۶۷۷۵۹۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

خط حمله ترسناک، ولی نگران کننده

علی علیپور در نخستین بازی آسیایی‌اش دو گل زد تا روند فوق‌العاده‌ای که در لیگ برتر پیش گرفته را در آسیا و مقابل حریفان دشوارتر هم ادامه دهد.

ایران ورزشی: علی علیپور در نخستین بازی آسیایی‌اش دو گل زد تا روند فوق‌العاده‌ای که در لیگ برتر پیش گرفته را در آسیا و مقابل حریفان دشوارتر هم ادامه دهد. از آن سو گادوین منشا خیلی زود و با دومین موقعیتی که در بازی نصیبش شد گل زد تا آمار فوق‌العاده ۵ بازی آسیایی ۵ گل را ثبت کند و این ذهنیت را تقویت کند که او در بازی‌های بزرگ خودنمایی می‌کند و متخصص بازی‌های لیگ قهرمانان است. این آمار فوق‌العاده خط حمله پرسپولیس در نخستین بازی فصل تازه لیگ قهرمانان بود که می‌تواند مایه غرور و مباهات کادر فنی این تیم باشد و خیال هواداران را راحت کند. خط آتش پرسپولیس حالا ترسناک به نظر می‌رسد اما سوال بزرگ این است که این ویژگی می‌تواند در ادامه راه دشوار سدها را از پیش برانکو و تیمش بردارد؟

درست بعد از بازی نسف قارشی سرمربی این تیم دو مهاجم پرسپولیس را بهترین بازیکنان این تیم نامید.وی با اینکه منشا در نیمه دوم افت کرده بود او را برتر از نفراتی مثل محرمی، احمدزاده، انصاری، سیدجلال و خلیل‌زاده دانست. البته که بردیف واقعیت میدان و جنگندگی همراه با گلزنی این زوج را دیده و لمس کرده بود اما حتی این درخشش فوق‌العاده هم نمی‌تواند چشم‌ها را به روی واقعیت ببندد. درست بعد از پایان بازی با نسف تعریف و تمجید از خط حمله پرسپولیس آغاز شده اما حتما خود برانکو و مهاجمانش می‌دانند بازی به بازی کار برای آنها سخت‌تر و گلزنی دشوارتر می‌شود. این نخستین بازی مرحله گروهی بود و همانطور که پرسپولیس از حریفش شناخت زیادی نداشت نسف نیز پرسپولیس و مهاجمانش را درست نمی‌شناخت. مطمئنا از بازی دوم شناخت تیم‌ها نسبت به همگروهی‌های‌شان بیشتر خواهد شد و همانطور که آنالیزور پرسپولیس بازی السد - الوصل را از نزدیک دیده و تحلیل دقیقی برای برانکو دارد نمایندگان دو تیم حاضر در آن مسابقه نیز بازی پرسپولیس و کیفیت خط حمله این تیم را رصد کرده و دیده‌اند.

با این حساب یقین داشته باشید از بازی دوم کار برای زوج منشا - علیپور سخت‌تر خواهد شد. این شرایط در دور برگشت که تیم‌ها یک دور به میدان رفته‌اند دشوارتر می‌شود و در مراحل حذفی به اوج می‌رسد. در واقع بازی به بازی و مرحله به مرحله شرایط برای گلزنی آنها پیچیده‌تر می‌شود. یادتان نرود مهدی طارمی به‌عنوان بهترین مهاجم پرسپولیس در فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان و خطرناکترین بازیکن در محوطه جریمه رقبای آسیایی در مرحله مقدماتی ۶ گل به ثمر رساند اما در دو بازی مرحله یک هشتم نهایی ناکام بود و در دو مسابقه یک چهارم نهایی تنها یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و از بازی نیمه نهایی هم که محروم بود.

هر چند کیفیت فوق‌العاده علیپور و رشد روز به روز او پرسپولیسی‌ها را امیدوار می‌کند و شرایط ویژه منشا در لیگ آسیا باعث دلگرمی است اما نباید فراموش کرد که این دو بازیکن هیچ گزینه جانشینی ندارند و در تمام بازی‌ها برای گلزنی فقط باید به آنها دل بست. در واقع همانطور که در بازی نسف قارشی هیچ مهاجمی روی نیمکت پرسپولیس حضور نداشت در بازی‌های مرحله گروهی و حتی تا پایان رقابت‌ها هم قرار نیست مهاجمی به این تیم اضافه شود و اگر روزی زوج منشا - علیپور به هر دلیلی از کار بیفتد، (حالا یا با افت فنی و بدنی این دو بازیکن یا آنالیز و یارگیری دقیق مدافعان حریف) آن وقت هیچ نیروی متفاوتی روی نیمکت نیست که بیاید و ورق را برگرداند. فصل قبل منشا در مرحله یک چهارم به بعد این نقش را تا حدودی برای پرسپولیس ایفا کرد اما حالا هیچ ژوکری در خط حمله نمی‌بینیم و این نگرانی به موازات امیدواری نسبت به خط حمله پرسپولیس احساس می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سکوتم از رضایت نیست

      ب کوری چشم حسودا همه بازیکنان پرسپولیس خوبن.بازیهاییم بوده ک مدافع یا هافبکها گلزنی کردند و تیم برنده شده.پس الکی حرف نزن.سیامک نعمتی از منشا گلزنتر و جنگنده تر هست پس بهترین جانشین براشه.قرار نیست فقط مهاجما در تیمی گل بزنن

    • امید

      نگران نباشید برانکو همه جوره هواسش به تیم هست و با برانکو هیچ نگرانی احساس نمیکنیم

    • بدون نام

      برای کامیابیا هممیگفتید جانشین ندارد کارشناس محترم وقتی یک تیم از نظر بدنی تاکتیکی آماده باشد فرقی نمیکند یک بازیکن در یک بازی آماده نباشد همه می افتم اگر کامیانیا نباشد پرسپولیس جایگزین ندارد الان میبینیم ذخیره شده مشکلی پیش نیامده لطفا بازیکن سالاری نکنید

    • بدون نام

      باهمین تیم وهمین ترکیب اگه بدشانسی نیاریم میریم تا قهرمانی،،

      پاسخ ها

      • بهنامقاسمی

        آقا لنکیا میدونن قهرمانی چی خخخخخخ

    • بدون نام

      چرتپولیسی های قهرمان خخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • omid

        پ ن پ شما قهرمانید

      • ناشناس

        ششتقلالی

    • امیر

      شتر درخواب بیند پنبه دانه.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج