۶۷۸۸۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منافی: طاهری باید پاسخگوی تصمیماتش باشد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مدیران قبلی باشگاه باید به خاطر تصمیماتشان پاسخگو باشند.

ایسنا: جواد منافی درباره دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار کرد: بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. در حال حاضر شرایط ایده‌آل است و پرسپولیس در لیگ نتایج خوبی گرفته و در بازی قبلی هم توانست سه گل به نسف‌قارشی بزند اما به هر حال باید بپذیریم بازی کردن مقابل السد متفاوت است.

وی افزود: برانکو بهتر از هرکسی می‌داند که تیمش را چطور باید برای بازی با تیم السد آماده کند. درست است که تیم با برد خوب مقابل تیم ازبکستانی الان شرایط مطلوبی دارد و روحیه خوبی گرفته اما بازیکنان بهتر از هرکسی می‌دانند هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و اگر قرار باشد از پیش برنده به دوحه سفر کنند به مشکل بر می‌خورند.

او در ادامه درباره این که آیا باید برانکو برای مهار ژاوی باید برنامه خاصی داشته باشد یا خیر گفت: در فوتبال روز دنیا دیگر مهار یک بازیکن نمی‌تواند به برتری یک تیم کمک کند. ژاوی بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است و ایستا بازی می‌کند و با توجه به نوع بازی او نیازی نیست برای مهار او بازیکنی درگیر شود.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا برای پرسپولیس در آسیا شانس قهرمانی قائل است یا خیر گفت: خیلی زود است که بخواهیم از الان درباره قهرمانی و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کنیم.

او در پایان درباره بحث تمدید قرارداد بازیکنان با باشگاه هم گفت: متاسفانه برخی مدیران با تصمیمات سیاسی به باشگاه می‌آیند و بدون تجربه فوتبالی کارهایی انجام می‌دهند و صدماتی تحمیل می‌کنند. آقای طاهری باید به خاطر تصمیماتشان و کارهایی که انجام داده باید پاسخگو باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج