جاباما
۶۷۶۴۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریبا: انتخاب ۱۱ بازیکن استقلال سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به آمادگی بازیکنان انتخاب ۱۱ بازیکن برای شفر سخت شده است.

خبرگزاری مهر: بهتاش فریبا در خصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر الریان قطر گفت: از لحاظ آماری استقلال توانسته بردهای بیشتری مقابل الریان داشته باشد. یادم است زمانی که ما در استقلال بودیم دو بازی رفت و برگشت این تیم را شکست داد و در مجموع شرایط آبی پوشان نسبت به الریان بهتر است.

وی تأکید کرد: الریان بعد از السد پولدارترین و پرتماشاگرترین تیم قطر است. آنها بازیکنان خوبی دارند که از تجربه کافی برخوردار هستند. یک دفاع وسط و یک هافبک وسط خوب دارند که نقش موثری در موفقیت الریان دارد.

فریبا تصریح کرد: استقلال در لیگ نتایج خوبی کسب کرده است و در بازی آخر در مقابل سپید رود به یک برد خوب دست پیدا کرده و با یک روحیه خوب، فردا به مصاف الریان قطر خواهد رفت و می تواند با نفراتی که در اختیار دارد، نتیجه را به سود خود به پایان برساند اگرچه بازیکنان استقلال آن قدر از آمادگی لازم برخوردارند که انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی برای شفر سخت شده است.

پیشکسوت استقلال درخصوص خرید جدید دو بازیکن استقلال هم گفت: هیچ شناختی از این دو بازیکن وجود ندارد، تنها شاهد ۱۰ دقیقه از بازی تیام بودیم که البته او تنها یک بار توپ به پایش خورد ولی مطمئنم شفر با شناخت کامل این دو بازیکن را به خدمت گرفته است و امیدوارم که آبی پوشان بتوانند در دیدار فردا موفق باشند.

بهتاش فریبا در خصوص نوسان شفر در کسب نتایج در لیگ برتر هم اظهار داشت: این اتفاق برای هر مربی ای می افتد. رئال، بارسلون و دیگر تیم های بزرگ دنیا هم این افت و خیز را دارند ونمی توان به شفر ایراد گرفت البته او باید با شناختی که از تیمش پیدا کرده در چیدن نفرات اصلی برای دیدار برابر الریان، وسواس بیشتری از خود نشان داده تا بتواند موفق باشد.

وی با انتقاد از برنامه ریزی بازی های لیگ برتر نیز افزود: ایرادی که به سازمان لیگ می شود گرفت این است که فاصله زمانی بازی ها را بیشتر کند. آبی پوشان باید در ۱۸ روز ۴ بار به میدان بروند که این برای تیمی که باید چندین بار پرواز هوایی داشته باشد، بسیار طاقت فرسا است. اگر می خواهیم تیم هایمان در لیگ قهرمانان موفق باشند، باید با آنها همکاری کنیم و این طور پشت سر هم بازی برای آنها نگذاریم.

پیشکسوت استقلال در خصوص حضور سه تیم دیگر ایرانی در لیگ قهرمانان نیز گفت: ذوب آهن، تراکتور سازی و پرسپولیس هر سه شرایط استقلال را دارند و من امیدوارم بتوانند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرده و در لیگ قهرمانان موفق شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی نتیجه دیدار استقلال برابر الریان بسیار سخت است اما امیدوارم این تیم بتواند با مهره های خوبی که در اختیار دارد فردا پیروز این میدان سخت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج