله بروجردی نقشه براندازی اسلام را در ایران اجرا کنند زیرا در آن زمان اسلام در ایران اسلام تشیع بود و به همین خاطر آنها سعی داشتند با رفراندوم بساط اسلام را در ایران جمع کنند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رفراندوم اول با ۶ ماده در ایران آغاز شد، افزود: قرار بود پس از رفراندوم اول، رفراندوم دومی نیز شکل بگیرد و دیگر ایران اسلامی نباشد و لائیک‌ها بر سر کار بیایند.

بادامچیان با بیان اینکه پس از اجرای رفراندوم امام خمینی (ره) عمق این موضوع را یافت و با مراجع آنها را در میان گذاشت، اضافه کرد: امام خمینی (ره) از ملت بزرگ کمک خواست و مردم به این خواسته لبیک گفته و در یک حرکت جهادی و مجاهدت و فداکاری با امام بیعت کردند.

وی با تاکید بر اینکه در ۱۶ سال که در محضر امام خمینی (ره)‌ برای پیروزی انقلاب تلاش کردیم، انواع مجاهدت‌ها را از سوی مردم دیدیم گفت: در این ۱۶ سال انواع و اقسام توطئه‌های داخلی و خارجی شکل گرفت البته در چنین فضایی خیلی از افرادی که در مبارزات انقلابی بودند مایوس شدند و در آغاز انقلاب نیز برخی می‌گفتند این کار پیروزی ندارد و مشت بر سندان کوبیدن نیست بلکه مشت بر سرنیزه کوبیدن است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اولین هسته تظاهرات انقلاب از دی بهمن ۱۳۴۱ شروع و در ۶ بهمن آن سال متوقف شد، تصریح کرد: جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۴۱ تعدادی از یاران به خدمت امام رسیدند و چون غم‌زده بودیم و شاه رفراندوم دوم را در حال اجرایی کردن بود ما نتوانستیم حرف بزنیم. امام در آن جلسه فرمودند مثل اینکه بنده باید حرف بزنم.

بادامچیان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در آن جلسه خاطر نشان کرد: امام در آن جلسه فرمودند شاه تصور کرده است ما را در جایی قرار داده که نه راه پس داریم و نه راه پیش. به حول قوه الهی او را در جایی قرار خواهیم داد که نه راه پس داشته باشد و نه راه پیش. این اقتدار امام و ایمانی که یاران به حرف‌های امام داشتند موجب شد ما با نشاط کامل به مجاهدت و مبارزه بپردازیم.

وی ادامه داد: شاه در سال ۱۳۵۸ نه راه پس داشت و نه راه پیش. نه آمریکا، نه انگلیس و نه هیچ کشوری وی را نمی‌پذیرفت.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه در ۵۴ سال پیش و در اردیبهشت ماه سال ۴۲ امام به ما فرمودند انقلاب سه مرحله دارد، اظهار داشت: امام فرمودند مرحله اول انقلاب، اسلامی کردن ایران است که این کار ۲۰ سال طول می‌کشد.

بادامچیان مرحله دوم را اسلامی کردن کشورهای اسلامی از نظر امام دانست و افزود: امام مرحله سوم انقلاب را آشنا کردن جهان با اسلام می‌دانست.ایران در ۱۶ و نیم سال اسلامی شد و مرحله دوم و سوم هم ۳۰ سال طول کشید.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: پس از اینکه نظام جمهوری اسلامی تاسیس شد برخی می‌گفتند این نظام یک ماه یا دو ماه بیشتر نمی‌ماند اما امسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار می‌کنیم. البته در این راه پیروزی و مشکلات زیادی داشته‌ایم.

بادامچیان با بیان اینکه آمریکایی‌های که می‌خواستند بساط اسلام را در ایران جمع کنند پس از سال ۵۷ نیز توطئه‌ها را ضد جمهوری اسلامی ایران را چند برابر کردند، ادامه داد: بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی ملت ایران به اوج و اقتدار رسید حتی امروز آمریکا می‌ترسد به کشور ما حمله کند چون می‌داند آنچنان دماغش به خاک مالیده می‌شود که دیگر از آمریکا چیزی باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه پس از این اقتدار و اوج خود آمریکایی‌ها نیز اذعان کردند که اسلام در حال پیشرفت در سرزمین‌های استکباری است و حتی دولتمردان آمریکا گفتند سال گذشته تعداد زیادی در آنجا به اسلام گرویده‌اند، گفت: پیش‌تر نیز پیام رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غربی ارسال شد که این پیام بر این نکته توجه داشت که باید جوانان غربی بیدار شوند و حساب خود را از سران مستکبر و آنهایی که با شعار دموکراسی و حقوق بشر به آنها دروغ می‌گویند جدا کنند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از مفهوم‌های پیام مقام معظم رهبری به جوانان غربی این بود که آنان باید در برابر سردمداران خود که از سعودی جنایتکار و داعش بی‌رحم حمایت می‌کنند قیام کنند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه پس از پیروزیهای انقلاب اسلامی طرف‌های غربی پروژه اسلام‌هراسی را مطرح می‌کنند، گفت: رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته در سخنرانی خود با نهایت عصبانیت گفت که ما در دنیا یک سری دشمن داریم که سردمدار آنها ایران است و یک‌سری رقبا داریم که چین و روسیه هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا ۲۰ تریلیون دلار بدهی دارد و دچار ورشکستگی شده و در بدترین شرایط قرار دارد افزود: امروز آمریکایی‌ها دچار بحران سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند و سیاستمداران پشت پرده آنها یک رئیس جمهوری را‌ آورده‌اند که دیوانه نیست بلکه خل‌بازی در می‌آورد چون دیگر آنها با عقل به جایی نمی‌رسند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نیمه دوم انقلاب را در حال آغاز کردن هستیم و در این راه مشکلاتی وجود دارد که باید همت کنیم و آنها را حل کنیم و مستقیم در خدمت ولایت باشیم، اظهار داشت: ما باید خودمان مشکلاتمان را حل کنیم که در این زمینه نیز نیروهای ارزشمند، پاک و متدین فراوانی داریم. البته نباید به کسانی که خلاف کرده‌اند توجه کنیم.

بادامچیان ادامه داد: اگر افرادی چون همت و ... در راس کارها باشند اختلاس و حقوق‌های نجومی معنا ندارد. این افراد مانند بازرگان نیستند که وقتی نخست وزیر شد همان حقوق نخست‌ وزیری ۲۰ هزار تومانی زمان شاه را که الان ۲۰ میلیون تومان می‌شود را دریافت کنند. این افراد باید مثل رجایی باشند که تنها ۴ هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ملت با رجایی‌ها همراهی می‌کنند و اگر اتفاقی می‌افتد بر سر و صورت خود می‌زنند، گفت: افرادی به مانند رجایی در کشور زیاد داریم و همه باید به دنبال آنها باشیم تا امور را به آنها بسپاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودمونیم خودتم فهمیدی چی میگی هی ازامریکا چرت وپرت میگی شما وگروهت برید دبگه استراحت بکنید

    • بدون نام

      خسته کننده و تکراری بود از اینده بگو

    • بدون نام

      دیوانه نیست روانیه

    • الف

      رجای زمان (دکترررر احمدی نژاد) .؟!!!!!

    • بدون نام

      اعوذبالله من الشیطان الرجیم

    • بهروز

      با عرض معذرت خدمت اساتید,انسان زمانی که برای هدفی که برای ان به وجود اومده وقصدی جز اثبات اهدافش نداشته باشه ودر حیطه و قانونی که ان کشور برای او ترسیم کرده واصرار وپافشاری برای مدت زمانی که قانون برای او در نظر گرفته از هیچ فعلی که بعضی از جوامع ان را نادرست میخوانند توجی نمیکنه وفقط خدمت از راه چاپیدن جوامع دیگر به شرط رفاه وحفظ ابر قدرتی کشورش میداند که در نظر ما دیوانگی ست ودر کل خداوند برا ی حفظ تعادل بشری که خود بشر انتخاب میکند حالت تندروی ومیانه روی را برا حفظ نسل برتر که جزء حیات افرینش میباشد در نظر میگیرد,پس ما باید در قانون بقا کسی را دیوانه نخوانیم

    • بدون نام

      اگ ۱۵ملیون مهاجره افغانیاروجمع اج نکنیدتششع ازبین میرود قول سازمان ملل چندسال دیگه ایران بزرگترین کشوروهابی میش

    • بدون نام

      شاه به دلیل دشمنی با امریکا د اواخر حکومتش سرنکون شد و اوره شدنش دلیل ش همونه

    • بدون نام

      یکی از سیاست هایش است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج