جاباما
۶۷۹۵۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی: استقلال وارد جنگ‌های حاشیه‌ای نشود

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی این تیم با الهلال عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از بازیکنان این تیم خواست وارد جنگ‌های حاشیه‌ای نشوند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال فردا سه شنبه در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عمان میزبان تیم الهلال عربستان است. استقلال در بازی اول خود برابر الریان قطر به نتیجه تساوی ۲ - ۲ رسیده بود.

پرویز مظلومی سرمربی پیشین استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار این هفته استقلال برابر الهلال گفت: متاسفانه نمی توانیم در خانه خودمان میزبان الهلال باشیم و به خاطر مشکلاتی که بوجود آمده در کشور بی طرف با این تیم بازی کنیم. بازی در خانه و با حمایت هواداران استقلال می توانست به این تیم کمک بیشتری کند.

وی افزود: با نبود عمر خربین و سه بازیکن دیگر الهلال، استقلال می تواند این تیم را شکست دهد. البته سرمربی آبی پوشان باید آنالیز دقیقی از این تیم داشته باشد و به بازیکنانش هشدار دهد وارد جنگ های حاشیه ای با تیم های کشورهای عربی مثل الهلال نشود.

سرمربی پیشین استقلال در خصوص تساوی این تیم برابر الریان قطر گفت: دو نیمه متفاوت را از استقلال شاهد بودیم. در نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و استقلال نتوانست آنطور که انتظار می رفت بازی کند. البته یک گل هم به ثمر رساند ولی تحت فشار الریان قرار گرفت و دو گل را دریافت کرد و نتوانست آنطور که همه از این تیم انتظار داشتند بازی کنند.

مظلومی در خصوص عملکرد حسین حسینی و خط دفاع استقلال هم گفت: حسینی در دو گل مقصر نبود. امیدوارم خط دفاع استقلال که اشتباهات فردی در برابر الریان داشت مقابل الهلال با تمرکز بیشتری وارد زمین شود و اجازه ندهد که حریف به راحتی صاحب توپ شده و دروازه را باز کند.

سرمربی پیشین استقلال در پاسخ به این سئوال که بین خطوط دفاع، هافبک و فوروارد کدام خط عملکرد قابل قبولی داشت، گفت: به اعتقاد من حتی هافبک استقلال بسیار منطقی و جنگنده ظاهر شد. امید ابراهیمی و جباروف عملکرد قابل قبولی داشتند و دیدیم که در لحظات پایانی سانتر بی نقص ابراهیمی باعث شد تا استقلال به گل دوم دست پیدا کند. در مجموع باید بگویم که حسینی و ابراهیمی بهتر از سایر بازیکنان بودند.

وی در خصوص عملکرد تیام هم گفت: این بازی کن هنوز در استقلال جا نیفتاده است اما آنچه را که در ۴۵ دقیقه از او دیدم خوب بود و فکر می کنم اگر چند روزی با دیگر بازیکنان در تمرینات گروهی حاضر باشد می توان انتظارات بیشتری از او داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج