۶۷۸۴۵۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تجربه رمان‌های «موراکامی» در یک جشنواره

جشنواره‌ای ادبی به نام «هاروکی موراکامی» ترتیب داده شده تا خوانندگان آثار این نویسنده ژاپنی بتوانند کتاب‌هایش را از طریق موسیقی، فیلم و گفت‌وگو تجربه کنند.

خبرگزاری ایسنا به نقل از «رپلر»: اولین فستیوال «هاروکی موراکامی» در سه بخش «موراکامی را تماشا کن»، «درباره موراکامی حرف بزن» و «به موراکامی گوش بده» در مانیلای فیلیپین برگزار می‌شود.
تجربه رمان‌های «موراکامی» در یک جشنواره

این جشنواره که برای تجربه رمان‌های این نویسنده مطرح ژاپنی ترتیب داده شده، از ۲۷ فوریه کار خود را آغاز می‌کند و بازدید از آن برای عموم آزاد است. بازدیدکنندگان علاوه بر شرکت در برنامه‌های چندرسانه‌ای و نو این فستیوال، می‌توانند فیلم سینمایی «جنگل نروژی» به کارگردان «تران آن هونگ» را هم تماشا کنند.

استادان بالارتبه ژاپنی و فیلیپینی در این مراسم درباره ابعاد مختلف کارهای «موراکامی» سخنرانی می‌کنند. یکی از این سخنرانان «فرانک چیماتو» شاعر، مقاله‌نویس و روزنامه‌نگار است که درباره ارتباط دوندگی و نویسندگی در کارهای این داستان‌نویس صحبت می‌کند.

در روزهای ۲۳ و ۲۴ مارس هم دو کنسرت با محوریت حس کتاب‌های «موراکامی» در این جشنواره اجرا می‌شود.

«هاروکی موراکامی» متولد ۱۲ ژانویه ۱۹۴۹ است و نویسندگی را پس از پایان تحصیلات دانشگاهی و راه‌اندازی یک کلوب جاز در توکیو شروع کرد. رمان عاشقانه «جنگل نروژی» او که در سال ۱۹۸۷ منتشر و به اثری پرفروش تبدیل شد، او را به عنوان یک ستاره ادبی به شهرت رساند. «۱Q۸۴» طولانی‌ترین رمان «موراکامی» است که سال ۲۰۰۹ در سه جلد به زبان ژاپنی چاپ شد.

«سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش» آخرین رمان او پیش از «قتل یک افسر شوالیه»، در سال ۲۰۱۳ روانه بازار و با استقبال زیادی مواجه شد. مجموعه داستان کوتاه «مردان بدون زنان» این نویسنده هم در سال ۲۰۱۴ به زبان ژاپنی منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج