۶۷۷۸۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تقابل کی‌روش و کریمی را نباید به رسمیت شناخت

محمد نوری‌فر درگیری کی‌روش و کریمی را به سود فوتبال ایران نمی‌داند.

خبرآنلاین: تقابل «کی‌روش-کریمی» را نباید به رسمیت شناخت. چون قرار نبود اعتراض‌های کریمی علیه فساد و تخلف و بی عدالتی فدراسیون فوتبال در نهایت به کی‌روش خلاصه شود؛ به یکی از تنها جاهای نسبتا درست فدراسیون.

انتقادهای کریمی و حمایت‌هایی که از او مقابل کی‌روش انجام شد، این فایده را داشت که سرمربی تیم ملی متوجه باشد که همیشه فرمان دست او نیست و مردم هم حامی چشم و گوش بسته او نخواهند بود اما آنهایی که بیش از حد این دعوا را مهم و بزرگ جلوه می‌دهند، هدفشان زدن کی‌روش است و نه انتقاد علیه مدیریت ضعیف تاج و ساکت مقابل سرمربی تیم ملی.

حمایت از انتقادهای امثال کریمی و مجتبی جباری تا جایی منطقی خواهد بود که هدف؛ اصلاح وضعیت اداره فوتبال ایران باشد اما اینکه گروهی بخواهند با پرچم کریمی و روش نفرت پراکنی ادامه بدهند این فضا در نهایت شبیه خیابانهای بابل (بعد از بازی خونه به خونه با نساجی) خواهد شد.

محمد نوری فر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موافقم. ...مدیران سیاسی باید بدانند حداقل امثال کریمی و جباری هستند

    • بدون نام

      بسیار عالی و منطقی

    • بدون نام

      تشخیص تصمیم صحیح بعضی مواقع برای بعضی افراد سخت میشه، چون کی روش به یک ایرانی توهین کرده باید بهش توهین بشه بدون در نظر گرفتن اینکه ابتدا کریمی در برنامه زنده بدون مدرک و مستندات و بنا بر شنیده ها به سرمربی موفق تیم ملی حمله کرده اونهم در این شرایط که تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی به این مربی بزرگ نیاز داره از عجایب ایران است.

    • بدون نام

      چه عجب بعد یک هفته که من این حرفها رو میفرستادم شما هم بالاخره قبول کردین دست از لجاجت علیه کیروش وفوتبال ایران وشیر کردن کریمی بردارین خدا روشکر بعد یک هفته یه مطلب خوب از شما دیدیم.

    • بدون نام

      مردک اجنبی غلط کرد به اسطوره توهین کنه...

    • م ح

      آقا محمد معلومه شما هم سنگ کیروشودبهرسینه میزنید

    • پرشورها

      من عاشق کریمی هستم اما از جو درست شده علیه تیم ملی بسیار ناراضیم چون میخوان به تیم ملی ایران تو جام جهانی شوک خیلی بدی بدن تا نا موفق بشه و اینم یعنی سرافکندگی تموم ملت ایران اگه کسی واقعا به تیم کشورش اهمیت میده باید به وقت خیلی مناسب اونم نه تو برنامه ای که کل دنیا دارن رسد میکنن بیاد کشور خودش رو ببره زیر سوال آقای کریمی حرفای شما کاملا منطقی ولی الان جاش نبود و باید بعد جام جهانی میرفتی و میگفتی نه الان که چیزی نمونده به جام جهانی جو رو ملتهب و متشنج کنی

      پاسخ ها

      • امیر احمدی

        موافقم

      • ...

        کریمی کاری به تیم ملی نداشت حتی واسه تیم ملی آرزوی موفقیت کرده فقط ازدزدیهای فدارسیون گفته وافرادی که بدون مدرک داران پول میگیرن وچرا یه مربی ایرانی کنار کیروش نیس که ازدانش کی روش استفاده کنه وچیزی یادبگیرن

    • ۱۲۳

      بنده یک پرسپولیس و طرفدار کریمی هستم.
      ولی این وضعیت را به صلاح تیم ملی نمی دانم.
      فکر می کنم کریمی باید بخاطر تیم ملی ایران فعلا موقتا کوتاه بیاید که هم تیم ملی آسیب نبیند وهم بهانه ای برای ناموفق بودن تیم ملی دست کی روش ندهد کاش یک نفر کریمی را نصیحت میکرد موقتا کوتاه بیاید

    • بدون نام

      برادر من کدوم استوره .ازکاه کوه نسازید .پس امثال دایی.وخدادادو باقری وحسن روشن و پروین وخیلیا ی دیکه که فوتبالشون خیلی بهتر از کریمی بوده بیان وسط اربده کشی کنن .قبل از کیروش فوتبال ایران چی بود اخه.اینا دارن حسودی میکنن به بازی کنان خوب وکیروش چون بتهای پوشالی دارن ازهم میپاشن .دیگه تا ده سال دیگه تیم فوتبال ایران میشه عین تیم های اروپایی وکیروش تاثیره زیادی داره اگر امثال کریمی بذارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج