۶۷۸۶۵۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

پاسخ لاریجانی به تذکر درباره طرح سوال و استیضاح

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت نماینده ارومیه مبنی بر اینکه اجازه طرح سوال از رییس‌جمهور و استیضاح‌ها در مجلس مطرح شود، گفت: آقای قاضی‌پور خلاف نفرمایید، شما هر وقت بخواهید می‌توانید سوال و استیضاح مطرح کنید.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت نماینده ارومیه مبنی بر اینکه اجازه طرح سوال از رییس‌جمهور و استیضاح‌ها در مجلس مطرح شود، گفت: آقای قاضی‌پور خلاف نفرمایید، شما هر وقت بخواهید می‌توانید سوال و استیضاح مطرح کنید.

علی لاریجانی در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۷ در بخش هزینه‌ای در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) در واکنش به صحبت‌های قاضی‌پور مبنی بر اینکه اجازه طرح سوال از رییس‌جمهور و استیضاح داده شود، گفت: آقای قاضی‌پور مدام این موضوع را نگویید، شما می‌توانید هر وقت که خواستید استیضاح و سوال را مطرح کنید.

وی یادآور شد: شما یک سوال درباره دریاچه ارومیه داشتید، خودتان اینجا در جایگاه هیات رییسه آمدید و گفتید جلسه بگذارم. من هم جلسه گذاشتم و متقاعد شدید حال اگر نمی‌خواهید همین امروز بروید و سوال و استیضاح بنویسید و اینقدر تکرار نکنید.

رییس مجلس خطاب به قاضی‌پور، گفت: آقای قاضی‌پور خواهش می‌کنم در صحبت‌ها خلاف نفرمایید. شما تنها یک مورد از من آن هم درباره دریاچه ارومیه خواستید جلسه بگذارم، من هم وقت گذاشتم و جلسه گذاشتم. نمی‌خواستید می‌گفتید که جلسه‌ای هم برگزار نمی‌شد چرا منت سر کسی می‌گذارید. اکنون نیز می‌توانید هر وقت که بخواهید سوال و استیضاح را مطرح کنید.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در خلال مخالفت با بندی از لایحه بودجه خطاب به رییس مجلس،‌ گفت: اجازه دهید سوال از رییس‌جمهور و وزرا و استیضاح‌ها در صحن علنی مجلس مطرح شود و با مفاسد اقتصادی مبارزه صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن بارانی

      جناب لاریجانی بگذارید حرف نمایند ملت بزنه ..شاید یکی میدونه و دیده حال و روز ملت ...

    • بدون نام

      مدتهاست که می خواهند از رییس جمهور سوال شود نمی گذارند ظاهراً حق با قاضی پور است

    • بدون نام

      بگذارید سوال کنند وشما نمایندگان در برهه بخور بخور حق دارید تا قانع شدن ملت ورسیدن به حقیقت نه تنها سوال بلکه به عنوان نماینده ملت. نظارت برعملکرد ورسیدن به نتیجه مطلوب مدام از انها بخواهید که به اقوالشان عمل کنند واین همه اختلاس به دلیل عملکرد غلط مجلس است

      پاسخ ها

      • علی

        باسلام نمایندگان محترم مردم شرم کنید مردم درخصوص گرانی وتورم وبیکاری به خیابان ها آمدند وقتی دیدند ضدانقلاب وارد صفوف آنها شده سریعا کوتاه آمدند ولی متاسفانه فقط برای جندروز قیمت بعضی اقلام مثل تخم مرغ پایین آمده والان دوباره همه چیز گران شده است ودلار هم مرتب بالا می رود ازخدا شرم کنید مردم درزندگی روزمره خود گیر کردند لااقل جناب رییس جمهور رابه مجلس ببرید مگراستیضاح که درقانون آمده است برای چه زمانی است مردم حق دارند گردن شما ودولتمردان مدافع حقوق مردم باشید نه حزب وجناح یگذارید مردم خاطره خوشی ازشماها داشته باشند شاید فردای قیامت برای شماها ذخیره ای باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج