۶۷۸۲۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سنگ سفیدی: سلطان فوتسال آسیا هستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: بین ملی پوشان مشکلی وجود نداشت و اتفاقی در چین تایپه رخ نداد.

خبرگزاری مهر: محمدرضا سنگ سفیدی، بازیکن تیم ملی فوتسال درباره قهرمانی این تیم در جام ملتهای آسیا گفت: قبل از جام ملتها، تیم های مختلف خودشان را در بازی های داخل سالن محک زده بودند. شرایط طوری بود که هر تیمی به ایران گل می زد انگار قهرمان شده است! ما می خواستیم از عنوان قهرمانی دوره قبل دفاع کنیم. در مرحله گروهی هم مشکل خاصی نداشتیم و سپس تایلند، ازبکستان و ژاپن را از پیش رو برداشتیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: تایلندی ها به واسطه شکست سنگین در بازی های داخل سالن، برای مسابقه در جام ملتها با ایران خیلی شلوغ کرده بودند. رسانه های این کشور اعلام می کردند بازی با ایران جنگ است ولی توانستیم با اختلاف آنها را شکست بدهیم. ازبکستان را هم از پیش رو برداشتیم. در فینال با ژاپنی بازی کردیم که حتی اگر می باخت چیزی را از دست نمی داد چون با تیم سوم جهان دیدار می کرد.

سنگ سفیدی درباره رمز موفقیت ایران برابر ژاپن تاکید کرد: کادر فنی به خوبی ژاپن را آنالیز کرده بود. به ما گفته شد که هرچه از زمان مسابقه بگذرد بر ژاپن مسلط تر می شویم و همین اتفاق هم افتاد. در روزی که هیچ گلی از حریف دریافت نکردیم توانستیم ۴ بار دروازه آنها را باز کنیم و به عنوان قهرمانی برسیم.

وی درباره اینکه آیا از سرمربیان تیم های حریف ایران تاکتیک های روانی قبل از شروع مسابقات سر زده بود یا خیر؟ تاکید کرد: مربی اکثر تیم های مدعی از کشورهای بزرگی مثل اسپانیا هستند. آنها مثل بعضی از مربیان آسیایی نیستند که اعصاب بازیکنان حریف را به هم بریزند. این مربیان خودشان را مقابل ایران از پیش بازنده می دانستند و این افتخاری برای ما بود. شرایط تیم ملی فوتسال ایران آنقدر خوب است که در چین تایپه به چشم دیدم خیلی از مربیان جهان دوست داشتند سرمربی تیم ملی ما باشند.

ملی پوش فوتسال ایران درباره اینکه ایران برای جام جهانی ۲۰۲۰ باید چه برنامه ای داشته باشد؟ تصریح کرد: ما در آسیا مشکلی نداریم. همه تیم ها از ایران می ترسند و به نوعی سلطان فوتسال آسیا هستیم اما در دیگر قاره ها، کشورهای مختلف در حال کار و پیشرفت هستند. اگر می خواهیم رتبه سومی جام جهانی خود را ارتقا بدهیم باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم و با تیم های مطرح و بزرگتری مثل برزیل، اسپانیا، ایتالیا و پرتغال بازی کنیم. اگر بخواهیم به خواب برویم، در جام جهانی بعدی به مشکل خواهیم خورد.

سنگ سفیدی در پایان درباره ناراحتی بعضی از ملی پوشان در پایان جام ملتها و انتشار یک پست مشترک در صفحه شخصی خودشان، گفت: هیچ اتفاقی در چین تایپه رخ نداد که کسی بخواهد ناراحت بشود. حداقل من چیزی ندیدم. بزرگترین عامل موفقیت تیم ملی همدلی و صمیمیت بچه ها بود و فرقی نداشت چه کسی بهترین بازیکن یا آقای گل شود. هدف همه ما قهرمانی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج