۶۷۹۳۷۵
۲۳ نظر
۵۰۰۵
۲۳ نظر
۵۰۰۵
پ

این خبر به روز رسانی می‌شود:

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

هواپیمای تهران- یاسوج ۵۰ دقیقه بعد از پرواز از صفحه رادار ناپدید شد و به‌رغم گذشت ساعت‌ها از وقوع این سانحه هوایی همچنان لاشه هواپیما پیدا نشده و جستجو امروز آغاز شده است.

برترین‌ها: هواپیمای تهران- یاسوج ۵۰ دقیقه بعد از پرواز از صفحه رادار ناپدید شد و به‌رغم گذشت ساعت‌ها از وقوع این سانحه هوایی همچنان لاشه هواپیما پیدا نشده و جستجو صبح امروز آغاز شده است.

هواپیمای «ای تی آر ۷۲ - ۶۰۰ » متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت هشت صبح یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد و در حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه هواپیما از صفحه رادار ناپدید شد.

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

مطابق اطلاعات اولیه اعلام‌شده از سوی مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در ۱۴ مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای «بیده» به کوه دنا برخورد کرده است. مطابق آخرین اطلاعیه شرکت هواپیمایی آسمان یکی از مسافران پرواز تهران - یاسوج، از پرواز جامانده و تعداد مسافران هواپیمای سقوط کرده ۶۵ نفر بوده است.

عملیات جستجو در منطقه پادنای سمیرم در حال پیگیری است. این منطقه در جوار رشته‌کوه بلند دنا قرارگرفته است و با جغرافیای کوهستانی خود، استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می‌کند.

۲۳:۴۳: توقف تجسس تیم‌های زمینی در پایان روز دوم جستجو

قائدی گفت:روند تجسس تیم های زمینی برای یافتن هواپیمای سانحه دیده به علت برف و بوران شدید متوقف شده و فردا از ساعات اولیه صبح از سر گرفته شود.

۲۲:۴۹: توضیح استاندار درباره خبر یافتن قطعات هواپیما

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: درست است که فرماندار سمیرم گفته است اشیائی از هواپیمای حادثه دیده، مشاهده شده است اما نمی‌توان به صورت ۱۰۰ درصد تایید کرد که این اشیاء قطعاتی از هواپیمای سانحه دیده است.

۲۱:۴۷: ارتش،مختصات سقوط هواپیما را به ستاد بحران داد

سخنگوی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری کشور روسیه محل تقریبی سقوط هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان را در اختیار ستاد بحران کشور گذاشت.

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

20:22: پهپادهای سپاه در منطقه سقوط هواپیما

سخنگوی سپاه با اشاره به فعال بودن پهپاد سپاه در منطقه سقوط هواپیمای ATR گفت: شرایط نامساعد جوی کشف محل دقیق سقوط هواپیما را برای پهپادها دشوار کرده است.

19:31: لاشه هواپیما پیدا نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان خبر پیدا شدن لاشه هواپیما را تکذیب کرد و گفت: اخبار موثق از سوی ستاد مدیریت بحران در منطقه اعلام خواهد شد.

18:37: آغاز نمونه گیری از خانواده‌های سانحه هوایی یاسوج

به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، با استقرار تیم مدیریت بحران اداره کل پزشکی استان فارس به ریاست دکتر سعید غلامزاده در استان کهگیلویه و بویراحمد و هماهنگیهای صورت گرفته با پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویر احمد از صبح امروز سه شنبه نمونه گیری از خانواده های جان باختگان سانحه هوایی مورخه ۲۹ بهمن ماه در سمیرم اصفهان آغاز شد .

18:10:ورود سازمان هوا و فضا برای رصد محل سقوط هواپیما

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از ورود سازمان هوا و فضا به منظور رصد ماهواره‌ای منطقه سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج و شناسایی محل دقیق آن خبر داد.

۱۸:۰۰: احتمال زنده ماندن سرنشينان هواپيما بسيار كم و نزديك به صفر شد.

۱۷:۱۷: استاندار اصفهان: تاکنون به هیچ چیزی نرسیده ایم

هیچگونه شواهد و آثاری از هواپیمای سقوط کرده در منطقه پادنای سمیرم پیدا نشده است.

۱۷:۰۰: روابط عمومی ارتش: مختصات تقریبی محل سقوط هواپیمای ATR در اقدامی هم افزا از طریق دفتر وابسته نظامی ارتش با مقامات دفاعی روسیه در اختیار نماینده ستاد بحران کشور قرار گرفت.

۱۶:۴۳: جستجو برای یافتن لاشه هواپیما در گردنه بیژن در ارتفاع ۳۲۰۰ متری

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

15:21: فرماندار سمیرم گفت: تمام عکس‌های هوایی دریافت شده توسط پهپادها به نقشه های هوایی تبدیل شده است.

15:11: نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس شرکت آسمان را دارای مشکلات مدیریتی دانست و گفت: حداقل انتظار ما این است که مدیرعامل شرکت آسمان به دلیل مشکلات مدیریتی استعفا دهد.

15:00: در پی سقوط هواپیمای ATR و کشته شدن 66 نفر از هموطنان‌مان این شرکت هواپیمایی فرانسه- ایتالیایی پیام تسلیتی را برای خانواده قربانیان این حادثه ارسال کرده است.

14:41: معاون عملیات سازمان امداد و نجات: ۴۵ تیم عملیاتی در منطقه برای جستجو آماده شده اند و همچنین دو بالگرد و چند گروهی پهبادی در حال بررسی منطقه هستند.

14:25: سازمان پزشکی قانونی کشور از خانواده های جانبخاتگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج خواست به منظور شناسایی و تشخیص هویت جانباختگان با پزشکی قانونی تماس بگیرند.

14:00: بر طبق گفته یکی از اعضای هلال احمر، احتمالا یک لکه سیاه که می‌تواند ناشی از سقوط هواپیما باشد میان روستای نوبل و دنگزو در منطقه دنا مشاهده شده است.

13:54: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در شرایطی که هیات هفت نفره فرانسوی امشب (دوشنبه) به ایران می‌رسند تا ابعاد مختلف این سانحه را بررسی کنند، کانادایی‌ها نیز به عنوان سازندگان موتور هواپیما اعلام آمادگی کرده‌اند که در صورت نیاز به ایران کمک کنند.

13:53: معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از پهپادها محدوده جدید احتمالی از سقوط هواپیمای تهران یاسوج را در روستای نغول در منطقه پازن پیر از توابع سمیرم شناسایی کرد.

13:47: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که اخبار مربوط به کشف لاشه هواپیمای تهران ـ یاسوج فعلا مورد تایید نیست و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

13:10:معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری: سازمان هواپیمایی با بخش‌های عملیاتی مرتبط جهت استفاده از پهبادهای نظامی نیز هماهنگی‌های لازم را انجام داده که به محض صدور مجوز از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

13:01: بشار اسد، رئیس‌جمهوری عربی سوریه پیام تسلیتی را خطاب به حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در خصوص قربانیان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران، ارسال کرد.

13:00: نمونه گیری از خانواده مسافران سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج در پزشكی قانونی یاسوج آغاز شد.

12:43: شرکت هواپیماسازی ایتالیایی-فرانسوی «ای تی آر» با انتشار بیانیه ای از حادثه سقوط هواپیمای 200-72 ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان که صبح دیروز (یکشنبه) با60 مسافر و 6 خدمه پروازی از تهران عازم یاسوج بود، ابراز تاسف کرد.

12:41: مهرعلیزاده استاندار اصفهان: پهبادهای متعددی در حال تصویربرداری از محدوده‌های مورد نظر هستند که البته به دلیل مه‌آلودی هوا امکان تصویربرداری پهبادها از محل سقوط هواپیما وجود ندارد.

12:39: رییس‌جمهور ارمنستان تسلیت خود را به دلیل جان باختن 66 نفر در حادثه هواپیمای مسافربری تهران ـ یاسوج به همتای ایرانی خود تسلیت گفت.

12:22: نیروهای امدادی در منطقه دناکوه (پادنا علیا) محل سقوط هواپیمای ATR72 آسمان، مشغول جست‎وجو و امدادرسانی هستند.

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

۱۲:۰۱: آخوندی: هیچ چیزی تاکنون از لاشه هواپیما سانحه دیده دیروز مشخص نیست.

۱۱:۳۱: مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: ▪️طبق بررسی و جست‌وجوی تیم کوهنوردی شهرداری یاسوج هواپیما در قله نغل سقوط نکرده است.

۱۱:۲۲: سخنگوی وزارت بهداشت: در سقوط هواپیما تعدادی از همکاران پزشک و پرستار حضور داشتند برای ارائه خدمت به یاسوج می‌رفتند.

۱۰:۳۹: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا ممکن است جعبه سیاه برای بررسی به فرانسه منتقل شود گفت: اگر کارخانه سازنده درخواست کند در آنجا خوانده شود امکان انتقال آن هست.

۱۰:۳۴: وزش باد شدید به همراه بارندگی در منطقه احتمالی سقوط هواپیما.

۱۰:۱۹: جست وجو برای کشف لاشه هواپیما در سه نقطه انجام می‌شود/ احتمال ادامه عملیات تا فردا

۱۰:۰۰: امکان یافتن محل دقیق سقوط هواپیما از طریق ماهواره وجود دارد.

۰۹:۲۶: دومین روز حادثه سقوط هواپیما تهران -یاسوج

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

09:19: بالگردهای اورژانس از صبح امروز بر فراز رشته‌های کوه‌های #دنا به پرواز درآمده‌اند اما توده‌های سنگین و پرفشار در ارتفاعات باعث کاهش دید عمودی و افقی شده و عملیات جستجو همچنان با مشکل روبروست.

08:55: رئیس پلیس آگاهی ناجا: دو اکیپ تیم های دی وی آی برای شناسایی اجساد قربانیان به محل اعزام شدند.

تیم های کمکی تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در آماده باش کامل به سر می‌برند.

08:51: تعدادی از مسافران و خدمه پرواز تهران -یاسوج که از صبح دیروز در کوه‌های دنا ناپدید شده است.

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

۰۸:۴۲: عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جهت بررسی آخرین وضعیت سانحه هواپیمای شرکت آسمان عازم یاسوج شد.

۰۷:۵۵: رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد: نیروهای امدادی با بسیج تمام امکانات، با ۸۰ تکنسین جست و جو برای یافتن لاشه هوایپیمای سقوط کرده تهران یاسوج را آغاز کرده اند.

۰۷:۴۹: اعزام تیم‌های آماده عملیاتی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه حادثه سقوط هواپیما.

۰۷:۳۹: آخرین نگاه مسافر بی بازگشت هواپیمای آسمان

حسین رستمی تقی دیزج اهل استان اردبیل و ساکن ملارد قبل از پرواز هواپیمای تهران به یاسوج آخرین عکس سلفی را گرفت و برای همسرش ارسال کرد.

آخرین اخبار از جستجوی هواپیمای تهران - یاسوج

07:32: فرماندار سمیرم: جستجو در مناطق هموار ادامه دارد.

07:30: تعمیر اساسی موتورهای«ATR» اخیرا در سوئد و فرانسه

مدیرکل آموزش و بهسازی نیروی انسانی شرکت هواپیمایی آسمان با تاکید مجدد بر عدم نقص فنی هواپیما گفت که اخیرا هر دو موتور این هواپیما یکی در سوئد و یکی در فرانسه، چک و تعمیر اساسی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نانا

      خاک تو سر مسولین محترم با این مدیریت بحرانشون

    • بدون نام

      واقعأ غم بزرگی است تسلیت میگم به ملت ایران

    • بدون نام

      فرماندارسمیرم مثل اینکه قاطی داره خودتون میگین باکوه برخوردکرده وفرماندار مناطق هموارو میگرده!!!خنده دار وتاسف باره،هیچ جوره نمیتونم قبول کنم دلیل تعلل درجستجوصعب العبور بودن مسیره!!!پس هلیکوپتر وپهبادوواسه چی ساختن؟پهباد دارین بفرستین تو خاک اسراییل جاسوسی کنه ندارین بره محل سقوطو پیدا کنه؟!دلیلش فقط نبود تجهیزات به خاطر بی عرضگی مدیران وتحریمهاست ماواسه همه عالم وآدم دندون تیزکردیم نتیجه ش این میشه که ازعلم وتکنولوژی دنیا سالها عقب موندیم وکسی تو دنیا واسمون پشیزی ارزش قایل نیست،هی بگید مرگ فلان وبهمان تا دودش اینجوری بچشم خودمون بره

      پاسخ ها

      • رضا

        وقتی میگیم مرگ بر آمریکا یا مرگ بر اسرائیل منظور این ملت، مردم اون کشورها نیست منظورشون افراد بلندپایه اون مملکت ها هستن که به بقیه ظلم میکنن...هنوز متوجه نیستید واقعا؟؟

      • بدون نام

        متاسفانه شما هنوز نفهمیدی آقا رضا .
        بجای این شعار سازیها و شعار دهی ها بهتر بود عمل میکردیم و با علم و تکنولوژی خودمون رو به فن آوری جهان نزدیک میکردیم . از این مرگها که ما گفتیم و به خودمون برگشته ، کدوم سردمدار نامردی تا حالا مرده و کی زنده شده ؟ چرا فکر کردن برای ما مردم اینقدر مشکل شده ؟؟؟

    • مهرداد

      29 سال نمیشه از گاری روی زمین استفاده کرد چه رسد به هواپیما اگر راست می گوید هوا پیما تعمیر شده است پول را خرج بیهوده می کنید.

    • بدون نام

      ساعت مچی این مسافر ساعت چند رو داره نشون می‌ده؟
      باید بین ۷:۳۰ تا ۸ باشه حدودا ولی انگار نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک ربع به ۹ رو نشون میده ساعت ۹ پرواز کرده ۵۰ دقیقه بعد از رادار محو شده

      • بدون نام

        کاربر
        ۱۲:۰۰

        ساعت پرواز 07:55 بوده هم در متن اخبار اولیه بود ،‌ هم اینکه تصویر بلیط مسافر در خبر
        "سقوط هواپیمای تهران - یاسوج تایید شد"
        گذاشته شده است و خبری مبنی بر تاخیر پرواز هم در کار نبوده

    • عسل

      چقدر بد که یه ردیاب نداشتن که حداقل خیلی زود به محل حادثه برسن شاید هنوز امیدی برای نجات دادن بعضیا بود
      چرا اینقدر جون مردم براتون بی ارزشه ؟

    • بدون نام

      هنوز پیداش نکردید بابا

    • بدون نام

      لعنت بر بانی این جنایت هولناک

    • بدون نام

      سر زمین ایران تلخ چه بودند حال وهوا چگونه مردم ومقام دولت چه تعریف کنید

    • بدون نام

      دقیقا با همین امکانات میخوان از کشور در برابر حملات احتمالی دفاع کنن!!!! تو رو خدا انقدر مردمو ... فرض نکنید دیگه جونمون به لبمون رسیده .

    • سرباز وطن

      روحشان شاد خداوند به بازماندگان آنان صبر بده

    • بدون نام

      این بنده خدا حسین رستمی از فامیل های ما بود، توی خونشون قیامته، هممون جمع شدیم توی خونشون، همه توی شوکیم، اصلا نمیدونیم چیکار کنیم،نمیدونیم به دختر بچه کوچولوش دلداری بدیم یا به مادر پیرش، اوضاع خیلی سخت و ناراحت کننده ست

    • بدون نام

      نوشدارو بعد از مرگ سهراب !!!
      پهباد و اینا تازه از ساعت یک بعداز ظهر فراره هماهنگ بشه ؟؟؟؟؟!
      دیروز چیکار میکردید ؟؟؟؟ باگوشیاتون ور میرفتین ؟

    • بدون نام

      چند تا از مسافران از پزشك هايي بودن كه طرحشون ياسوج بوده دردناكه مخصوصا دكتر دانش كه خانمش و دو تا پسرش تو هواپيما بعد مدتها دوري از پدرشون ميخواستن برن پدرشونو ببيننش همه مسافرهاي هواپيما ي ياسوج معمولا از قشر تحصيل كرده هستن ايرانن كه بخاطر مشغله كاري و علمي تهران ميرن

    • محمد رضا

      فقط باید گفت خاک بر سر مسئولین ....
      .

    • علی

      دیگه خیلی بی انصافیه در حق کسانی که تو کولاک و برف دارن دنبال اینا میگردن .... خودتون رو جای اون بنده خداهایی که رفتن تو برف و سرما قدم به قدم میگردن بزارید .. تو صحرا که هواپیما سقوط نکرده که به همین راحتی پیدا بشه ..بالاخره زمان میبره ....

    • بابک

      اگر تا چند ماه دیگر یعنی تا وقتی برفها در منطقه کوه دنا آب میشود هیچ نشانه ای از لاشه هواپیما و پیکر مسافران
      پیدا نشود ،قضیه مثل هواپیمای MH_370 خطوط هوایی مالزی میشود که از مالزی به چین میرفت که از صحنه رادار خارج شد وبعد گفتند که در اقیانوس هند غرق شده ولی تا ۲ سال از طریق هلیکوپتر و کشتی و زیردریایی دنبال
      ان گشتند ولی نه اثری از لاشه هواپیما پیدا شد و نه اثری از پیکر مسافرین.بعد هم چون عملیات جستجو هزینه داشت
      برای ختم ماجرا به دروغ چند تکه تکه آهن پاره که در سواحل موزامبیک و ماداگاسکار در شرق آفریقا پیدا شده بود
      را که احتمال زیاد از کشتیهای تجاری و کانتینر بر جدا شده بود را گفتند اینها از آن هواپیما جدا شده و امواج آب آنها
      را از شرق اقیانوس هند به غرب آن یعنی سواحل شرق آفریقا آورده است.بعد هم عملیات جستجو را بدون پیدا کردن
      یک تکه از لاشه هوا پیما یا پیدا کردن حتی یک پیکر مسافران به اتمام رسید ودر آخر هم معلوم نشد چه به سر هواپیما
      و مسافران آن آمده است.
      بعدا در بعضی سایتهای اینترنت نوشتند که موجودات فرا زمینی از طریق سفینه شان اقدام به ربودن هواپیمای عظیم
      MH_370شرکت هواپیمایی مالزی که Boeing747 بود نموده اند و این هواپیما را به سیارات یا بعد های دیگر نموده اند یا با تکنولوژی خیلی پیشرفته خودشان این هواپیما را به زمانهای گذشته منتقل نموده اند. الله اعلم

    • من

      واقعا تاسف باره.مسئولین محترم

    • مریم

      من روز و شب همش به عکس مسافرا خیره میشم. یاد نگاه منتظر خانواده هاشون میفتم که تا ابد نمیتونن چهره عزیزانشون ببینن. وقتی به مرگ دردناک هموطنانم فکر میکنم لرز تموم وجودمو میگیره برای ما لحظه ای هست و میگذره تا یک ماه دیگه هم یادمون نمیاد چی بوده و چی شد. اما اون خانواده هایی که عزیزانشون از دست دادن تا آخر عمرشون داغدارن. دکتر دانشی عزیز که همسر و دوتا فرزند گرامیشون از دست دادند چه کسی پاسخگوی این درد عظیم هست؟؟. هر چقدر بگیم تسلیت تسلیت هیچ کدوم از این خانواده های عزیز غمشون سبک تر نمیشه. این بدبختی ما سر مسئولین بی کفایت هست که میشینن و حقوق میلیونی میگیرنو آخرم همه چی لاپوشونی میکنن. هر چی ب سرمون اومده خودمون سر خودمون اوردیم نه آمریکا نه اسرائیل. نماینده مجلس میگه نامه هایی از خلبانان شرکت آسمان داشتیم که اعتراض داشتند از بی کفایتی مدیران این شرکت.. چرا اون موقع به اعتراض 30 خلبان رسیدگی نکردید.. الان که هواپیما سقوط کرد و عزیزانمون رفتند این موضوع رو باز میکنید. شرم باد شرم باد برشما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج