۶۷۸۰۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قرارداد علیپور تجدیدنظر نشود، بی‌انصافی است

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: قرارداد علیپور به شکلی است که اگر در آن تجدیدنظرنشود بی‌انصافی است و ما به دنبال آن هستیم که حقی ضایع نشود.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: از خبرنگاران تشکر می‌کنم. همه چیز برای سفر مهیا است. کم و کسری نیست. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی انجام شود و با یک نتیجه خوب بازی به اتمام برسد.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان و اینکه با تمدید قرارداد به شجاع خلیل‌زاده ایت مساله استارت خورد، گفت: بارها گفته‌‌ام بحث تمدید قراردادها مشکلی ندارد و همه آماده این کار هستند. ما خواستیم حواس اعضای تیم بیشتر به دیدارهای آسیایی باشد و بازی‌ اول خود را با قدرت پشت سر بگذارند. بعد از آن در نشستی که با برانکو داشتیم قرار شد کارمان را در امر تمدید شروع کنیم. بعد از بازگشت از قطر صحبت‌ها را با تمرکز بیشتری دنبال می‌‌کنیم و بازیکنان برای تمدید قرارداد می‌آیند، خیلی از نفرات قرارداد دارند و سعی می‌کنیم طی ۱۵-۱۰ روز این مشکل را حل کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا حسین ماهینی با پرسپولیس قرارداد دارد، گفت: بله او قرارداد دارد.

گرشاسبی درمورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد شروطی مثل تسویه حساب و بخشیدن جرایم را مطرح کرده‌اند اظهار داشت‌:‌ تا به الان کسی طلبی از گذشته ندارد. قرارداد بازیکنان تسویه شده است، کسی هم درمورد جرایم هیچ حرفی نزده است، هیچکدام از بازیکنان ما برای تیم شرطی نگذاشته اند.آنها می‌گفتند همین حالا بدهید قرارداد را امضا کنیم. از بالا تا پایین باشگاه همدلی وجود دارد و ما مشکلی نداریم. ما تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم تا بیشترین فاصله امتیازی را در لیگ کسب کنیم و از پارسال نتیجه بهتری بگیریم.

گرشاسبی درمورد اینکه بحث افزایش قرارداد علی علیپور پیش آمده است تصریح کرد: قرارداد علیپور به شکلی است که اگر در آن تجدیدنظرنشود بی‌انصافی است و ما به دنبال آن هستیم که حقی ضایع نشود.

وی درمورد اینکه باشگاه‌ها پولی بابت تبلیغات محیطی دریافت نکردند و آیا قرار نیست از شیرازی که مسئول این امر است مطالبات خود را پیگیری کند، عنوان کرد: او کار خود را تازه شروع کرده و این مطالبات از گذشته وجود دارد. پیمانکار قبلی چک داده است که نقد نشده است. فدراسیون و سازمان لیگ به دنبال این مساله هستند تا چک نقد شود.

وی در مورد اینکه با توجه به شکست فولاد اگر پرسپولیس ۶ امتیاز دیگر بگیرد قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد و اگر این اتفاق در دیدار مقابل پرسپولیس بیفتد برنامه‌ای برای برگزاری جشن قهرمانی دارند عنوان کرد: برنامه ما این است که بهترین بازی را انجام دهیم و بهترین نتایج را در مسابقاتمان بگیریم در دربی هم با تمام توان می‌آییم و نتیجه بگیریم و اگر ۶ امتیاز را بگیریم با فاصله خوبی که داریم قهرمان می‌شویم و این مساله را جشن می‌گیریم.

گرشاسبی درمورد اینکه آیا ممکن است جشن قهرمانی مثل سال قبل زودتر برگزار شود، عنوان کرد: ما به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و می‌خواهیم براساس یک برنامه‌ای که آنها دارند پیش برویم و تا پایان مسابقات روند لیگ را به هم نمی‌زنیم، در آخرین بازی جشن قهرمانی گرفته می‌شود ولو اینکه ما زودتر قهرمان شویم. کما اینکه از الان هم معلوم است ما قهرمان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      لطفا علیپور راهم خیلی بزرگش نکنید والا یکی میشه اون طارمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج