جاباما
۶۷۵۹۱۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کاظمیان: جای علیپور در تیم ملی خالی است

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: جای علی علیپور در تیم ملی خالی است و امیدوارم او همراه تیم ملی به روسیه برود.

خبرگزاری میزان: جواد کاظمیان در مورد شرایط پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس ۹۹ درصد راه قهرمانی را طی کرده و با اختلاف امتیازی که دارد این تیم را می‌توان قهرمان لیگ برتر دانست. از الان قهرمانی را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: هیچ تیمی در حال حاضر زور ندارد تا پرسپولیس را تهدید کند. شاگردان برانکو بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته‌اند که توانستند برای دوسال پیاپی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست یابند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد اتمام قرارداد برخی از بازیکنان پرسپولیس در پایان لیگ عنوان کرد: جدایی بازیکنان از یک تیم یک اتفاق مرسوم بوده و در فوتبال دنیا اتفاق می‌افتد، اما خود بازیکنان پرسپولیس می‌توانند تصمیم بگیرند در چه تیمی حضور داشته باشند. الان هم که مبلغ قرارداد‌ها مناسب و رو به افزایش است فکر نمی‌کنم بازیکنی از پرسپولیس جدا شود.

کاظمیان در خصوص عملکرد علی علیپور در پرسپولیس و اینکه چرا این بازیکن به تیم ملی دعوت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: به نظرم جای علی علیپور در تیم ملی خالی است. بازیکنی که اینقدر گل می‌زند صد در صد در تمام دنیا به تیم ملی دعوت می‌شود. امیدوارم علیپور با تیم ملی به روسیه برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pesar bad

      احمق یجایی میگن جای فلانی خالیه ک آدمای اونجا بدرد نخور باشن نه کسایی مثل ازمون کاوه رضایی کریم انصاریفرد قوچان نژاد جای چی خالیه اخه؟؟فکر میکنین تو جام جهانی هم رحمان احمدی و نوشی صوفیانی در برابرمون قرار میگیرن هه

    • بدون نام

      اصلا جای خودتم خالیه توتیم ملی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق جون اندازه دوفصل استقلال گل زده مگه همین کیسه کاوه نبود پارسال شیش گل زد حالا علیپور هفت هفته مونده ب ایگ آقای گل ه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج