جاباما
۶۷۷۹۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتلتیکو مادرید و لیون پیروز شدند

دور رفت از بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی روخی بلانکو و لیون، و شکست تیم‌های لاتزیو و ناپولی پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم: در دومین و آخرین شب از بازی‌های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب ۷ بازی برگزار شد که درمهمترین آنها تیم‌های اتلتیکو و لیون پیروز شدند و تیم‌‌های ایتالیایی ناپولی و لاتزیو مغلوب.

در دانمارک، تیم فوتبال اتلتیکومادرید با نتیجه 4 بر یک بر میزبانش کپنهاگن غلبه و کار خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی آسان کرد.

در این بازی نخست ویکتور فیشر در دقیقه ۱۵ کپنهاگن را پیش انداخت اما در ادامه با گلزنی سائول در دقیقه ۲۱،‌ گامیرو در دقیقه ۳۷، گریزمان در دقیقه ۷۱ و ویتولو در دقیقه ۷۷ ورق کاملاً به سود اتلتیکومادرید برگشت و تیم میهمان با دستان پر به اسپانیا برگشت.

در دیگر بازی مهم پنجشنبه شب لیگ اروپا، لیون فرانسه با نتیجه 3 بر یک بر میهمانش ویارئال اسپانیا غلبه کرد. اندومبله در دقیقه 46، نابیل در دقیقه 49 و ممفیس دپای در دقیقه 82 برای لیون گلزنی کردند و پابلو فورنالس در دقیقه 63 تنها گل زیردریایی زرد را به ثمر رساند.

امشب همچنین در دیدار حساسی که در ایتالیا برگزار شد، ناپولی در خانه برابر لایپزیگ آلمان با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد. آدام اوناس در دقیقه ۵۲ گل نخست را برای ناپولی زد اما در ادامه لایپزیگ با دو گل تیمو ورنر در دقایق ۶۱ و ۹۰ و گل بروما در دقیقه ۷۴، بازی را به سود خود به پایان رساند.

نتایج سایر دیدارهای امشب لیگ اروپا را در زیر مشاهده کنید:

آ اِ کِ آتن یک - دیناموکیف یک
سلتیک یک - زنیت صفر
استوا بخارست یک - لاتزیو صفر
پارتیزان بلگراد یک - ویکتوریا پلژن یک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج