۶۷۷۲۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انگلیس گروه‌های کمک‌رسان را تهدید کرد

دولت انگلیس امروز (چهارشنبه) به گروه‌های کمک‌رسان اعلام می‌کند اگر نتوانند جلوی سوءاستفاده‌های کارمندانشان بگیرند، دیگر از پول و کمک نقدی خبری نیست.

خبرگزاری ایسنا: دولت انگلیس امروز (چهارشنبه) به گروه‌های کمک‌رسان اعلام می‌کند اگر نتوانند جلوی سوءاستفاده‌های کارمندانشان بگیرند، دیگر از پول و کمک نقدی خبری نیست.

این هشدار از سوی دولت لندن در پی اتهامات سوءاستفاده های جنسی از سوی کارمندان خیریه آکسفام در هائیتی مطرح شده است.

روزنامه تایمز روز جمعه گزارش داد که برخی از کارمندان آکسفام در هائیتی پس از زمین لرزه ۲۰۱۰ در این کشور اقدام به پرداخت پول در ازای خدمات از سوی روسپی‌ها کردند. آکسفام نه این مساله را تایید و نه رد کرده اما گفته که تحقیقات داخلی در ۲۰۱۱ این سوء رفتار جنسی را تایید کرده و بابت آن نیز عذرخواهی کرد.

پنی موردائونت، وزیر توسعه دولت انگلیس قرار است امروز در سخنرانی که در جمع آژانس‌های کمک‌رسان در استکهلم،‌ سوئد برگزار می‌شود، بگوید: اگر از سوءرفتارهای جنسی از سوی کارمندان، داوطلبان و ذی‌نفعان حل و فصل نشود، خبری از کمک‌های نقدی دولت انگلیس نخواهد بود. اگر فرهنگ اولویت امنیت بخشیدن به داوطلبان و تضمین جان قربانیان و افشاکنندگان در راس کارهای گروه‌ها و آژانس‌های کمک‌رسان قرار نگیرد، دولت لندن دیگر کمکی نمی‌کند و در آخر، اگر رخدادهای جدی یا اتهامات گزارش داده نشود حتی اگر به قیمت مخدوش شدن اعتبارتان تمام شود، دیگر به شما کمکی نمی‌شود.

وزیر توسعه انگلیس قبلا تهدید کرده بود که دیگر به آکسفام کمک‌های دولتی تعلق نمی‌گیرد مگر آنکه حقایق کاملی را درباره آنچه که در هائیتی رخ داد، ارائه کند. آکسفام حدود ۳۲ میلیون پوند از دولت انگلیس در سال می‌گیرد.

براساس تحقیقات بنیاد توماس رویترز، تنها پنج آژانس کمک‌رسان از ۱۰ مورد تمایل دارند تا سوءرفتارهای جنسی کارمندانشان را اعلام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج