جاباما
۶۸۰۵۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تأکید اژه‌ای بر برای رسیدگی به پرونده متهمان

سخنگوی قوه قضائیه گفت: باید به طور جدی در مقابل قانون شکنان و افرادی که مخل نظم و امنیت مردم می‌شوند، ایستاد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در تماس تلفنی با سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا از اقدامات شایسته و توأم با هوشمندی و اقتدار پلیس در ناآرامی‌های خیابان پاسداران تقدیر کرد.

اژه‌ای همچنین در اظهاراتی درخصوص حوادث خیابان پاسداران بر شدت مجازات قاتلان و خاطیان این حادثه تأکید کرد و گفت: اگر افرادی از طریق قانون‌شکنی مخل نظم، امنیت و آرامش مردم شوند و بخواهند با فشارهای داخلی و خارجی برای مردم اضطراب و مشکل ایجاد کنند باید به طور جدی با آنها برخورد کرد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: اتفاقی که در چند شب پیش در خیابان پاسداران رخ داد موضوعی است که دستگاه‌های مسئول و مردم نمی‌توانند از آن بگذرند.

اژه‌ای ادامه داد: یک فردی به اتهام سرقت یا احیاناً داشتن خودروی سرقتی مورد بازخواست قرار گرفته و می‌خواهند از او تحقیق کنند، آن وقت عده‌ای به صورت قلدر مآبانه و برخلاف قانون می‌خواهند حرف خود را به کرسی نشانده و در برابر پلیس ایستادگی می‌کنند.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این افراد با الهام گرفتن از برخی جریان‌های بیرون و تحریکات شبکه‌های و ماهواره‌های معاند و همجنین برخی افراد در داخل کشور اقداماتی انجام داده‌اند که مردم ما شاهد آن بودند.

وی افزود: برخی از متهمان بخشی از اموال و اتومبیل مردم را به آتش کشیدند اخلال در رفت و آمد ایجاد کردند و خیلی از کاسبان را از کسب و کار بازداشتند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: دادستان تهران با تمام توان و امکانات وارد شده و تا به امروز هم موضوع را دنبال کرده است.

اژه‌ای افزود: به دادسرای تهران تآکید شده که با سرعت، جدیت با کمک سیستم انتظامی و اطلاعاتی در مورد همه عوامل مخل آرامش و امنیت مردم و کسانی که تخریب داشته و برای به شهادت رساندن عزیزان ما اقداماتی مشابه جریانات تکفیری و داعشی داشتند با تمام توان وارد شده و هرچه سریعتر پرونده آنها را تکمیل کند.

وی تصریح کرد: کسانی که در این راستا مجرم هستند هرچه زودتر باید به مجازات متناسب قانونی برسند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پلیس از لحظه‌ای که افراد قانون شکن وارد خیابان شدند تا ساعتهایی که از شب گذشت نهایت خویشتن داری را کرد و خواست به مردم آسیب نرسد.

اژه‌ای افزود: خیابان پاسداران پر رفت و آمد است و شاید اگر پلیس در ساعت‌های آخر روز یا اولیه شب وارد میشد و می‌خواست همه این افراد قانون شکن را تعقیب کند چه بسا خسارتهای بیشتری وارد می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج