جاباما
۶۷۵۲۲۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بنا: شرایط من با این فدراسیون جور در نمی‌آید

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اصلاً از کشتی دور نبودم و همه رقابت‌ها را دنبال می‌کردم.

خبرگزاری فارس: محمد بنا در حاشیه مراسم افتتاح خانه کشتی حمید سوریان اظهارداشت: کار قشنگی بود و خیلی از آن خوشحالم امیدوارم باز هم سالن‌های دیگر به نام قهرمانان دیگر افتتاح شود. از علیرضا دبیر و دیگر دوستان در تربیت بدنی شهرداری تشکر می‌کنم. حمید سوریان استحقاق این کار را داشت. من فکر می‌کردم یک خانه کشتی معمولی است اما وقتی دیدم شوکه شدم، همه چیز در آن کامل بود.

وی در مورد وضعیت کشتی کشور گفت: اصلاً از کشتی دور نبودم چه داخلی چه خارجی، در شهریار هم سر کلاس‌های تمرینی می‌روم و امیدوارم وضعیت بهتر شود.

وی ادامه داد: از همه لحاظ کشتی شرایط خوبی را نمی‌بینم، چه مدیریت، چه امکانات.

بنا در مورد اینکه آیا مشکل کادر فنی است؟ گفت: نه به عنوان تماشاچی که سابقه دارم چیزی که می‌بینم این را می‌گوید که شرایط خوب نیست امیدوارم که یک مقدار مسائل کارشناسی و بررسی شود.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه بعد از المپیک در تیم‌های ملی پوست‌اندازی شد، گفت: طبیعتاً همینطور است در فرنگی خیلی از بچه‌ها کنار رفتند اما در آزاد به خاطر مصدومیت‌ها بود. ما سال آینده دو میدان سخت یعنی بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی را داریم، آسیایی‌ها همه در حال کار کردن هستند. عوض کردن قانون‌ها تمام شده است، یکسری به سود ما و یک سری به ضررمان بوده است، امیدوارم با شرایط جدید خودمان را تطبیق دهیم با این وجود در المپیک ۲۰۲۰ چه در آزاد و چه فرنگی کار مشکلی داریم.

بنا در مورد اینکه پیشنهادتان در مورد سوریان برای ادامه کار چیست؟ گفت: او فرد باهوشی است، یک قهرمان درون خودش را بیش از همه می‌شناسد. سوریان یک مقدار ذهنش از کشتی دور شده است. وقتی او می‌آید همه انتظار دارد که طلا بگیرد حتی خودش به همین دلیل شرایط سخت است. سوریان و قاسم رضایی فکر نمی‌کنم که دیگر بخواهند برگردند اما آنها از کشتی نمی‌روند و می‌دانم که خود حمید هفته‌ای ۳ جلسه تمرین می‌کند اما به هر حال شرایط قهرمانی سخت است. او از سال ۲۰۰۵ در تیم ملی بود و در این ۱۲ سال دین خود را ادا کرده است.

وی در مورد اینکه احتمال دارد شما به کشتی برگردید یا خیر، گفت: صحبت‌هایی که می‌شود ضمنی است، من تصمیم دارم بعد از المپیک ریو به بازنشستگی خودم ادامه دهم.

بنا در مورد اینکه اگر فدراسیون بخواهد قبول می‌کنید یا خیر؟ گفت: نه، قبول نمی‌کنم. شرایط من با این فدراسیون جور در نمی‌آید. ۶۰ سال دارم و طبیعتاً نمی‌توانم باز گردم.

بنا در پاسخ به این سوال که آیا خادم به عنوان رئیس فدراسیون می‌تواند سرمربی تیم ملی هم باشد؟ گفت: چرا نمی‌تواند باشد؟ به هر حال رئیس فدراسیون حق این را دارد که با هرکسی که می‌خواهد کار کند. او رئیس فدراسیون است و اینکه ۵ پله از سمت خود پایین‌تر می‌آید و سرمربی تیم ملی می‌شود طبیعتاً باخت‌ها هم گردن او می‌افتد. پیش‌بینی موفقیت هم خیلی سخت است.

وی در مورد حضور اشکانی در تیم ملی فرنگی گفت: او مربی جوانی است و باید به وی فرصت دهند. بعد از اینکه من رفتم چندین مربی عوض شدند و متأسفانه همه بزرگان فرنگی را سوزاندیم، چمن‌گلی و سیم‌خواه آمدند اما در آزاد این کار را نکردیم. طلایی انتخاب شده و کار می‌کند چرا نباید در فرنگی این اتفاق بیفتد؟ در مجموع باید به اشکانی زمان دهند و هر نتیجه‌ای گرفت حمایتش کنند. بزرگانی مانند پازاچ و بابک او را کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مقصرشماییدکه واچه خواری بلدنیستید چون اون بیچاره هابایدمرتب پاچه مافوقها رابخوارانند وتوقع دارندازپایین دست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج