۶۷۷۸۶۴
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رکوردهایی دیگر به نام پرسپولیس در لیگ برتر

بیشترین اختلاف امتیاز تیم اول با تیم دوم جدول ، زودترین احتمال قهرمانی در تاریخ لیگ برتر دو رکوردی است که در لیگ امسال به نام پرسپولیس ثبت شد.

وبسایت نود: بیشترین اختلاف امتیاز تیم اول با تیم دوم جدول ، زودترین احتمال قهرمانی در تاریخ لیگ برتر دو رکوردی است که در لیگ امسال به نام پرسپولیس ثبت شد.

در ادوار گذشته بیشترین اختلاف امتیازی که بین تیم اول و دوم در هفته های مختلف ثبت شده در دوره شانزدهم و قبل از آن در دوره دوم لیگ برتر بوده است.

در دومین دوره لیگ برتر سپاهان اصفهان ، در هفته بیست و چهارم ۵۲ امتیازی بود و پرسپولیس را با ۴۱ امتیاز و ۱۱ امتیاز کمتر از خود می دید. در تاریخ لیگ برتر دیگر هیچ صدرنشینی موفق به ایجاد چنین فاصله ای با تیم دوم نشده بود. تا لیگ شانزدهم که پرسپولیس توانست این رکورد را بشکند و در هفته بیست و هشتم با ۶۵ امتیاز۱۲ امتیاز از تراکتورسازی که با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم قرار داشت فاصله گرفت.

اما پرسپولیس در لیگ هفدهم رکوردهایی که در لیگ شانزدهم زده بود را نشانه گرفته است و توانسته چندین مورد را بشکند پرسپولیس با ۵۴ امتیاز ، ۱۶ امتیاز بیشتر از ذوب آهن رده دومی دارد و رکورد قبلی خود را به خوبی ارتقا داده است.

با توجه به این اختلاف امتیاز ، پرسپولیس احتیاج به تنها ۶ امتیاز از ۷ بازی باقیمانده خود دارد و با برتری در ۲ بازی باقیمانده در سال ۹۶ می‌تواند پس از دربی جشن قهرمانی برگزار کند.

البته یک احتمال ضعیف وجود دارد که پرسپولیس در همین هفته بیست و چهارم تکلیف قهرمانی را مشخص کند. این امر تنها در شرایطی میسر می شود که پرسپولیس ، استقلال خوزستان را شکست دهد و فولاد برایر استقلال ، ذوب آهن مقابل پدیده و سایپا در مصاف با سپیدرود مغلوب شده و پارس جنوبی نیز در دیدار با تراکتورسازی هر ۳ امتیاز را کسب نکند.

هر چند که احتمال رخ دادن این اتفاق از نظر ریاضی بسیار ضعیف است ولی اینکه تیمی در فاصله ۶ هفته به پایان لیگ برتر شانس قهرمانی دارد اتفاقی بی نظیر در تاریخ لیگ برتر است و باید رکورد دیگری به نام سرخپوشان ثبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقتدار نام پرسپولیس ،،،
      عظمت پرسپولیس...
      عااااشقتممممم پرسپولیــــــــــــــــــــــــسسس

    • بدون نام

      قابل توجه کیسه کشا مخصوصا حاج فتل با آن روزنامه اش

    • حمید نعمت پور

      تمام افتخارات مال خودمونه عشق است پرسپولیس دمتگرم ایوال

    • سپهر

      بابا بسته این همه تعریف الکی،زمان ما که آماراتون تعطیل بود،حالا که رسید به لنگیا هرروز یه تمجید،یه روز بهترین گل،یه روز بیشترین فاصله امتیاز،یه روز بیشترین ساعت پوشیدن دستکش،پیراهن،جوراب .....بابا بسته دیگه لوس شدی

      پاسخ ها

      • قرمزته

        میدونم بد جوری سوختی اصلا ته دیگ ذغالی شدی
        باید به عظمت پرسپولیس سر تعظیم کنید

    • بدون نام

      حالا خوبه یکی دو ساله پرسپولیس خوب شد
      نعوذبالله این پایتخت نشین ها فکر می کنند خدا و پیغمبر هستند

    • 《پاسارگاد》

      خداوند ممنان را شکرگذاریم که به مایه افتخار هواداری و پشتیبانی کردن از چنین باشگاه پرهوادار و باعظمتی رو داده...

      پرسپولیس قهرمان از صمیم قلب دوست داریم ....

    • کارون

      خوب رکورد رکورد دیگه، چاپ نکنن چون شما ناراحت میشید؟وقتی حسینی دروازه بان شما رکورد کلین شیت رو زد، از خوشحال یه هفته بی هوش بودین!

    • مهداد

      فتل کیسه هم میاداینهاهمش دروغه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه های نادان

      • محمد

        سپهرجان پماد بدم خدمتتون؟؟ خخخخخخ

    • موسوی

      قابل توجه کیسه ها،اونوقت روزنامه جعلی کیسه ها تیتر میزنه پرسپولیس اون خوش شانس یا داورها میخوان پرسپولیس را قهرمان کنند !!!! واقعا این تعصب ،کور کورانه نیست.!!!!؟ نشون میده کیسه ها فوتبال فهم نیستن .

    • علی کریمی

      بنظرم روزنامه های دوباشگاه ابی وقرمز بخصوص اقای فتح الله زاده باعث اختلاف ونفاق وبی احترامی بیشتر بین طرفدارای دو تیم میشه من بارها دیدم که طرفدارها تا میان بهم بخاطر یه سری اتفاق ها احترام بزارن مثلا قضیه علی کریمی که آبی ها حمایت کردن وقرمزها تشکرو پورحیدری...بازاین روزنامه ها تیترهاشون باعث جنگ وفحشو..شد.خواهشی که دارم حداقل توجام باشگاهها دیدمون ملی باشه وسعی کنیم ایرانوتیم هاشو حمایت کنیم نه بکوبیمو و نتایجشونو کمرنگ کنیم به امید موفقیت استقلال پرسپولیس این دوباشگاه دوستداشتنی ایرانی وپرطرفدار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج