۶۷۶۲۹۶
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: به ۳ دلیل شکست خوردیم

از نگاه سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان این تیم به سه دلیل مغلوب الدحیل قطر شده است.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب آهن پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل الدحیل قطر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ابتدا به تیم الدحیل به دلیل کسب این نتیجه و پیروزی تبریک می‌گویم. آنها توانستند شروع خوبی داشته باشند و با اینکه ما در نیمه اول خوب بودیم، اما آنها در نیمه دوم توانستند نتیجه را تغییر بدهند. باشگاه الدحیل میزبانی خیلی خوبی داشت و به نظرم داوری هم بسیار خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه الدحیل تا دقیقه 70 کمتر توانست به سمت دروازه این تیم حمله کند، اما به یک باره بازیکنانش کم آوردند، گفت: من قبول دارم و اول صحبت‌هایم گفتم. این اُفت کردیم دو دلیل داشت، یکی اینکه گل‌هایی که خوردیم روی اشتباه فردی بود و دلیل دوم این بود که هرچقدر تعویض‌های آنها خوب بود، تعویض‌های ما جواب نداد و بازیکنان تعویضی آن وظایفی که باید انجام می‌دادند، خوب اجرا نکردند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که «در نیمه اول شروع خوبی داشتید و آیا وضعیت بدنی هم در اُفت ذوب‌آهن تأثیر داشته است یا نه»، اظهار داشت: خیر، من چنین اعتقادی ندارم. به این دلیل که اگر به گل‌ها دقت کنید، به خصوص گل اول و سوم الدحیل، ما روی اشتباه فردی گل خوردیم. با این حال قبول دارم بعد از گل اولی که دریافت کردیم، نظم تیمی‌مان به‌هم ریخت.

وی در واکنش به این سؤال که شما گفته بودید برای پیروزی آمده‌اید اما چه شد که شکست خوردید، تصریح کرد: من گفتم و توضیح دادم. تا آن زمان که نظم داشتیم و ارتباط خط هافبک و مهاجمان الدحیل را قطع کرده بودیم توانستیم این تیم را کنترل کنیم، هم به گل رسیدیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتر هم برسیم. باخت ما سه عامل داشت. اشتباهات فردی و اینکه بعد از گل اول نظم تیمی ما به‌هم ریخت و سومین دلیل هم این بود که آنها از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص شکست این تیم مقابل الدحیل و باخت الوحده مقابل لوکوموتیو و در پاسخ به این سؤال که تیم او و نماینده امارات چقدر شانس برای صعود دارند، گفت: هنوز پنج بازی، یعنی ۱۵ امتیاز برای ما باقی مانده است. ما باید در بازی‌های آینده تلاش کنیم و حتماً یکی از تیم‌های صعودکننده خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      حتما صعود میکنی ...یوخودا...

    • خاسر

      بزرکترین اشتباه شما این است که دراین سالهای حضور کی روش در تیم ملی ایران که چگونه در بحث دفاعی کار وتلاش میکردندوتاکیدداشتندکه تیم در وهله اول گل نخورد را اصلا یاد نگرفتیدحال به لطف خداتیم ما یک گل جلو بود باز هم حالت تهاجمی بازی میکردند ودفاع راتنها میگذاشتندکه باید مرتب تذکر میدادیدوتیم رابا توجه به قوی بودن تیم مقابل کمی عقب تر ومنسجم تر میکردد ودر این شرائط فرصت ضدحمله را هم داشتیم تازه بعد از خوردن گل اول تیم حالت احساسی پیدا کرد ومی خواست همان لحظه گل مساوی را بزند. ودیگر اینکه چرا پاس های ما به هم تیمی اینقدر ضعیف بودوبه مقصد نمی رسید واکثر مواقع توسط تیم مقابل قطع میشد.

    • بدون نام

      ذوب آهن در قطر ذوب شد خخخخ

    • سنا

      فقط بلدن زر بزنن

    • علی

      هیسسسسسسسسسسسسسسس

    • علی آبی....

      میزدی زیرش!! اوت دستی! سانتر...!!

    • بدون نام

      فدای سرت شکست لازم بود وتجربه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج