جاباما
۶۷۹۶۲۷
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نورقلی پور: مدیرعامل شرکت آسمان استعفا دهد

نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس شرکت آسمان را دارای مشکلات مدیریتی دانست و گفت: حداقل انتظار ما این است که مدیرعامل شرکت آسمان به دلیل مشکلات مدیریتی استعفا دهد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس شرکت آسمان را دارای مشکلات مدیریتی دانست و گفت: حداقل انتظار ما این است که مدیرعامل شرکت آسمان به دلیل مشکلات مدیریتی استعفا دهد.

رامین نورقلی‌پور نماینده کردکوی و ترکمن در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج، در تذکر شفاهی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت هواپیمایی آسمان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه است. به دلیل رخداد این حادثه حداقل انتظار ما این است که مدیرعامل شرکت آسمان به دلیل مشکلات مدیریتی که در این حوزه وجود داشته، استعفا دهد. از وزیر می‌خواهیم در این موضوع وارد شوند.

وی افزود: می خواهم در خصوص مشکل مدیریتی در این حوزه که مستقیما به خلبانان، کارکنان و عوامل پروازی این شرکت فشار وارد کرده متذکر شوم. در چند ماه اخیر چند نفر از خلبانان باتجربه این شرکت استعفا دادند.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلاتی که در خصوص دستمزد برای خلبانان و عوامل این شرکت وجود داشته، گفت: خلبان عزیز پرواز ATR از متعهدترین و باتجربه‌ترین خلبانان این شرکت بوده است. در این شرکت مسئله‌ای وجود دارد و آن این است که تا زمانی که پرواز به مقصد نرسد و پرواز برگشت وجود نداشته باشد حق پرواز به خلبان پرداخت نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عذرخواهي هم بکند

    • علیرضا

      چرا استعفاء ؟؟؟
      باید اعدام بشه ،،،،

    • بدون نام

      چرا؟؟مثلا وقتی اتفاقی در شهرت رخ بده،استعفا میدی؟؟؟

    • بدون نام

      خدا کنه که زنده باشن . من اصلا نميتونم باور کنم ، آخه گناه دارن بیچاره خانواده هاشون . دیشب از غصه نمیتونستم بخوابم ، تا کی از این اتفاقات تلخ باید بافته ؟ تا کی باید بشینیم پرپر شدن هموطنامونو ببینیم ؟ خدا خودت به داد بنده هات برس خدایا کمکشون کن .

    • بدون نام

      شماها هم حالا صداتون در میاد
      تو که اینها را می دانستی چرا قبلا چیزی نگفتی؟!

    • علی

      دولت بایدهرچه سریعتر ناوگان هوایی را نوسازی کند و دست به دامان خارجی ها هم شود هیچ اشکالی نداردچون جان مردم خیلی ارزش دارد.

    • علی یاری

      تاخدا نخواد هیچ برگی ازدرخت نمی افتت پناه بخدا ببرید زلزله کرمانشاه کارکی بود همدیگررا مقصرنکنیدازهمچین کارهای تاجایی کمیتونیدجلوگیری کنید

    • علیرضا

      چه توقع بیجایی داری شما
      استعفاااااا
      مگه اینجا چین یا ژاپن که مدیرش وقت مردمم براش مهم چه برسه به جونشون
      اینجا تازه سمت بالاتر بهشون میدن

    • محمد شریعتمداری

      چطور یه بچه 15 ساله به پنج سال زندان محکوم میشه؟ همونجور هم باید رئیس آسمان تیرباران بشه. باید دیه همه اینا رو و پول هواپیما رو از مدیران آسمان بگیرن تا بقیه حساب بیاد دستشون.

    • محمد شریعتمداری

      قربون مدیرای ژاپنی برید الهی

    • هموطن تسلیت

      با عرض تسلیت به همه مردم ایران و بازماندگان عزیزان
      باید بگم خدمت دوست عزیز که میگه باید سامانه نو بشه حتی با کمک خارجی ها
      اینجا ایرانه امکان نداره اجازه بدن یادتان نرفته قرار بود هواپیما بیان از خارج که یهو اومدن. فتن وای دین وای مذهب وای ایران چرا اینکار کردیم و هزار چرندیات دیگه ما تا این چنین مغزهایی تهی و فندقی به عنوان مسئول و کارشناس داریم باید به همین تسلیت گفتن ها ادامه بدیم

    • Tornado

      حیف ایران و ایرانی که به این روز افتاده، بخدا گریم میگیره وقتی می بینم که روزی که ما فرودگاه مهر آباد رو داشتیم توی کشورهای غربی اطراف مردمشان با چهارپا تردد میکردند روزی که ما کارخانه اتوموبیل سازی داشتیم آنها آرزوی سفر به ایران و سوار شدن بر اتوموبیل های ایرانی را داشتند، حیف آن ایام که شهروندان کره جنوبی آرزو میکردند میدانی مانند میدان آزادی تهران (میدان شهیاد سابق) در کشورشان داشته باشند ولی هم اینک در مقام مقایسه فقط با کمی انصاف آنها کجایند و ما کجا، در حال حاضر در دبی و شارجه و ابوضبی و کشورهای بحرین و قطر و امارات بهترین و استاندار ترین فرودگاه ها و خطوط هوایی وجود دارد و کشور کره لا تکنولوژی خود در تمام دنیا حرفی برای گفتن دارد ولی در ایران به خاطر سیاست غلطی که در طول سنوات گذشته مسئولین نظام در پیش گرفته اند شاهد از هم گسیختگی در تمام امور مملکتی شده ایم و از تمام دنیا عقب مانده ایم و شرایطمان با کشورهای افغانستان و اوگاندا و گینه بیسائو و این قبیل کشور ها یکسان شده است ودر این میان متاعی که کاملا بی ارزش شده است جان شهروندان ایرانی است. سازمان مدیریت بحران با تکنولوژی فرسوده ۵۰ سال پیش چگونه قادر است جان هم میهنانمان را در سوانح مختلف نجات دهد ناوگان حمل و نقل عمومی با عمری بالغ بر ۵۰ سال چگونه ایمنی شعارهایمان را تضمین میکند .....افسوس و صد افسوس که کشور ایران ذره ذره دارد از بین میرود کشوری با اینهمه ثروت و تاریخ کهن افسوووووس.

    • بدون نام

      وزیر راه استیزاح بشه

    • بدون نام

      اقای نورقلی پور جنابعالی ازمحرومیتها وحق کشی های حوزه ات دفاع کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج