۶۷۹۱۵۹
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

آغاز نام نویسی برای حج ۹۷ از دهه اول اسفند

نماینده ولی فقیه در امور حج از آغاز نام نویسی قطعی زائران حج ۹۷ در کاروان های مربوطه در دهه اول اسفندماه امسال در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: نماینده ولی فقیه در امور حج از آغاز نام نویسی قطعی زائران حج ۹۷ در کاروان های مربوطه در دهه اول اسفندماه امسال در سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته سعی بر این داریم تا هزینه ثبت نام زائران حج ۹۷ طی دو مرحله اخذ خواهد شد.

وی در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بر لزوم نهایی کردن هر چه سریع تر توافقات با هواپیمایی ایران ایر و هیئت پزشکی تاکید کرد و گفت: شرایط برای برنامه ریزی حج ۹۷ بهتر از حج گذشته است و با وجود افزایش قیمت ارز و هزینه ها در عربستان همه دست اندرکاران با حساسیت، قیمت گذاری برای حج آینده را پیگیری کرده اند.

قاضی عسکر در ادامه ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران کمیته مسکن ، لزوم اطلاع رسانی به مردم را یادآور شد و خاطر نشان کرد: مبنا اخذ هزینه تمام شده از حجاج است و مردم باید بدانند که سازمان حج و زیارت و بعثه مقام مغظم رهبری خواستار افزایش نرخ حج نیستند.

در این نشست حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز گفت: با تلاش کار گروههای اعزامی به عربستان در خصوص اجاره صد در صد هتل های مورد نیاز زائران و انتقال نیمی از حجاج سال آینده توسط شرکت هواپیمایی سعودی با طرف های سعودی توافق شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در این وضعیت اقتصادی که خیلی از مردم در خط فقر دارند زندگی میکنند. کسی پولشو بریزه تو جیب عربها خیلی نامردی است.

    • بدون نام

      آقای قاضی عسکر بهتر است حج عمره را هم بکار بیندازید.ممنون ،خدا اجرتان بدهد.

      پاسخ ها

      • ا

        واقعا براتون متاسفم

    • محمدرضا بخنیار

      مسولین اصالتا پا روی تمام تعصبات و غرور ملت ایران گذاشته اند و با افکار خود در گستاخ کردن عربستان دله پیت و ترویج باور های غلط مردم را نیز نسبت به اعتقادات خود دچار شبهه کرده اند مگر سود اعزام حجاج در پس پرده چقدر هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب بختیار : فریضه حج واجب الهی است و خداوند انجام آنرا بر مسلمانانی که اسطاعت مالی دارند واجب دانسته همانند نماز که واجب است در هر حالتی بجای آوری . اگر استدلالی داری که نمازرا نخوانی میتوانی حج هم نگذاری که چنین امکانی هم وجود ندارد بنا براین انجام حج واجب ترقیب و ترویج مردم به باور های غلط نیست . نمیشود که امر خداوند باور غلط باشد مگر اینکه افرادی با تفکر شما نعوذ بالله وجود خدا را باور نداشتن باشند که کافران چنین عقایدی دارند و اینکه برخی میگویند پول هنگفتی از بابت حج به عربستان سرازیر می شود باید بدانیم که خداوند قبل براین بزرگترین گنج زمین را در این سرزمین مقدس قرارداده است وافرادی هم که از موقعیت این سرزمین استفاده سوء بر علیه مسلمانان میکنند روزی پاسخگو خواهند بود . پس بهتر است مواظب گفتار و نشر باور های غلط مان باشیم.

    • امیر نصیری

      خوبه پول مفتو بریزین تو شیکمه عربستانیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج