۶۷۷۰۹۵
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

برخی افزایش قیمت‌ها، عوام فریبانه است

سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی برخی افزایش قیمت‌ها در بودجه ۹۷ را عوام‌فریبانه و در راستای سوق دادن قشر متوسط به زیر خط فقر دانست.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی برخی افزایش قیمت‌ها در بودجه ۹۷ را عوام‌فریبانه و در راستای سوق دادن قشر متوسط به زیر خط فقر دانست.

بهرام پارسایی اظهار کرد: یکسری از افراد جامعه زیر خط فقر هستند و ما در حال حاضر یا پول نداریم و یا برنامه لازم را برای ارتقای وضعیت آنها نداریم بنابراین لایحه بودجه به سمت کارهای عوام‌فریبانه پیش می‌رود. ما برای کسانی که بالای خط فقر هستند عوارض می‌ببندیم مثل عوارض خروج از کشور، مالیات بر حقوق اساتید دانشگاه و قضات با سابقه که حق داشتن شغل دوم هم ندارند. اینها در واقع در راستای عوام‌فریبی است.

وی با بیان اینکه با توجه به اعتبارات کشور امکان پاسخگویی به مطالبات بسیاری از اقشار مثل فرهنگیان وجود ندارد، یادآور شد: انگار عوام‌فریبی برای ما مُسَکِن موقتی است که از آن برای آرام شدن فضا استفاده می‌کنیم در حالیکه این وضعیت برای افراد زیر خط فقر سودی ندارد و باعث می‌شود اقشار متوسط هم با انواع فشارها به زیر خط فقر سوق داده شوند.

نمایند مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور اول دنیا از نظر جاذبه گردشگری است، گفت: پتانسیل بی‌بدیلی در این زمینه وجود دارد اما متاسفانه راه استفاده از آن را بلد نیستیم.

وی برخی مصوبات و پیشنهادات را مصداق دست کردن در جیب مردم دانست و گفت: افزایش ۶۰۰ درصدی عوارض واردات خودرو و افزایش ۳۰۰ تا ۶۰۰ درصدی عوارض خروج از کشور در تضاد با اصل سوم قانون اساسی در مورد رفع تبعیضات نارواست به نظر شایستگی و حق مردم این نیست. ما باید فصل سوم قانون اساسی درباره حقوق ملت را رعایت کنیم. وقتی می‌خواهیم حقوق کارمندان را افزایش دهیم می‌گوییم این افزایش طبق تورم باشد اما در جایی که مردم باید پرداختی داشته باشند قیمت‌ها را بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ درصد افزایش می‌دهیم، این چه صیانتی از حقوق ملت است.

پارسایی با اشاره به پیش‌بینی افزایش قیمت حامل‌های انرژی در برنامه ششم در حد فوب خلیج‌فارس، گفت: اگر می‌خواهیم قیمت بنزین را به اندازه فوب خلیج‌فارس افزایش دهیم اشکالی ندارد اما باید از همان خودروها هم استفاده کنیم که مصرف سوخت‌شان یک سوم و ایمنی‌شان چند برابر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      الان شمااینو میگی دوزروزدیگه کی یه چیزدیگه میگه شماهمهماراگیراوردین مامیگیمم فاضلاب که دارین میگرین دیگه ماپسماند نمیدم عوارض فرارمیکنمی توروستا دیگه باچه زبانی باشماحرف بزنیم یعنی اخر کارخودتون میکنید فقط رضایت مجلس مهمم نیست مردم چی ماکه اصلاحلالل نمیکنیم وراضی نیستیم خیلی چیزایعوام فریبانهست مردم میلیاردی درامد دارن هبرای شماتوخوابنشریف دارین اشکال نداره ولی برای مااشکا ل داره غمی ندارین

    • بدون نام

      بیخیال خودت و گول نزن

    • بدون نام

      آفرین بالاخره یکی
      م واقعیت راگفت

    • بدون نام

      چقدر گرانی پدر مردم در امده کنترل کنید مردم را دوست داشته باشید.مردم عادلی مگر چقدر حقوق می کیرد ارزانی را بیاورید مردم را گرانی بیچاره کرده باسواد ها را سر کار بیاورید دزد ها را بیرون بریزید

    • بدون نام

      اگر دوست ودوستدار اين مردم متعهد هستيد درست عمل كنيد درغير اينصورت دردنياى ابدى هرگز مشگلتان حل نخواهد شد چون به يك ملت جفا كرده ايد ٠

    • خدا

      توصیه میکنم بقول مهران مدیری که اونایی که کار (علی الخصوص مدیریت کلان مملکت داری)بلد نیستن برن بتمرگن خونه اشون

    • بدون نام

      چرا هر کاری دولت می کند برای مردم شما سریع از ان ایرادی می گیرید. چرا افرایش حقوق و مسکن به مردم عوام فریبانه است پس کدام کار خوب است شما فقط به فکر دور بعد انتخابات هستی که با این حرفها بگوید ما به فکر مردم هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج