۶۷۹۸۴۶
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اعزام کماندوهای ارتش به محل سقوط هواپیما

مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از اعزام کماندوهای ارتش به محل سقوط هواپیمای ATR آسمان در سمیرم خبر داد و با اشاره به استقرار یک سری تجهیزات از سوی سپاه گفت:امیدواریم تا قبل از ظهر امروز لاشه هواپیما را پیدا کنیم.

خبرگزاری تسنیم: محمدسعید شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار در رابطه با جدیدترین اقدامات انجام شده برای یافتن هواپیمای ATR آسمان اظهار کرد: کارها برای یافتن لاشه هواپیمای مذکور بین دستگاه‌های ذی ربط تقسیم‌بندی شده است.

وی با اعلام این‌که امروز تجهیزات کمکی زیادی به محل وقوع سانحه می‌رسد، تصریح کرد:‌ علاوه بر این کماندوهای ارتش نیز برای کمک به عملیات تجسس به محل سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.

وی با بیان این‌که پیش از این ۵ هلی‌کوپتر در اختیار داشتیم که امروز تعداد آنها به ۷ فروند افزایش می‌یابد، افزود:‌ همچنین پهپادهای بیشتری طی امروز برای عملیات جستجو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام ابن‌که این پهپادها قابلیت فیلمبرداری و تصویربرداری دارند، گفت: خیلی امیدوار هستیم امروز تا قبل از ظهر هواپیما را پیدا کنیم چراکه پس از آن سه چهار روز شرایط نامساعد آب و هوایی را در منطقه خواهیم داشت.

شرفی تا بیان این‌که تا این لحظه (ساعت ۲۴) هیچ نشانی از هواپیما پیدا نکرده‌ایم، بیان کرد:‌ سپاه نیز در حال استقرار یک سری تجهیزات در منطقه است.

وی اظهار کرد:‌بالگردهای خیلی مجهز و هواپیماهای نقشه‌برداری در حال ورود به منطقه است. همچنین سازمان ارتباطات رادیویی هم یک سری تجهیزات پیدا کردن و شناسایی به منطقه ارسال کرده و اگر قرار باشد لاشه هواپیما پیدا نشود فقط به خاطر بدی آب و هواست.

وی با تاکید بر این‌که تجسس زمینی ۲۴ ساعته است و هم‌اکنون کوهنوردان در حال جستجو هستند، یادآور شد:‌۱۲ پهپاد برای عملیات تجسس هواپیمای ATR آسمان به کار گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • parnazerahimi

      انشالله هواپیما پیدا میشه تا خانواده ها شون خیالشون راحت بشه .کاش همه شون زنده باشن تا همه خوشحال بشن .من که خیلی ناراحت هستم براشون وهر روز دارم دعا میکنم که پیدا بشن .

    • امیر

      بنده خداهمه فریزشدن رفت خیلی زحمت نکشیدبریدامکاناتتون درست کنید

    • بدون نام

      چرادست روی دست میگذاریدازکشورهای همسایه یاازاروپاکمک نمیگیریدکشورمرده پرس خستمون کردیدیا امام زمان تاکی بی عدالتی ظهورکن وریشه اینهابخشکون.

    • بدون نام

      بازم ارتش...
      دمش گرم...
      همه جا یاری میده...

    • بدون نام

      این همه نیرو و سازمان و آدم و امکانت دولتی و خصوصی برای اینجور مواقع وجود دارن که حقوق میگیرن باز نمیتونن کاری کنند میرن سراغ کوماندوهای ارتش واقعا که همگی ر....

    • بدون نام

      ارتش فدای ملت

    • عدالت

      فقط ارتش

    • الی

      اونجا که گف هوافضای سپاه لاشه روپیدا کرده همه گفتن دارن تبلیغ یه نهاد خاص رو میکنن! اینجا که گف کماندوهای ارتش، شد درود برارتش! متاسفم براتون که حرف اونور آبیارو تکرار میکنین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم باید برای تومتاسف باشن که حقیقتو قبول نداری (امل)

    • بدون نام

      دم ارتشیا گرم

    • بدون نام

      اخه الی خدایش خودت فهمیدی چی گفتی ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاشقتم ارتش

    • بدون نام

      کماندو .. کماندو!! که چی بشه،، الکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج