۶۷۷۲۲۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کلهر: پرسپولیس نسف قارشی را به زانو در آورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی کریمی اسطوره فوتبال ایران بوده و حقایق فوتبال ایران را بیان می‌کند و او هیچ بی احترامی نسبت به کی‌روش انجام نداد.

خبرگزاری میزان: محمود کلهر در خصوص بازی پرسپولیس و نسف قارشی گفت: بازی فوق‌العاده زیبا و عالی از تیم پرسپولیس شاهد بودیم البته تیم ازبکستانی تیم پرقدرت و بزرگی نبود و پرسپولیس از نقاط ضعف حریف به درستی استفاده کرد و توانست ۳ گل بزند.

وی در ادامه افزود: کار تیمی پرسپولیس بسیار خوب و هماهنگ بود و اجازه نفوذ به بازیکنان ازبکی داده نمی‌شد البته پرسپولیس در ادامه بازی‌ها نیاز به بازیکن هافبک وسط نفوذی دارد تا بهتر حمله کند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند. باید گفت که دفاع پرسپولیس در این بازی خوب و کم اشتباه ظاهر شد و منجر به این شد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند در واقع تیم نسف قارشی در این بازی به زانو درآمد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: دستان برانکو در نیمکت ذخیره‌ها باز است و می‌تواند در بازی‌های آینده از کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و بشار رسن استفاده کند و بازی‌های خود را بهتر پشت سر بگذارد.

کلهر در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رادارد به شرط آنکه بهترین نفرات در تیم حاضر باشند و این تیم بدون عیب و نقص بازی‌ها را پیش ببرد.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس به احتمال ۹۵ درصد قهرمان لیگ برتر است و شاگردان برانکو می‌توانند با ایجاد اختلاف امتیاز زیاد و رکورد بی نظیر از خود قهرمان لیگبرتر شوند. برانکو ابتدا باید به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشد و در ادامه تمرکز خود را در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saji

      بله
      آپولو هوا کرد...

    • تاجی ام

      خخخخ نسف ترشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج