جاباما
۶۷۷۹۱۳
۱ نظر
۵۵۰۰
۱ نظر
۵۵۰۰
پ

رکورد داران کلین‌شیت در لیگ قهرمانان آسیا

سیدمهدی رحمتی دروازه بان استقلال تهران که جز برترین دروازه بان های لیگ قهرمانان آسیا از نظر آمار کلین شیت به حساب می آید، در هفته اول بازیها غایب بود و نتوانست آمار خود را بهبود ببخشد.

وب سایت نود: سیدمهدی رحمتی دروازه بان استقلال که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانسته ۱۸ بازی کلین شیت کند، چند رقیب سرسخت در کنار خود دارد. در جدول کلین شیت دروازه بانان باشگاه های آسیایی، تا پیش از شروع رقابت های فصل جدید چنگ زنگ سنگربان گوانگژو چین با ۱۹ کلین شیت پیشتاز بود. پس از این دروازه بان ۳۱ ساله، مهدی رحمتی دروازه بان استقلال با ۱۸ کلین شیت قرار داشت. نفر سوم این رده بندی، هوا یونگ شین دروازه بان سوون بلووینگز کره جنوبی بود. سونگ رینوگ جونگ گلر کاوازاکی ژاپن و ایگناتی نستروف گلر لکوموتیو تاشکند هم با ۱۶ کلین شیت در رده بعدی قرار داشتند.

در روز اول بازی های مرحله گروهی در فصل جدید، شرایط به گونه ای رقم خورد که تغییر زیادی در رده بندی آمار کلین شیت ایجاد نشد. سه دروازه بان اول در این رده بندی، یعنی چنگ زنگ و سیدمهدی رحمتی و هوا یونگ شین، هر سه از بازیکنان غایب در ترکیب تیم های خود بودند. سونگ رینوگ جونگ هم که در ترکیب کاوازاکی ژاپن حضور داشت، نتوانست مانع شکست یک بر صفر تیمش در دیدار برابر شانگهای چین شود.

رکورد داران کلین‌شیت در لیگ قهرمانان آسیا

اما ایگناتی نستروف، دروازه بان ازبک، از این فرصت نهایت بهره را برد و با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در دیدار برابر الوحده امارات، آمار خود را بهبود بخشید تا با ۱۷ کلین شیت و یک رده صعود، در کنار هوا یونگ شین در جایگاه سوم قرار گیرد.

در بین دروازه بانان ایرانی، به جز سیدمهدی رحمتی، شهاب گردان هم در چند دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا در تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان عملکرد خوبی داشت و توانست ۱۴ بازی کلین شیت کند. وی در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نمایش بسیار درخشانی داشت و در ۲۰ بازی که در این دو فصل برای ذوب آهن انجام داد، موفق شد ۱۰ بار کلین شیت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیسی

      فقط رحمتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج