۶۷۸۴۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نحوه معرفی خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: افزایش قیمت کرایه اتوبوس و تاکسی در حال بررسی است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و هر موقع آماده شود این لایحه را هم به شورا ارسال خواهیم کرد.

فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: افزایش قیمت کرایه اتوبوس و تاکسی در حال بررسی است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و هر موقع آماده شود این لایحه را هم به شورا ارسال خواهیم کرد.

محسن پورسید آقایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم و لایحه افزایش کرایه اتوبوس و تاکسی چه زمانی به کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر ارسال می‌شود گفت: تاکنون لایحه افزایش نرخ مترو را به کمیسیون مربوطه ارسال کردیم و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت کرایه اتوبوس و تاکسی نیز در حال بررسی است و هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و هر موقع آماده شود این لایحه را هم به شورا ارسال خواهیم کرد.

پورسید آقایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا آئین نامه نحوه تشخیص خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک مشخص شده است گفت: اشخاصی از خبرنگاران و صنف خبرنگاری تعیین شده‌اند که آئین نامه معرفی خبرنگار را تدوین کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان داشت: امروز جلسه‌ای با حضور تعدادی از جامعه خبرنگاران، وزارت ارشاد و اصناف خبرنگاری کارگروهی را تشکیل می‌دهند و آئین نامه‌ای را برای معرفی خبرنگاران در دریافت طرح ترافیک تنظیم می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج