۶۷۸۹۸۴
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

معظمی: سود بانکی بلای جان خودروساز‌ها شد

رئیس سازمان ایدرو با اشاره به روند خصوصی سازی در خودروسازی گفت: آن چیزی که امروز وجود دارد با خصوصی‌سازی واقعی فاصله زیادی دارد باید سهام این بنگاه‌ها شفاف سازی شود و به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد حالا این بخش خصوصی داخلی یا خارجی باشد مهم نیست.

ایلنا نوشت: رئیس سازمان ایدرو با اشاره به روند خصوصی سازی در خودروسازی گفت: آن چیزی که امروز وجود دارد با خصوصی‌سازی واقعی فاصله زیادی دارد باید سهام این بنگاه‌ها شفاف سازی شود و به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد حالا این بخش خصوصی داخلی یا خارجی باشد مهم نیست.

منصور معظمی در خصوص فعالیت بین المللی قطعه‌سازان و خودروسازان اظهار داشت: تاکنون در بخش قطعه سازی ۱۳ قرارداد خارجی امضا شده و در بخش خودروسازی نیز توانستیم ۶ قرارداد با شرکت‌های بزرگ بین المللی امضا کنیم که در تمامی آنها خودروسازهای طرف خارجی مکلف شده‌اند کیفیت تولید قطعه سازان داخلی را ارتقا دهند به طوری‌که تولید آنها قابل رقابت در بازارهای بین المللی باشد.

معاون وزیر صمت ادامه داد:صنعت خودرو و قطعه‌سازی ما متاثر از سیاست‌های پولی و بانکی کشور است یک خودروسازی مگر چقدر سود کسب می کند که بخواهد ۲۴ درصد سود بانکی پرداخت کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی خودروسازان و قطعه‌سازان سود بانکی است و لازم است بانک‌ها به صورت دیگری به این صنعت نگاه کنند البته در همین خصوص صحبت‌های مفیدی نیز با رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم و ایشان نیز قول همکاری دادند.

رئیس سازمان ایدرو با اشاره به روند خصوصی سازی در خودروسازی گفت: آن چیزی که امروز وجود دارد با خصوصی‌سازی واقعی فاصله زیادی دارد باید سهام این بنگاه‌ها شفاف سازی شود و به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد حالا این بخش خصوصی داخلی یا خارجی باشد مهم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      این خودرو سازها همان بهتر که جان ببازند

    • بدون نام

      خجالت بکش آقای عزیز , فقط نشستید با هر بهونه ای خودروهای بی کیفیت که هر سال موجب مرگ هزاران نفر از هموطنان میشه قیمتهاش رو بالا ببرید , این بهونه جدیده ؟؟؟ شرکتهای خودروساز اون موقعی از بین رفتن که این تولیدات آشغال رو به مردم قالب کردند

    • علی

      این خودرو مونتاڑ کنها هم اصلا دست وردار نیستم نخود هر آشی شدن اصلا خودرو نخواستیم

    • بدون نام

      واقعا برای خودرو اینقدر سود میگیرن مردم جانشون میزارن هرچی مال دارن یا قسط خونه میدن یا قسط ماشین هیچکس هم دلسوز نیست

    • بابک

      خودرو سازها خودشون بلای جان مردم هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری است که این جناب دایه داسوز تر از مادر شده!! اگر دنبال همبن حرف های این آقا بگردی مشکل اصلی و خود فروشی به بیگانه را در آن می بینی اینان حقوق بگيران روس، انگلیس، و فرانسه هستن، و الا به فکرم مردم بیچاره هم وطن بود لااقل،

    • ژاسمن

      شما غصه خودرو ساز ها را نخور

    • بدون نام

      خودرو سازها هم با گران کردن خودرو،بلای جان مردم شدند.

    • علی

      این مونتاژکاران که خودروساز نیستند بلکه داعشین زمانه میباشند که مردم را با این فرغونهای بی کیفیت ترور جانی و مالی و غارت میکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج