جاباما
۶۷۶۶۵۵
۹۴ نظر
۵۰۰۱
۹۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مایلی‌کهن: بزدل کی‌روش و جد و آبادش هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادات هستی.

خبرگزاری تسنیم: محمد مایلی‌کهن درباره مناظره شب گذشته علی کریمی با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم کریمی نیاز به حمایت داشته باشد، او آنقدر بزرگ است که نیاز به حمایت کسی ندارد، اما باید بگویم متأسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما حتی در دوره قاجار هم شاهدش نبودیم.

بزدل کی‌روش و جد و آبادش هستند

وی در ادامه افزود: در برنامه زنده تلویزیونی کارلوس کی‌روش با وقاحت به علی کریمی که یکی از بزرگان فوتبال ایران بوده است توهین می‌کند و می‌گوید بزدل، بزدل خودت و جد و آبادات هستی.

کی‌روش هر کاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد و به هیچ‌کس هم پاسخگو نیست

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تأکید بر اینکه کارلوس کی‌روش به هیچ‌کس حساب کتاب پس نمی‌دهد، گفت: کی‌روش به کریمی توهین می‌کند و هر کاری که دلش بخواهد انجام می‌دهد و به هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. در مقابل دبیرکل فدراسیون فوتبال از او دفاع می‌کند!

آیا همه بد هستند و فقط کی‌روش خوب است؟!

مایلی‌کهن با طرح این پرسش که آیا تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر سرپرست دارد، گفت: تا به امروز کی‌روش چند سرپرست تیم ملی را عوض کرده است؟ ترابیان بد، پیروانی بد، والی‌زاده بد، ساکت بد و... آیا همه بد هستند و فقط کی‌روش خوب است؟!

چطور فردوسی‌پور نمی‌پرسد کجای دنیا تیم ملی سرپرست ندارد؟!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: چطور کی‌روشی‌پور نمی‌پرسد کجای دنیا تیم ملی سرپرست ندارد؟! چرا او سؤال نمی‌کند در کجای دنیا سرمربی تیم ملی برای آن تیم کمپ تمرینی انتخاب می‌کند؟! اصلاً این کار چه ارتباطی به کی‌روش دارد؟ چرا در فدراسیون پنج ستاره چنین اتفاقاتی می‌افتد؟! باور کنید در فدراسیون بی‌ستاره هم این کارها را نمی‌کنند و هرکسی مسئولیت کار خودش را برعهده دارد.

وی همچنین یادآور شد: کی‌روش خودش می‌رود کمپ را انتخاب می‌کند و با این کار هزار و یک حرف و حدیث به وجود می‌آید. اصلاً وظیفه سرمربی تیم ملی چنین کاری است؟ همین کارهاست که حرف و حدیث به وجود می‌آورد و بعد می‌گویند کمپ چنین و چنان بوده و نرخش این نیست و آن است.

تیم ملی بزرگسالان فدراسیون پنج ستاره نباید سرپرست داشته باشد؟

مایلی‌کهن با طرح این پرسش که «تیم ملی بزرگسالان فدراسیون پنج ستاره نباید سرپرست داشته باشد؟»، افزود: کریمی حرف بدی نزد، چون در آستانه جام جهانی هستیم یکسری افراد دوست دارند در این مسابقات باشند و به همین خاطر سکوت می‌کنند، چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟ چرا کسی مشکلات را نمی‌گوید؟ متأسفانه من دیدم برخی جاها نوشته‌اند حمله کریمی به کی‌روش! او کجا به کی‌روش حمله کرد، تازه به کی‌روش به کریمی اهانت کرد و گفت بزدل، بزدل کی‌روش و جد و آبادش هستند.

۷ سال تیم ملی را بدهند دست ابرام چرخی او آن تیم را به جام جهانی نمی‌برد؟!

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: مگر کی‌روش چه تاجی بر سر فوتبال ما زده است؟ مگر ما قبل از این جام جهانی نرفته بودیم؟ هفت سال تیم ملی را بدهند دست ابرام چرخی او آن تیم را به جام جهانی نمی‌برد؟! الان هفت سال است که تیم ملی دست کی‌روش است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اختیار اوست. آیا نباید با این شرایط تیم ملی را به جام جهانی ببرد؟ مگر شق‌القمر کرده است؟

مگر کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نیست پس چرا در ایران حضور ندارد؟

وی‌ با طرح این پرسش که شغل کی‌روش در ایران چیست؟ گفت: مگر کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نیست؟! اگر او سرمربی است پس چرا در ایران حضور ندارد؟ سرمربی تیم ملی هر کشوری باید در آن کشور حضور داشته باشد. او اما در ایران نیست و وقتی هم که هست به جای تماشای بازی‌های لیگ برای تبلیغ فلان بانک به مشهد می‌رود. متأسفانه آقای کی‌روشی‌پور هم با ترس و لرز و در لفافه می‌گوید آقای کی‌روش شما که حداقل تا مشهد رفته‌اید چرا نرفتید بازی پدیده را تماشا کنید؟! اصلاً من یک سؤال می‌پرسم. شغل اول ایشان در ایران چیست؟! آیا تبلیغات برای یک بانک است؟!

کی‌روش حتی اگر ما را در دنیا قهرمان هم کند این نحوه برخوردها درست نیست

مایلی‌کهن همچنین تصریح کرد: کی‌روش حتی اگر ما را در دنیا قهرمان هم کند این نحوه برخوردها درست نیست، او آمده و طرح ریکاوری بازیکنان را داده و بازیکنان یکی دو روز می‌آیند و در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند، اما خودش هفت هشت روز است به ایران آمده! کی‌روش خودش اجبار کرده اردو برگزار شود، اما در محل تمرینات حاضر نمی‌شود! این خنده‌دار نیست؟

کی‌ر‌وش هر چیزی بخواهد خوب است اما به ما که می‌رسد سال اقتصاد مقاومتی است!

وی در ادامه یادآور شد: هیچ‌کس به این موضوع توجه نمی‌کند، او چند بار مربیان تیم ملی را عوض کرده است، او برای تیم ملی سه بدنساز، چهار ماساژور و ... دارد. اینها برای کی‌روش خوب است. شما فکر می‌کنید من مربی ایرانی نمی‌دانم تیمم چند مربی، ماساژور و ... می‌خواهد؟ من اگر اینها را بگویم و بخواهم کسی توجه نمی‌کند، اما اگر کی‌روش بگوید خوب است. اگر کی‌روش بخواهد آقایان فدراسیون با افتخار می گویند سرمربی تیم ملی اینها را می خواهد و به به عجب مربی! به ما که می‌رسد سال اقتصاد مقاومتی است، اما این آقا هرکسی را می‌خواهد می‌آورد، ماساژور، مربی، پسرخوانده و... متأسفانه هیچ‌کس هم هیچ چیزی نمی‌گوید.

فدراسیون فوتبال پشت عوامل خود هم نیست

پیشکسوت فوتبال کشورمان با ابراز تأسف از اینکه فدراسیون فوتبال پشت عوامل خود هم نیست، افزود: خطیر که معاون خود آقای ساکت بوده است به خاطر برخوردی که با دستیار کی‌روش داشته برکنار شده است. آقای ساکت زشت است، چرا به این راحتی پشت همکار خود را خالی می‌کنید. همکاری که من نمی‌دانم از کجا آمده، اما معتقدم نباید به همین راحتی یکدیگر را بفروشیم و پشت عوامل خود را خالی کنیم.

کریمی نجابت به خرج داد

مایلی‌کهن همچنین بیان کرد: در برنامه زنده تلویزیونی به کریمی می‌گویند بزدل، بعد می‌گویند حمله کریمی به کی‌روش! کریمی خیلی هم نجابت به خرج داد و چیزی نگفت، برای چه باید این بیگانه به بهترین بازیکن ما بگوید بزدل؟!

این نیست که فقط کی‌روش ما را مفتخر به حضور در جام جهانی کرده باشد

«این آقا امروز هست، اما شاید فردا، یک سال دیگر و شاید هم دو سال دیگر نباشد و از ایران برود»، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال با بیان این جمله یادآور شد: مگر ما قبلاً جام جهانی نرفتیم، ما در سال‌های ۷۸، ۹۸ و ۲۰۰۶ هم به جام جهانی رفته بودیم و این نیست که کی‌روش ما را مفتخر به حضور در جام جهانی کرده باشد، سال ۲۰۱۴ که خدایان ما را به جام جهانی بردند و این بار هم او در حالی تیم ملی را به جام جهانی برد که هفت سال سرمربی این تیم بوده است. آیا شق القمر کرده است؟!

چه ایرادی دارد که قرارداد کی‌روش را منتشر کنند؟

وی در واکنش به اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال می‌گویند قرارداد کی‌روش محرمانه است، گفت: اینکه می‌گویند محرمانه است، یعنی چه؟! او سالانه بیش از دو میلیون یورو از فدراسیون فوتبال می‌گیرد، این رقمی است که در رسانه‌ها عنوان شده، یواخیم لو که سرمربی بهترین تیم جهان است ۳.۵ میلیون یورو می‌گیرد، تازه از این رقم ۵۰ درصدش را مالیات می‌دهد، متأسفانه کی‌روش مالیات پولی را هم که می‌گیرد نمی‌دهد، چه ایرادی دارد که قرارداد او را منتشر کنند؟ چه ایرادی دارد که مشخص شود او چند روز باید در ایران باشد و چند روز به مرخصی برود؟

مدام می‌گویند پول نداریم بعد این طور پول را دور می‌ریزند

مایلی‌کهن با یادآوری اظهارات کریمی خاطرنشان کرد: کریمی خوب گفت، چون مربیان او روزانه پول می‌گیرند برای‌شان کار ایجاد کرده است آن هم در شرایطی که خودش در ایران نیست. آقایان مسئول و مقامات کشور این‌هاست که مردم را اذیت می‌کند. مدام می‌گویند پول نداریم بعد این طور پول را دور می‌ریزند. پیراهن را از تن تیم جوانان در می‌آورند بعد این آقا هر تعداد ماساژور، مربی، فرزندخوانده و ... می‌خواهد می‌آورد.

آقای ساکت! شما ایرانی هستید، یک کم عِرق داشته باشید

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال همچنین خطاب به محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: آقای ساکت! شما ایرانی هستید، یک کم عِرق داشته باشید، آیا مربی ایرانی هم بود این‌طور برخورد می‌کردید؟ همین محمد ناظم‌الشریعه ببینید چه جانانه تیمش را قهرمان آسیا کرد، فردا اگر بخواهند به او پاداش بدهند، شما ببینید چطور حق و حقوق او و شاگردانش را می‌دهند.

برای این فدراسیون متأسفم که چشمانش را روی چنین اتفاقاتی می‌بندد

وی در ادامه یادآور شد: می‌گفتند کریمی عصبی است اما در برنامه شب گذشته اصلاً کریمی عصبی نبود، علی‌رغم اهانتی که به او شد چهارچوب ادب را هم رعایت کرد. من برای این فدراسیون متأسفم که چشمانش را روی چنین اتفاقاتی می‌بندد. کی‌روش الان همه کاره فدراسیون است، او رئیس است، دبیرکل است، رئیس ایفمارک است و...، البته رئیسی که اصلاً حضور ندارد!

کی‌روش به خاطر کارهای تبلیغاتی به تیم ملی ایران آمده است

مایلی‌کهن با طرح این مدعا که کی‌روش به خاطر کارهای تبلیغاتی به تیم ملی ایران آمده است، گفت: او بعد از کارهای تبلیغاتی شاید هم توجهی به تیم ملی داشته باشد!

ساکت چیزهایی می‌گفت که مرغ پخته‌ هم خنده‌اش می‌گرفت

پیشکسوت فوتبال کشورمان با انتقاد از اظهارات ساکت در برنامه زنده تلویزیونی گفت: ساکت چیزهایی می‌گفت که مرغ پخته‌ هم خنده‌اش می‌گرفت! ای کاش از ساکت می‌پرسیدند که چند وقت است که دبیرکل شده است؟ در این مدت چند سفر رفته است؟ آیا سفرهای او ضرورت داشته است؟

در این شرایط چه ضرورتی دارد که تاج و کفاشیان با هم به چین تایپه بروند؟

وی ادامه داد: در همین مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که در چین تایپه برگزار شد هم کفاشیان حضور داشت و هم تاج، مگر کفاشیان رئیس کمیته فوتسال نیست، پس تاج چرا به چین تایپه رفته بود؟ متأسفانه این آقایان یک واو را هم برای سفرها جا نمی‌اندازند و جالب است که خود را مقید و پیرو ولایت فقیه می‌دانند، آن هم در حالی که مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامیدند. در این شرایط چه ضرورتی دارد که تاج و کفاشیان با هم به چین تایپه بروند؟ چه ضرورتی دارد ۹ نفر از ایران برای قرعه‌کشی جام جهانی به روسیه بروند؟ چه ضرورتی دارد تاج و کفاشیان با هم به سوئیس و دیگر کشورها بروند؟ شما حساب کنید، یک سفر ساده به کشور اروپایی چقدر هزینه دارد، بعد مشخص می‌شود چه بودجه‌ای صرف سفرها می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بینم
      تورو چه به فوتبال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        13:7
        توایرانی هستی یه خارجی به هموطنت گفته بزدل وازحرف حق میترس؟

      • بدون نام

        نه تو فوتبال میفهمی

      • بدون نام

        حق با كيروشه
        كريمي بسه. ساكت شو

      • سیمبر

        ادب داشته باش توهین نکن

    • استقلالی

      درود به شرف علی کریمی ها ، یه اجنبی بیاد به علی کریمی بگه بزدل؟ بزدل کاج و دمپائیان و جاکت هستند که در مقابل یکی مثل کیروش لال تشریف دارن

      پاسخ ها

      • Z

        باسلام،به ااحتمال قوی مافیای فوتبال دست بکار شدند که کیروش به زمین بزنند و حتی تاج و گروه اصفهانی ها،مثل روز روشنه ادمهای کوچک و بی سوادتا افرادی که قدیم از فدراسیون چاپیدند و به دلایلی الان از انجا خارج شدند دنبال ضربه زدن هستند .مدیریت در هر بعد و مکانی سلییقه ای هستد که نتیجه اون از درست بودن و قدرت تصمیمات در محصول کار مشخص میشه.آقای کریمی برگرده وببینه چطور تو یه بازی حساس از حضور توی مسابقه انصراف میده هم در دوران بازیگری و هم مربیگری ،باید به عملکرد ادمها امتیاز داد نه حرف وادعا
        واقعا برای امثال کریمی و مایلی کهن که فقط حرف میزنند ولی دچار دوگانگی شخصیت در عمل و تفکر هستند دارم وسلام

      • بدون نام

        ما ایرانیها فقط ادعا داریم و روحیه ناسازگاری با غریبه ها ، بخاطر همینم ، هیچوقت پیشرفت نمیکنم ، همیشه منزوی هستیم، اخرشم هیچ غلطی نمیکنیم فقط درجا میزنیم

    • بدون نام

      Ali:
      ادعای کانال کیسه :علی کریمی از هواداران استقلال تشکر کرد و گفت آنها نشان دادند وقتی پای حق در میان باشد رنگی نگاه نمیکنند
      کاش ایشان هم رنگی نگاه نمیکرد و به بزرگ ترین فساد چند سال اخیر فوتبال ایران اشاره میکرد (منظور قرارداد طارمی بوده )
      *****
      به گزارش پیروزی دیلی، مسوولان باشگاه استقلال خواهان بررسی قرارداد مهدی طارمی در فصل گذشته شده اند. ادعایی که پندار توفیقی یکی از مسوولان باشگاه استقلال مطرح کرده است. فردی که به واسطه رابطه خویشاوندی با یکی معاونان وزارت ورزش در باشگاهی بزرگ پست گرفته و حالا در پی ادعاهای عجیب هواداران در فضای مجازی ادعایی را مطرح کرده است که واقع خنده داراست.

      مهدی طارمی در مهلت قانونی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و قرارداد او مانند برخی قراردادهای غیرقانونی استقلالی ها در خارج از مهلت نقل و انتقالات به ثبت نرسید.اگر قرار باشد تاریخ امضا و زمان ثبت قراردادها را تطبیق دهیم و آن را ملاک بدانیم بسیاری از قراردادهای بازیکنان فوتبال ایران مساله دار است؛ چرا که بارها اتفاق افتاده که قراردادی در یک تاریخ دیگر امضا شده و در تاریخ دیگری به ثبت رسیده است.

      در مجموع هیچ تردیدی درباره اینکه طارمی در مهلت قانونی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست وجود ندارد ، اما تردیدی هم نیست که قرارداد پروپییچ بازیکن خارجی استقلال بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات ثبت شد و آی تی سی او کاملا غیرقانونی بود.ابهامات زیادی هم درباره قرارداد غیرقانونی فرهاد مجیدی با استقلال وجود دارد؛

      بله! تخلف یعنی قرارداد غیر قانونی پروپییچ و قرارداد پرمساله مجیدی.تخلف یعنی دوپینگ دسته جمعی استقلالی ها در دربی 73 که هیچ تردیدی درباره این دوپینگ مجموعه بازیکنان استقلال وجود ندارد و شخصا حاضریم همین حالا هم آن را در هر محکمه ای ثابت کنیم.

      حالا اگر قرار به اعتراض باشد هواداران پرسپولیس می توانند با هشتگ قرارداد غیرقانونی پروپییچ و مجیدی و دوپینگ استقلالی ها در دربی 73 خواهان پیگیری این اتفاقات شوند و کمپین چند میلیون امضا را به راه بیاندازند.

      پاسخ ها

      • azad

        با خودت چند چندی بزرگوار؟!!!!✔

      • بدون نام

        خیلی پرتی

      • عادل

        تو خوبی عموجان؟

      • بدون نام

        اصصصصصصصصلا حالت خوب نيست اصصصصصصلا.
        خدا شفات بده جوجه لنگي

    • احمد

      واقعا ما شباهات زیادی به قوم بنی اسرائیل داریم . حالا که با این اقتدار و فقط با یک باخت به جام جهانی رفتیم گلایه و شکوه میکنیم که چرا کیروش فلان نفر را منصوب کرده و یا به مرخصی می رود یا ....
      بجای اینکه قدردان باشیم

      پاسخ ها

      • لعنت به بیگانه پرستت

        کافر همه را به کیش خود پندارد! شاید شما شباهت زیادی به قوم بنی اسرائیل داری ولی مارو قاطی نکن!! ضمنا کیروش به جز خوردن ثروت ایران و دفاع اتوبوسی هیچ دست آوردی واسه تیم ملی نداشته !

      • امیر

        افراد خشک مغزی مثل توباعث شدن این کشور الان در این اوضاع باشه اخه چه اشکال داره ما از علم خارجی ها استفاده کنیم یک عمر تیم ملی دادیم دست مایلی کهن و قلعه نویی و دایی و قطبی ...چه کار کردند ؟؟؟الان ابر قدرت اسیا هستیم مربی های ایرانی هم از روز اول معلوم بود به کی روش حسودی می کنند

    • ناشناس

      تیم ملی دست مایلی چرخی بود چند بار بردی جام جهانی.از اب گل الود ماهی نگیر.از این چرخی ها تو ایران زیاد داریم چند بار باشگاههامون قهرمان شدن.

    • بدون نام

      تیم رو بدین دست حاج اقا تا زنگ تفریح اسیاش بکنه مربی با کلاس داشتن لیاقت میخواد همین لاشخورا تو جام قبلی برانکوروهم اینجور کبوندن اینا میدونن اگه مربی خارجی نتیجه بگیره این اقایون باید برن تو محلات مربیگری کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مربی با کلاس که خوبه ولی نه به این قیمت که توهین کنه و تو کل کاری دخالت کنه و

      • بدون نام

        با مایلی کهن شش تا به کره جنوبی زدیم با کیروش چند تا زدین شما جماعت اجنبی پرست چی از فوتبال میدونید مگه با کیروش قهرمان آسیا شدیم

    • بدون نام

      تو رو خدا همتون ساکت شید و بذارید کیروش کارشو بکنه. شما مربیای ایرانی که میرید جلو تیمای عربی کیسه گل میشید و بر می گردید اصلا در حد و اندازه ای نیستید که بخواهید در مورد کیروش نظر بدید. مردم قدر کیروش رو خوب میذونن و همه میدونیم با رفتن کیروش ما میشیم همون تیم ضعیف چند سال قبل که 8 سالی یه بار با دق دادن مردم و با هزار تا اما و اگر میرفتیم جام جهانی. امثال مایلی کهن خیلی بی چشم و رو اند

    • علي

      همه تون مايه تاسف هستيد ....

    • علی

      اولا کریمی بهترین بازیکن نیست ثانیا شما خودت به دیگران مثل دایی توهین کردی و محکوم شدی

      پاسخ ها

      • فرهاد

        دقیقا.دایی که خیلی بزرگتر از ایشون و کریمی بودن

    • بدون نام

      چرا فقط باید در برابر این همه دروغ ساکت نشست .آقای مایلی کهن خیلی شما حرفه ای بی سرو ته میزنید .وبدون مدرک .دشمنی شما با کی روش از قدیم است آنهم همه می فهمند. کی روش یه نابغه مربی است آنهم در سطح بالا و قابل قیاس با مربیان ایران نیست .چرا باید حرفه ای بیهوده زده شود .حالا که دو دوره است میرسم جام جهانی وتمام ملت ایران خوشحال و سر بلند چرا زحمات ایشان را نا دیده می گیرید. مگر تیم ملی دست شما ها نبود چه کردید .فقط پول خرج آفتابه کردید. باید پول بگیرد یه مربی سطح بالا ارزشش را دارد .آنوقت که کریمی دست کی روش را می گرفت افتخار میکرد چی بود .بابل یه سوزا بزنید به خو دتان .اینقدر آبروی خودتان را نریزید .خوب نیست .کریمی چه مدارکی را آورده بود هیچ فقط یه مشت ابهامات و تهمت ها ...ان از لگوی ۹۰ وبیرا کردنش وبعد مغذرت خواهی او ....بخاطر یه باخت .آقا شما که طاقت باخت نداری چرا مربی شدی آنهم بدون مدرک و....‌‌‌های دیگر

    • A...j

      اول خابرسر اعضای دزد فدارسیون که بخاطر دزدی اینقدحقیروپست شدن نوکرکی روش پول پرست احمق وبی شخصیت بشن اوف بر شرفتان دزدان بی شرم کی روش جدا از دانش فوتبالیش یه انسان بی ادب بی شخصیتی است

      پاسخ ها

      • فرهاد

        آره فقط ما ایرانی ها ادب و شخصیت داریم بقیه هیچی.اونقدر بکوبینش این بیچاره رو تا برگردیم به دوره پسا2006

    • پارس

      واقعادرودبه شرفت که تعصب ایرانی داری وبازخودتونشون دادی حاج محمد ایول

    • بدون نام

      برو بابا دیوونه روانی تیم ملی دست تو هم بود با نسل طلایی ایران چرا نبردی جام جهانی آگه ما قبول هم بکنیم کیروش برا ما بد خدمت کرده که اینطور هم نیست تو چکار کردی که میگی ابرام چرخی! بابا بس کنید تا کی میخواین به کسی که به ملت ایران خدمت میکنه مبارزه کنید؟ مگه تو سرمربی ایران نبودی؟ مگه تو نبودی که نتونستی تیم رو ببرری جام جهانی قلعه نویی وقطبی ودایی هم نتونستن پس مشکلتون با کیروش چیه؟

      پاسخ ها

      • بینام

        شما بی غیرتها دیوانه این هرکه توهین بکنه ایراد نداره فقط برای شما جام جهانی مهمه بعد اقای مایلی بهترین نتیجهارو دربرابر کره عربستان وغیره گرفته بایک هزارم هزینه این اقای چپاول گر اجنبی درودبرایرانی باغیرت

      • بدون نام

        مشکل با ادب و نزاکت کیروش هست،ک ایرانی جماعتو ادم حساب نمیکنه.کلتونو کردین زیر برفـــــــــــــ.بخاطر رفتن ب جام جهانی چرا باید ذلیل بشیم؟هرچی هم ک کیروش دانش فنی داشته باشه وقتی ک احترام نزاره برای ایرانیا چه فایده داره؟

    • بدون نام

      بخدا همتون از هم بدترید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کامنت سال
        حرف حق

    • بدون نام

      سلام آقای مایلی کهن من یک تاجیم..دوست داشتم .دیشب شمامیامدی.وازاین اسطوره بزرگ دفاع می کردی.کی روش بابت دستشوی رفتن بازیکن پول میگیرد.حرف میزند.دلار میکیرد.بزدل تاجه ساکته گیروشه....

    • بدون نام

      امثال مایلی و کریمی چه گلی به سر فوتبال این مملکت زدن؟یارو چارتا دربیل میزد که دلیل نمیشه بیاد از کیروش انتقاد کنه. تو این کشور هر کسی میخواد تو کار بقیه دخالت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرناز تیتیش اوا خواهر شما همون چهار تا دریبل رو هم بلد نیست بزنه
        کیسه کشای بدبخت از بس اسطوره ندارن توی تیمشون دارن از حسادت کریمی می ترکن
        شیش تایی های عقده ای

    • بدون نام

      ورود ایشان به این دعوا ثابت می کند جریانی با خوابیدن در پشت علی کریمی و وجهه ملی ایشان قصد تخریب کیروش و خروجش از تیم ملی را دارند

    • لیلا

      ادبیات حرف زدنش رو ببین....

    • بدون نام

      نظر دهندگان محترم چرا اینجور تحلیل کردید؟؟واقعا کدام حرف اقای مایلی کهن اشتباه بود؟؟؟شما به اصل موضوعات توجه کنید نه به حواشی..

    • خدا

      مایلی کهن رفته توی اون دوران که میگفتن:توپ تانک فشفشه .......

    • A...j

      درود برشرفت علی کریمی سلام برکسانیکه ازکریمی حمایت میکنن.
      ایکاش مرحوم ناصرحجازی زنده بود تا بدون درنظرگرفتن رنگ مثل پشت حرفهای به حق کریمی می ایستاد
      کسی نیس به این کی روش بی شخصیت بگه اونموقعه که تو ازفوتبال چیزی بلد نبودی ما حجتزیها داشتیم که واسه دروازبانی به تیمهای بزرگ اروپای دعوت میشدن

    • ی محمدرضا

      توهم نطقت باز اگه ابراهیم چرخی میتونه پس چرا تو نتونستی ببری جام جهانی دو بر صفر تو بازی اخر باختی همین دیروز فیلم مستندش از سیما پخش شد بعد ویرا با یه پاکت سیگار تیمو برد جام جهانی ابت منظور از یه پاکت سیگار اندازه بردن به جام جهانی بود اما این تیم با اون همه بازیکنان چند ما ه دست توبود یعنی تیم ملی اینقدر بیارزشه که مثال ابرام چرخی میزنی با این فرمایش خودتو اکیپ خودتم زیر سوال بردی بیخود نیست که میگن کم کوی وگزیده گوی اقای محترم بقول اقای پروین پس همه کشک خوب دارین نقشه میکشید طرف و پر بدین بعد زودی بپرین رو صندلیش یا حق ازموده رو آزمودن خطاست یاحق

    • محمد

      بابا جون مادرت تو حرف مامانی کهن.چرا با این روانی مصاحبه میکنین خب

      پاسخ ها

      • ن خ

        روانی خودتی نادان ! اصفهانیا همراه کفاشیان دارن خون این فوتبال رو می مکن

    • بدون نام

      تیم ملی فوتسال بازم قهرمان آسیاشد و موقع دادن پاداش،،همین آقایون اصفهانی پول پرست ،برمیگردن میگن فعلا پولی دربساط نیس،،اونوقت تاج میره مسافرت خارجی برمیگرده ساکت میره،ساکت میاد کفاشیان میره وهمینجور چرخشی درحال مسافرت خارجی ان اینا،،درود به شرف مایلی کهن و دایی،و علی آقای کریمی که واقعا بهترین بازیکن ایرانو آسیاست که درمقابل این فساد مقابله میکنن...

    • بدون نام

      از مسئولان کشوری ومدیران باشگاهها شمارا بخدا یک تیم به اقای مایلی کهن بدهید ایشون بیکار هستندهمین عامل باعث می شود باز شلوغ کند.

    • بدون نام

      اخه بیشعور بی فرهنگ اسمت رو هم گذاشتی مسلمان به توجه ،حد واباد خودته میسوزی که دوبار تیم ایران راحت برده جام حهانیزیر بنای فوتبال رو داره درست میکنه اگه یادت بیاد بخاطر ریش وسبیل بازیکنها که زده بودن خودتو پاره میکردی مزدور

    • sajjad

      از اینکه در آستانه جام جهانی شاهد همچین اتفاقی هستیم متاسفم ...ولی همه ما خیلی خوب می دونیم که کیروش فوتبال ایران رو عوض کرده و اگه نگم مدرن کرده حد اقل به سوی مدرن بودن حرکت میکنه.کیروش مربی بزرگی هست خیلی از کشور ها آرزو همچین مربی رو دارن .فقط چند ماه مانده به جام جهانی خواهشن انقدر حاشیه درست نکنید برای کی روش.

    • بدون نام

      مایلی کهن به توربطی نداره حالا یکی پیدا شده تیم رودوبارپشت سرهم برده جام جهانی داری دخالت میکنی دخالت امثال شماها باعث شده مربی خوب خارجی به راحتی نیان ایران تیم دست شماها بود که به خاک سیاه کشیده شده بود کاری با حرفهاش درموردکریمی نداریم کریمی روهم دوست داریم ولی ملت ایران بودن توجام جهانی مهمه اگه براپولی که میگیره حسودیت میشه خیلی ازکسایی که حقشون نیست ازاین پولا میگیرن چون تودیده همش بایدازاون انتقادبشه بعد کیروش تیم ایران توخواب هم جام جهانی رونخواهد دید واین همه لژیونرخوب .درودبرغیرت کیروش

    • وحيد

      داريم به كجا ميرسيم كه يك اجنبى به على كريمى توهين ميكنه به ويسمون ميخنده

    • بدون نام

      آقایون طرفدار کیروش
      همین مایلی کهن کره جنوبی رو شیش تایی کرده بود!!
      چی میگن شماها!!!!
      از خواب غفلت بیرون بیاین!!
      بخدا مرغ همسایه غاز نیست!!!

    • بدون نام

      دیوونه روانی خودتی مردک پشیز آشغال!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیروش ریس فدراسیون هست همه کاره خودشه اینا همش سیا بازیه

    • mr

      حاجی حرف نداری . یه دونه ای

    • بدون نام

      آقای مایلی بزدل خودتون هستید که پشت سر کمپین علیه سرمربی فهیم تیم ملی فوتبال ایران به راه انداخته و امثالهم کریمی جلو انداختید،خجالت بکشید که بااحساس ملت فوتبال ایران بازی راه اندازی کرده ايد، کریمی هنوز کارت مربی گری فوتبال نداره حتی توانایی مربیگری نداره علی کریمی زمان فوتبال بازی کردن اش تمام شده است بااين هجمه قصد ماندن در فوتبال داره که بخاطر عدم دانش مربي گری امکان ندارد

    • بدون نام

      فرصت طلب بزرگ مایلی کهن الان باز موقعیت گیر اورده از اب گل الود ماهی بگیره کسی که خودش برای پوشوندن گندکاریهاش و پیش بردن حرفهاش فورا از نظام و خون شهدا و خانواده شهدا مایه میزاره

    • ناصر

      لنگی احمق لجن تو چی میگی این وسط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش شیش تایی عقده ای
        فقط خفه شو

    • بدون نام

      اخه دوره قاجار فوتبالی نبود که شاهدش باشیم

    • azad

      درود بر علی کریمی بزرگوار.کریمی یعنی زبان گویای مردم مظلوم ایران✔✔✔

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به هيچ عنوان
        نماينده من يكي كه نيست.

    • علی

      الکی دم از غیرت نزنید غیرت یعنی برد تیم ملی . مردیم تا از دستت راحت شدیم . خجالت هم خوب چیزیه . این همه باخت های مسخره به بحرین و عربستان و ... نرفتن به جام جهانی بس نیست دوباره هوس برگشتن کردی

    • محمدعلی

      《از ماست که بر ماست》........ کیروش خودش نه تنها بزدل و متکبر است که ، سمبلی از روباه مکار است و در مقابل بزدلان اصلی مدیران فدراسیون که نتعصب و عرق ملی را هم برای بقای کیروش فروخته اند مگر چه گلی بر سر شما در قبال قرارداد ننگین {{پرتقالچای}} زده . آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟: برای اولین بار بهدجام جهانی رفته اید ؟
      آیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شش هفت سال تیم و بودجه و کل برنامه ریزی به این روبه صفت ندادی؟
      و خیلی آیاهای؟؟؟؟ دیگر........ورود بر علی کریمی جوان خوشنام

    • امید

      زنده باد آقای کریمی - زنده باد آقای مایلی کهن ... بزدل کیروش و امثال کیروش است که به قول آقای مایلی کهن تو گروه چهار تیمی ایران رو پنجم کرد .
      هیچ وقت اجازه ندهید یک اجنبی نفهم به ملت ایران اهانت کند چه کریمی یا چه یه کارگر زحمت کش

    • بدون نام

      تو یکی دیگه لطفا....

      پاسخ ها

      • پرسپولیس و بارسلونا سرور استقلال و رئال

        بچه ها این بی انصاف و بی ادب نباشید. یک کم واقع بین باشید تو این کشور ثروتمند مردم دارند به سختی زندگی میکنند و نون درمیارند. بعدشما دارید بحث های الکی میکنید. خوب به حرفهای امثال کریمی و مایلی کهن دقت کنید بعد قضاوت کنید.
        کسی در توان فنی و مدیریت فوتبال کیروش شکی نداره. ولی واقعا به چه قیمت؟ گیرم به جام جهانی هم رفتیم اصلا قهرمان شدیم. دلمون به فوتبال پاک خوشه و لذا از بازی باشگاههای اروپایی لذت میبریم اما از طرفی سرمون شیره مالیده میشه و فوتبال پوتین مدودف داره هر کاری دلش میخواد میکنه. درد امثال کریمی و مایلی کهن فساد فدراسیونه نه تیم ملی و کیروش. عاقل باشید

    • h

      آقا امید کسی که بااقتداروبدون گل خورده تیم ملی رو به جام جهانی رسوندو به تیم ملی عزت بخشیداجنبی نیست.کسی که پرچم کشورمان روگرفت بالا ودورافتخارمیزداجنبی نیست.این آقاقابل ستایشه..آقایونی که بااین حرفای بدون مدرک وبه دردنخورمیخوان به فوتبال این مملکت آسیب بزنن اجنبین

    • ی محمدرضا

      اخه کسی که برای ویلا ۷۵ میلیارد هزینه میکنه بفکر مردمه نه بابا پول قرداد با نفت دید داره سوخت میکنه دادوقال راه انداخته اینا دیدن خوب عربا به ما حساس شدن بعد میخواهند اینو ساکت کنن کوتاه اومدن اینم فکر کرده بابا مردم مظلوم کجابود اینا اگه توخیابون یه محتاج ببینند روشون برمیگردونند هر پای دوربین میکروفون وسطه اخ هوادار شما چقدر طرفدار هوادار هستین باز گلی بجمال حاج حسین هدایتی که همجوره خودشو براهوادار ها ازجیب مایه گذاشته باز دشمنان که کورشوند باز ازاین مرد بزرگ بجای تقدیر حاشیه درست میکنند اقای هدایتی خیلی مردی خدا نگهدارت یاحق

    • بدون نام

      این حرفا در ایران بدرد نمیخوردهرکس زیر یک سقف حرف میزند حرفش میخوره به سقف بعدش بر میگردد به سر خودش ،خودتو با این حرفا ناراحت نکنید

    • شیری

      اقای مایلی کهن اقای علی کریمی نترس و با جرات است خدا کنه ازن جسارت کار این مرد نده. خود علی کریمی باید پاسخ اقای کیروش را می داد نه شما. این وسط شما چکاره ای . می دونی شما با همه سر عناد داری. دورود بر علی کریمی

    • ناشناس

      اِه،،،،،،، تو اینجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ندیدمت.... نمی بینمت.
      از کی تا حالا ذالزاک جزو میوه ها شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بزدل تویی . عقده ای

    • ناشناس

      با تمام ارادت و احترامی که برای مرد بزرگی بنام علی کریمی قائلم اما از حق هم نمیگذرم و معتقدم که ملت ایران، رفتن به جام جهانی و همچنین پیشرفت فوق العاده تیم ملی خود را مدیون هدایت های درست و کارشناسانه ایشان میداند. یا حق....

    • بدون نام

      آقا باید بفهمیم که وقتی دانش فوتبالی مربیان ما در حد فوتبال علی اصغری باقیمانده باید از بهترین مربیان دنیا استفاده کنیم ضمن اینکه شما منتقدان آقای کی روش رو در نظر بگیرید کدامشان مربی موفقی است؟ این آقای کریمی اگر بجای حرافی تمرکز خودش رو تیمش بگذاره قطعا بهتر نتیجه میگیره

    • بدون نام

      درود بر مایلی کهن!

      کاملا درست گفته ایشان

      درود بر علی کریمی و محمد مایلی کهن

      کی روش رو باید پرت کنند از ایران به بیرون!

      دیگه بسه پول های بیت المال را به این کی روش مفت خور دادن و بی احترامی به اسطوره های فوتبال ما

    • بدون نام

      جوووون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مایلی کهن آدمی سالمی هست حتی یادم میاد به علی پروین هم باج نداد شاید منم مخالف افکارش باشم ولی هیچ موقع زیر بار زور نرفته اینکه یک اجنبی بیاد به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ توهین کنه باید چیزی نگه

    • امین

      آقای مایلی کهن زمانی که شما نسل طلایی را در اختیار داشتید چه گلی برسر فوتبال زدید؟؟؟؟ پس ساکت باشید

    • جواد کمالی

      استاد مایلی شما دیگه مربی تیم ملی نمیشی خیلیرخودتو اذیت نکن بابا جان...اره باریک پسر خوب...ا
      تو که دیگه واقعا امتحانتو پس دادی در حق و ناحق کردن

    • بدون نام

      تو این وسط چی می گی

    • بدون نام

      بی‌ادب‌وپست‌فطرت‌هم‌تووکس‌وکارتن‌ناحاجی‌ازخدابیخبر!

    • بدون نام

      ایناییکه‌خارجی‌خارجی‌میکنن‌هگاحیانن‌همونایی‌نیستن‌که‌بنرعلی‌منصوریانو‌توبازی‌بااعراب‌زدن!؟یاهموناییکه‌بانثاراونچه‌لایق‌خودوخانوادشونه‌به‌کیروش‌وطرفدارای‌ایرانیش‌‌میتازن؟!امان‌ازاین‌مردم‌مریض‌وبدبخت!امان!

    • بدون نام

      آره‌دیگه‌ماایرونیا‌این‌حقوداریم‌که‌هرچی‌به‌هرکی‌میخوایم‌بگیم‌ولی‌واسه‌یه‌کلمه‌بزدل‌اینهمه‌غیرتی‌میشیم‌وناجوانمردانه‌ودرکمال‌بی‌فرهنگی‌وبی‌ادبی‌به‌کیروش‌وخانوادش‌میتازیم!اوف‌برماملت‌نمک‌نشناس،اووف!!!

    • بدون نام

      خدا مریضها را شفا بده

      پاسخ ها

      • آریا

        یکلام هازمادرعروس بشنوید

    • شاهین ش

      مایلی خودش هم نمیدونه چی میگه .به نظر من از سلامت روانی لازم برخوردار نیست .
      همیشه هر جا بوده جز خرابی حاصلی نداشته ، واین به شدت او را ازار میدهد و در مقابل افراد موفق جبهه مخالف میگیرد.
      در ضمن اگه این حرف ها رو نژنه کسی محلش نمیکنه طفلک مجبوره .

    • بدون نام

      آقای غیر محترمی که داری توهین میکنی به پرسپولیسیا بحث پرسپولیس استقلال نیست این آقا شده صاحب تیم ملی مهدی رحمتی که میتونست سالها برای تیم ملی گلری کنه رو اخراج کرد برای همیشه اون به کنار
      حالا خیلی راحت داره به یکی از بهترین های تاریخ فوتبال آسیا توهین میکنه اونم به یه ایرانی تو ایران اینم به کنار
      مگه آقای کیروش فقط تیم رو برده به جام جهانی مگه گرانترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران نیست؟میلیاردمیلیارد پول گرفته که وظیفه شو انجام بده برانکو نصف این هم نگرفته بود تیم ملی رو برده بود جام جهانی اونم راحت، کیروش تو جام جهانی چه دستاوردی داشت؟ تو آسیا چه دستاوردی داشت؟ برانکو تو جام جهانی یه امتیاز گرفت تازه دفاع اتوبوسی هم نمیکرد تو آسیا هم سوم شدبازم اتوبوسی دفاع نکرد
      ولی ماباکیروش میریم اتوبوسی دفاع میکنیم بازم ۱ امتیاز میگیریم با عراق هم تو آسیا میبازیم وحذف میشیم این کجاش خوبه بعد میلیاردی هم دستمزد میگیره وحاضرنیست یه مربی ایرانی کناردستش باشه لااقل اگه چیزی میدونه یادش بده،آقای کیروش یک خودخواه پر مدعاست
      تاحالا توتیم های رئال مادرید بوده خودتیم ملی پرتغال بوده حتی بارونالدو هم به مشکل برخورده طبق معمول فقط یه قهرمانی جوانان جهان داره که که اصلا کارنامه درخشانی برای مربی پرمدعا وگرانقیمتی چون کیروش نمیتونه باشه
      پول میگیره که کار کنه اونم پول قُلمبه منت نباید بذاره

    • بدون نام

      یکی‌به‌این‌افسارگسیخته‌بگه‌حاج‌آقایی‌که‌واسه‌هرچیزی‌دستمال‌بدست‌میشی‌وگریه‌میکنی!بابت‌توهین‌به‌جدوآبادتازمانی‌که‌حلالیت‌نگیری‌مدیونی!!!

    • بدون نام

      حسادت مایلی رو کشته

    • بدون نام

      همه تون فازتون چیه

    • بدون نام

      ای ول به شرفت ای ول به اسطوره بزرگ ایران علی کریمی که مقابل فدراسیون بی کفایت ایستاد

    • واقع بين

      آنقدر پول خوردن هار شدن بي تربيتها !!!

    • واقع بين

      آنقدر پول خوردن هار شدن بي تربيتها !!!

    • بدون نام

      مسلمان هتاکی وبدزبانی نمی کند درثانی علی کریمی قدرت دفاع ازخودراداردبشاارتیاطی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج