جاباما
۶۷۷۵۲۷
۱۷ نظر
۵۰۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: از هواداران پرسپولیس ممنونم

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران پرسپولیس ممنونم که علی کریمی را فراموش نکردند و او را مورد حمایت خود قرار دادند.

خبرگزاری فارس: اصغر حاجیلو درمورد چالشی که بین علی کریمی، کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال پیش‌آمده گفت: من تمام قد و با ارادت کامل به افتخار علی کریمی می‌ایستم و از تمام پیشکسوتان فوتبال، هنرمندان و همه هوادارانی که از علی کریمی حمایت کردند تشکر می‌کنم. از هواداران پرسپولیس ممنون هستم که پیشکسوت قدیمی خود را فراموش نکردند و او را با تشویق‌هایشان مورد حمایت قرار دادند.

وی افزود: پیشکسوتان قدیمی‌تر فوتبال فراموش و خانه نشین‌ شده‌اند،‌اما هم نسلی‌های علی کریمی را فراموش نکنیم، احترام ‌آنها را حفظ کنیم، هواداران پرسپولیس چقدر زیبا قدر زحمات کریمی را دانستند و با حمایت از او اجازه ندادند که اسطوره فوتبال ایران احساس تنهایی کند. علی کریمی در زمانی که فوتبال ایران پول زیادی نداشت آقای فوتبال آسیا شد، او یک استثنا در فوتبال ایران و آسیا است.

حاجیلو با اشاره به حمایت‌های فراوان و همه‌جانبه از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: در سال‌های گذشته از هیچکدام از مربیان ایرانی تیم ملی مثل محمد مایلی‌کهن، امیر قلعه‌نویی و علی دایی به اندازه کی‌روش حمایت نشد، این در حالی است که سرمربی کنونی تیم ملی بارها پا را از حیطه وظایف فنی خود بیرون گذاشته و حتی مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال از جمله رئیس سازمان لیگ و رئیس فدراسیون را با ادبیات خاص خود به سخره گرفته است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: کارلوس کی‌روش دو بار تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، از او ممنون هستیم که توانست برای فوتبال کشورمان افتخارآفرینی کند اما او دستمزدش را گرفته و حتی بیشتر از آنچه که باید هم پول گرفته است اما قرار نیست چون کی‌روش ما را به جام جهانی برده غیرت ما را هم به جای دیگر ببرد، غیرت ایرانی را نمی‌توانید از بین ببرید. هیچ مربی در فوتبال ایران به اندازه کی‌روش دستمزد نگرفته است، با این حال او به خود اجازه می‌دهد که به اسطوره و پیشکسوت فوتبال ایران بی‌احترامی کند.

وی افزود: کلمه‌ای که کی‌روش در مورد علی کریمی به کار برد در شأن و شخصیت خود او است، کی‌روش چون بارها در فوتبال ایران بیش از یک مربی تصمیم‌گیری کرده به خود چنین اجازه‌ای می‌دهد که به پیشکسوتان بی‌احترامی کند، او حتی توانست دبیر فدراسیون فوتبال ایران را تغییر بدهد. هیچ مربی در دنیا چنین اختیارات ویژه‌ای ندارد.

حاجیلو با اشاره به بی‌توجهی کی‌روش به بازیکنان لیگ برتر عنوان کرد: بسیاری از بازیکنان مستعد فوتبال ایران در لیگ برتر بی‌انگیزه شده‌اند زیرا کی‌روش فقط به دو رگه‌ها و بازیکنان خارج نشین بها می‌دهد، او به بهانه رسیدگی به تمرینات بازیکنان خارج‌نشین بارها به کشورهای مختلف سفر می‌کند و کمتر نیم نگاهی به لیگ برتر ایران دارد. کی روش کمتر مسابقه‌ای از فوتبال ایران را در شهرستان‌ها نظاره کرده اما برای قرارداد اسپانسری خود با یک بانک به مشهد سفر می‌کند ولی حاضر نمی‌شود برای دیدن بازی لیگ برتر در این شهر به ورزشگاه برود، کی‌روش با لجبازی سیدمهدی رحمتی را از تیم ملی کنار گذاشت و بهترین دروازه‌بان ایران به خاطر همین لجبازی بهترین سال‌های عمرش از ترکیب تیم ملی دور ماند.

پیشکسوت فوتبال استقلال با اشاره به حضور علی کریمی در تلویزیون گفت: از صدا و سیما و عادل فردوسی‌پور تشکر می‌کنم که فرصت حضور به علی کریمی در رسانه ملی را دادند امیدوارم مسئولین قدر پیشکسوتان فوتبال را بیش از گذشته بدانند،‌اکنون فقط مردمی که با این پیشکسوتان خاطره دارند به آنها عزت و احترام می‌گذارند و گرنه این پیشکسوتان افتخار آفرین در فوتبال ایران فراموش شده‌اند. من دست افرادی که برای سربلندی این کشور، حفظ خاک وناموس ایران اسلامی از جان خود گذشتند را می‌بوسم بخصوص که آنها گمنام مانده‌اند. آنها با غیرت ایرانی از شرافت کشورمان دفاع کردند و گمنام مانده‌اند اما یک نفر با صعود به جام جهانی می‌خواهد همه افتخارات را مال خود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      دمت گرم بولدوزر!!!!!!

    • بدون نام

      درود برشرافت حاجیلو مردی ایرانی باغیرت بیغیرت هابرن چاپلوسهابرن کشورهای دیگر تجربه اونایی که رفتن باعث الگونشده پس دنبال غیرت ازاین بی غیرتها نباشین

    • شاهین

      زنده باد مرد متعصب اس اس

    • بدون نام

      درود بر غیرت و شرفت اصغر آقا حاجیلو من به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی بابت حمایتی که از فوتبال ایران نمودی ازت ممنونم.

    • بدون نام

      من ازطرفداران پروپاقرص کیروش بودم ولی بخاطر این بی احترامیهاش واقعا ازش دلسرد شدم ،متاسفانه کسانی بهش پروبال دادن که از قبلش دارن دزدی میکننو راه به راه درسفرهای خارجی هستن و ....

    • مازیار

      دمت گرم

    • بدون نام

      فقط بحث رحمتی این وسط اشتباه مطرح کردی چون مقصر رحمتی بود که واسه تیم ملی کلاس گذاشت وبنظرم کی روش بهترین کار ممکن رو انجام داد.

      پاسخ ها

      • یک سپاهانی متعصب

        درود بر ذوب آهن

      • @_perspolis_eshgeh_______85_

        فدایی داری کاکو......!!!!!!
        عشقپولیسی ام از شیراز
        باسپاس از: تیم برترینها

      • بدون نام

        حرف شما هم صحیح ولی زمانی که رحمتی حاضر به عذر خواهی شد و برگشت به تیم ملی شد آیا از برخورد آن روز آقای کی روش با او اطلاعی دارید؟ آن روز چه شرایطی آقای کی روش برای او گذاشت که رحمتی قید تیم ملی را زد؟ رحمتی هم نخواست زیر بار حرف زور برود.همانطور که علی آقای کریمی قید مربیگری در تیم ملی را زد!

    • arta

      تمومش کنین این دلقک بازیو. . بدبخت کیروش چی گفت مگه؟ فردوسی پور بین ترجمه بشین و بتمرگ دومیشو تو برنامش معنی کرد.. اسطوره کدومه؟ چرا کسی نمییگه علی کریمی با چه اجازه ای اینهمه بیتربیتی به ساکت کرد؟ حتی بلد نیست پشت صندلی بشینه، مثل جاهلای لات رفتار میکنه.. اون یه کلمه ی کیروش بد بود ولی رفتاره کریمی خوب بود؟ کریمی با رویانیان، جهانیان، برانکو، تاج، قلعه نویی،علی دایی، و عالم و آدم مشکل داره..یه مایلی کهن در ورژنه جدیده.. . حالا همه شدن فداییه کریمی؟ ایرانیا که منم شاملشون میشم جوگیرترین مردم دنیان...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله کاملا موافقم

      • بدون نام

        بله،،،یه غریبه بیاد هر حرفی دلش بخاد بزنه ما هم بشینیم تماشاش کنیم،،،اگه فقط 10نفر مثل علی کریمی پیدا بشن جلوی دزدیهای امثال اینها رو میگرفتن و مردم هم پشتشون در میومدن الان امثال کیروش که میلیاردی پول از ایران گرفته قد قد نمیکرد،،،پس مردم جوگیر نشدن مردم حق رو به حقدار دادن،،،کسی حق بی احترامی به امثال کریمی رو نداره حالا هرکی میخاد باشه، ،،بزدل :کیروش

    • مهدی مومنیان

      من پرسپولیسیم دمت گرم الحق شیر حلال خوردی دور از تعصب رنگها صحبت کردی

    • بدون نام

      خدایی چقدر هزینه میکنید تا یکی دو تا مربی فراموش شده پیدا کنید علیه کیروش مصاحبه کنن؟ اخه اصغر شرفی کجا بود من بعد پانزده سال اسمش رو شنیدم یا اصغر حاجیلو؟ بیوفتین دنبال کیروش تا بره ازبکستان آنوقت باید قرآن رو بردارید وموقع بازی تیم ملی با بحرین التماس دعا کنید تا ببینید شانسی بحرین رو میبریم یانه؟ ایرانی جماعت همین که یه کم خوشش شد دیگه فکر میکنه به همه چی رسیده بابا بس کنید خسته شدیم از بسکه مطلب تکراری دیدیم.

    • بدون نام

      درود بر هشت مقدس...مردک اجنبی دهنت سرویسه

    • ...

      دمت گرم .
      بااین توهینی که کی روش بی شخصیت دریه رسانه ی ملی اونم برنامه ای زنده به یه ایرانی کرده رفتن به جام جهانی که هیچ سعودبه مرحله ی بعد هم ارزششو نداره
      خیلی ازعزیزان رفتن به جام جهانی را خوب بودن کی روش میدونن.آخه مگه بار اول است که ایران میره جام جهانی بابا بخدا این پولها واین اختیارات واین هزینه را واسه هرمربی ایرانی انجام بدم تیم را به مرحله ی بعدی جام هم می برد.یه بند قراداد کی مربوط به دندانهاش میشه بنده ی خدا چه دلت خوش کردی به جام جهانی مگه جام را میاره امروز میره بعد تزدوبازی برمیگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج