۶۷۵۹۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تحولی تازه در بازی‌های کامپیوتری با ماوس لکسیپ

ماوس سه‌بعدی لکسیپ به گیمرها وعده‌ی تجربه‌ای هیجان‌انگیز را می‌دهد. هیجانی که با به کار بردن دو جوی‌استیک داخلی در این ماوس به اوج می‌رسد. سازندگان این ماوس که برای جذب منابع مالی از کمپین کیک‌استارتر کمک گرفته‌اند می‌گویند جوی‌استیک‌های به کار رفته در این ماوس راه‌حلی قابل قبول برای تمام بازی‌های کامپیوتری هستند.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - وحید ناظمی: ماوس سه‌بعدی لکسیپ به گیمرها وعده‌ی تجربه‌ای هیجان‌انگیز را می‌دهد. هیجانی که با به کار بردن دو جوی‌استیک داخلی در این ماوس به اوج می‌رسد. سازندگان این ماوس که برای جذب منابع مالی از کمپین کیک‌استارتر کمک گرفته‌اند می‌گویند جوی‌استیک‌های به کار رفته در این ماوس راه‌حلی قابل قبول برای تمام بازی‌های کامپیوتری هستند.
تحولی تازه در بازی‌های کامپیوتری با ماوس لکسیپ

جوی‌استیک اول این ماوس داخلی است و به وسیله‌ی چرخش پوسته‌ی ماوس کنترل می‌شود. این ماوس می‌تواند بیش از سیصدهزار حالت جوی‌استیک را ثبت کند. جوی‌استیک دوم در ناحیه کناری ماوس قرار گرفته و به وسیله‌ی انگشت شست کنترل می‌شود. به خاطر نوع و ناحیه‌ی قرار گرفتن جوی‌استیک دوم، این ماوس در دو مدل مخصوص برای افراد راست‌دست و چپ‌دست ارائه می‌شود. این جوی‌استیک دوجهته، شبیه آنچه که قبلا در جوی‌استیک‌های کنسول‌های بازی دیده‌ایم طراحی شده است. این ماوس همچنین به یک حسگر لیزری مجهز شده که به کاربر امکان می‌دهد جزییات بازی را با سرعت و دقت بالا اجرا کند.
تحولی تازه در بازی‌های کامپیوتری با ماوس لکسیپ

شرکت سازنده‌ی این ماوس می‌گوید که این محصول برای تمام افرادی که در سطوح مختلف بازی‌های کامپیوتری را دنبال می‌کنند مناسب است. مهم نیست تمام روز را به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنید یا بازی کردنتان محدود به چند ساعت در آخر هفته است.

کاربر این ماوس می‌تواند از طریق کنترل پنلی که در اختیار دارد، نیازهای خود را نصبت به عادت و علاقه‌ی خود شخصی‌سازی کند. برای مثال هر جوی‌استیک می‌تواند به عنوان کلید‌های نشان‌گر صفحه‌کلید تعریف شود و جای صفحه‌کلید را در بسیاری از بازی‌ها بگیرد.

شرکت سازنده‌ی این ماوس توانست تنها در ۲۵ دقیقه‌ بودجه‌ی مورد نیاز برای آن را از طریق کیک‌استارتر به دست بیاورد. این شرکت قول داده تا محصول هیجان‌انگیز خود را حداکثر تا ماه ژوئن و با قیمتی در حدود ۱۰۰ یورو در اختیار علاقمندان خود قرار دهد.
تحولی تازه در بازی‌های کامپیوتری با ماوس لکسیپ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج