۶۷۹۳۶۸
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

احتمال استیضاح آخوندی پس از بررسی بودجه ۹۷

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: پیش از این درخواست استیضاح عباس آخوندی به مجلس شورای اسلامی داده شده بود و احتمالاً پس از بررسی لایحه بودجه سال ۹۷، این کار انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: نادر قاضی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و با تسلیت این حادثه به خانواده جانباختگان و خدمه این هواپیما اظهار کرد: هم اینک در استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد ستاد مدیریت بحران تشکیل شده اما هم‌اکنون محل حادثه شناسایی نشده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه، مجلس شورای اسلامی به کمیسیون عمران، دستور پیگیری دلایل وقوع این حادثه دلخراش را داده‌ است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: امید است که روزی بتوان تولیدات داخلی از جمله هواپیمای ملی استفاده کرده و به فناوری بومی تکیه کرد.

وی در رابطه با استیضاح وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در این زمینه نیز پیش از این، درخواست استیضاح عباس آخوندی به مجلس شورای اسلامی داده شده بود و به احتمال بسیار پس از بررسی لایحه بودجه سال ۹۷، این کار انجام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولم

      اینم از جوک سال ۹۷
      هواپیمای ملی!!! لابد مث خودروی ملی سمند و تیبا که همون ۴۰۵وپراید از رده خارج چهل سال قبل هستن،میخواین یه چارچرخه با دوتا ملخ سر هم کنید به خورد ملت بدین به اسم هواپیمای ملی، که البته هواپیمای ملی تون ایران ۱۴۰ را هم دیدیم. تا پارسال از ۴-۵ فروند مونتاژ مشترک با اوکراین فکر کنم همشون سقوط کردن چیزی ازشون نموند.

    • بدون نام

      هرچه زودتر این وزیر غیر مردمی دروغگو و کار نابلدرو نه تنها اخراج کنید بلکه باید محاکمه شود .اگر به سوابق هواپیمای مذکور با درج مستندات خود برترین ها ملاحظه می فرمایید صدها سقوط و هزاران کشتار های جمعی در سانحه های هوایی در کارنامه درخشان این ارابه مرگ درج شده آنگاه این وزیر دروغگو و پررو در کمال وقاحت و گستاخی مهوع آوری اظهار میکنه از ایمن ترین ناو گان هوایی ماست انشاالله خودش وخونوادشو عزیزانش به پستش یدونه ازاین ایمن ترین بخوره و ملاقات خبرنگاران و مصاحبه با ایشان در جهان آخرت

    • م

      بابا برین خودتونو مسخره کنین دیگه شما مردم رو چی تصور کردین؟
      هواپیمای قدیمی و عمر خیلی بالای اون اولین دلیل برای سقوط اونه،دوم هم ضعف سیستم های رادای و ناوبری چه زمینی و چه هوایی.
      شما چرا نمیخواین قبول کنید که هر وسیله ای یه عمر مفیدی داره و بعد از اون زمان ریسک استفاده از اون وسیله بالا میره
      بابا توی کشورهای خیلی خیلی ضعیف تر از ایران هم دیگه هواپیما های با این عمر بالا رو میفروشن و ازشون استفاده نمیکنن.
      حالا شما برو اون ور وزیر رو هم استیضاح بکن مگر مشکل حل میشه چرا فقط یاد گرفتین صورت مسئله رو پاک کنین؟
      همین آقای وزیر روزی که میگفت ناوگان هوایی فرسوده کشور رو باید نو سازی کنیم بهش هزار جور حرف نزدین که چرا این همه پول رو میخواین بدین هواپیما بخرین خیلی از عزیزان نگفتن که با پول خیلی کمتر میتونیم بریم هواپیما های دست دوم کشورهای دیگه رو بیاریم و خیلی ها نگفتن که ما شغل نداریم الان هواپیما میخوایم چه کنیم؟؟؟
      خوب الانم که سقوط کرده نباید کسی زیاد تعجب بکنه

    • محمدرضا بختیار

      به خدا قسم اصلا نه خوشم می آید از آقای وزیر و قصد طرفداری دارم ولی کل قصورات کشوری بر گردن جنجال آفرینان و احراب نشینان مجلس هست اگر قوه مقننه در برابر هر حادثه شروع به جبهه گیری و فرافکنی نمی کرد کشور بسی پیشرفت زیادی داشت و در تمام دولتهای ایران پس از انقلاب مشهود هست قوه مقننه در مورد خودرو سازان داخلی بزرگترین جنایت را علیه ملت تا امروز به جلو برده و در مورد تمام موارد اجرایی یا حتی قضایی فقط موجب تخریب شده اند کشور هیچ مشکلی نداشت که عالیجنابان در مورد افزایش نرخ دخانی و برچیده شدن قیلیان سه ماه و سه سال درگیر بودند مجلس دولت را در قبال افزایش قیمت بنزین و قطع یارانه تحت فشار گذاشنه است در صورتی که باید عکس چنین رویدادی رخ دهد

    • بدون نام

      پرتش کنیدبیرون جهان داردبه مامی خندت از کشورکره جنوبی یادبگیرید.

    • بدون نام

      استیضاح!!!!!!تازه احتمال داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      با هواپیماهای بالای 50سال وزیر چه تقصیری داره ؟؟!!انصاف چیز خوبیه . وقتی تحریم هستیم عاملان ایجاد تحریم مقصرند .وقتی وزیر اقدام به قرارداد خرید هواپیما می کند غوغا سالاران و مخالفانش برای ضربه زدن و عدم موفقیت وزیر شعار میدن که هواپیما میخواهیم چکار این وزیر بفکر پولدارهاست ...

    • بدون نام

      چه ربطی به آخوندی داره مرده رفته قرارداد بسته طرف مقابل سمبه پرزورداره نمیزاره آخوندی چه کارست،اخه در ایران یک تصمیم گیرنده نداریم!ده تا کدخدا داریم،یکی میگه شل کن یکی میگه سفت کن یکی میگه .....آقا خانه از پی ویران است ،وقتی بادمجان اولین میوه ولایی میشه مملکت از این بهتر نخواهد شد خدا پدر مظفرالدین شاه رو بیامرزه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج