۶۷۶۳۹۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

استاندار تهران:

بحران کم‌آبی مانند زلزله، تهدیدزاست

استاندار تهران معتقد است که بحران کم‌آبی هم مانند وقوع زلزله تهدیدزا است.

خبرگزاری ایلنا: محمدحسین مقیمی عصر امروز در دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان تهران گفت: کشور با کمبود جدی آب روبه‌رو است و دستگاه‌ها باید در موضوع کاهش مصرف آب وارد شوند.

وی ادامه داد: بحران کم‌آبی هم مانند وقوع زلزله تهدیدزا است. کمبود آب همچون شرایط غیرعادی در کشور حاکم شده که این وضعیت را می‌توانیم مشابه وضعیت زلزله به‌عنوان یک بلای طبیعی در نظر بگیریم و خودمان را باید با آن وفق دهیم.

مقیمی متذکر شد: موضوع آب افزود: همه باید توان خود را برای فرهنگ‌سازی درست مصرف آب به کار بگیریم. در این راستا صداوسیما و رسانه‌های جمعی می‌توانند نقش به سزایی داشته باشند. بهترین تصمیم استفاده درست و صرفه‌جویی در مصرف آب است. اقدامات دیگر مانند بستن چاه‌های غیرمجاز و اقدامات اصلاحی در این بخش ضروری است.

استاندار تهران در پایان بر ترویج فرهنگ درست مصرف آب به عنوان یک مسئله استراتژیک تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های استان باید به‌صورت جدی به موضوع کاهش مصرف آب ورود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واجب نیست که تهران را پایتخت نگه داریم این شهر خسته و ناتوان که روزی با 15 هزار نفر، پایتخت شده امروز جمعیت آن 1000 برابر شده یعنی 15 میلیون نفر و با مشکلات عدیده ای نظیر زلزله فروخته در جسم ناتوان تهران به نام گسل، آلودگی هوا که با تعطیلی هر روزه مدارس به زودی شاهد بی سوادی خیل کثیری از جوانان خواهیم شد،آتش سوزی های گسترده که هر روز باعث کشته شدن چندین نفر می شود، بی آبی نه کم آبی که به زودی تهران را به کویری از بیابان لم یزرع تبدیل می کند و کاهش سفره های زیرزمینی که باعث فرونشست زمین بدون زلزله می شود و ده ها موارد دیگر. آیا وقت آن نرسیده پایتخت را به جایی ببریم که دشت وسیع و خوش آب و هوا و پرآب باشد؟ باید کشته بدهیم بعد عملیاتی کنیم؟ چه جوابی بر انسانهای بی گناهی داریم که احتمالا در اثر زلزله جان خواهند داد؟

    • بدون نام

      خيلي بدتر از زازله است
      پيشنهادم به دوستانم در برترين ها و خوانندگان سايت ديدن انيميشن رينگو است
      ببينيد كه متوجه اهميت آب بشويم

    • بام

      مردم نکشین این همه اب وبارانی میشه حرص مال دنیاگرفته شماراخب میاد هم سیل میاد همه چی بعنی اینقدراین برای شمامهمه گه الودگی هوانیست هرچند باژاپن‌کارکنی برطرف میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج