جاباما
۶۸۰۶۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شفیعی: ذوب با این بُرد به جدول آسیایی برگشت

مدافع ذوب آهن با تمجید از عملکرد تیمش برابر نماینده ازبکستان، ابراز امیدواری کرد در ادامه لیگ قهرمانان نیز به موفقیت دست پیدا کنند.

ورزش سه: خالد شفیعی، مدافع تازه وارد ذوب آهن توانست در جدال برابر لوکوموتیو عملکرد خوبی در کنار دیگر بازیکنان به نمایش بگذارد و در نهایت آنها اولین پیروزی آسیایی خود را جشن گرفتند. شفیعی در خصوص این دیدار و نتیجه کسب شده در آن گفت: بعد از شکست سنگین و تلخی که جلوی سایپا داشتیم دو دیدار سنگین آسیایی برگزار کردیم که بازی با الدحیل مطابق خواسته‌های ما پیش نرفت و نتیجه دلخواه را نگرفتیم؛ ولی در بازی با لوکوموتیو بهتر عمل کردیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم.

وی در مورد شکست مقابل الدحیل گفت: تا دقیقه ۷۴ یک بازی خوب و منطقی انجام دادیم؛ ولی در چند دقیقه به دلایل مختلفی از جمله عدم تمرکز غافلگیر شدیم و کمی هم بدشانس بودیم که حریف هرچه زد وارد دروازه شد و در حالی که می‌توانستیم ببریم یا حداقل یک مساوی بگیریم بازی را واگذار کردیم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد دیدار با لوکوموتیو هم عنوان کرد: بازی خوبی بود و حریف سرسختی داشتیم؛ ولی با توجه به نیازی که به ۳ امتیاز مسابقه داشتیم همه تمرکزمان روی شکست دادن حریف بود و موفق شدیم مزد برتری خودمان را بگیریم.

شفیعی در مورد وضعیت ذوب‌آهن در جدول گفت: به قول آقای قلعه نویی با این ۳ امتیاز به جدول برگشتیم و اتفاقا من عقیده دارم اگر بازی بعدی را ببریم آن وقت به طور کامل برگشته‌ایم. ما حرف‌های زیادی در آسیا داریم و با بضاعت و هزینه کمی که نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم ولی مقابل تیم قدرتمندی مثل الدحیل ۷۴ دقیقه جلو بودیم و اگر دقت می‌کردیم پیروز می‌شدیم. امیدوارم در ادامه نتایج به سود ما پیش برود.

وی در مورد دیدار با پدیده در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: پدیده تیم قدرتمندی است و کار سختی مقابل آنها داریم؛ ولی می‌خواهیم جایگاه خودمان را در جدول حفظ کنیم و رتبه دومی را از دست نخواهیم داد و به امید خدا برای پیروزی به این دیدار می‌رویم و امیدوارم با یک نتیجه خوب برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج