جاباما
۶۸۲۱۳۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برلوسکونی: کهنه شراب نابم

نخست وزیر پیشین ایتالیا در پاسخ به منتقدانش با انتشار توییتی، خود را به &#۰۳۹;شراب ناب کهنه ای &#۰۳۹; تشبیه کرد که به &#۰۳۹;کمال&#۰۳۹; رسیده است.

خبرگزاری ایرنا: نخست وزیر پیشین ایتالیا در پاسخ به منتقدانش با انتشار توییتی، خود را به 'شراب ناب کهنه ای ' تشبیه کرد که به 'کمال' رسیده است.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری فرانسه، برلوسکونی ۸۱ ساله در پاسخ به منتقدینی که او را برای ورود دوباره به عرصه سیاست کهنسال توصیف کرده اند، چنین توییت کرده است: 'من آن کهنه شراب نابم که به کمال رسیده ام.'

این سیاستمدار جنجالی راست گرا در جریان تبلیغات انتخاباتی سال ۲۰۰۶ نیز خود را با ناپلئون و حضرت عیسی مقایسه کرده بود.

برلوسکونی: کهنه شراب نابم

برلوسکونی در فروردین 1393دردادگاهی در میلان، به خاطر تخلفات مالیاتی به یک سال خدمات اجتماعی اجباری محکوم شده بود. این دادگاه برلوسکونی را موظف کرد که حداقل هفته‌ای یک روز در یک خانه سالمندان و معلولان در نزدیکی میلان کار اجباری کند.

برلوسکونی در سال های گذشته ، در چندین دادگاه به اتهاماتی مانند تقلب در حسابرسی، شهادت دروغ در دادگاه، رشوه، فساد مالی و داشتن رابطه جنسی با افراد زیر سن قانونی متهم شده است. وی سه دوره و به مدت حدود 9 سال از سال 1994 تا2011 نخست وزیر ایتالیا بوده است.

بنابرگزارش رسانه ها، به نظر می رسد که برلوسکونی میلیاردر و رئیس حزب 'ایتالیا فورتسا' قصد شرکت در انتخابات را دارد. برلوسکونی اعلام کرده که نام کاندیدای جناح راست میانه برای نخست وزیری را این هفته اعلام خواهد کرد.

براساس آخرین نظرسنجی ها، جناح راستگرای میانه، متشکل ازاحزاب 'فورتسا ایتالیا'، 'پیوند شمال '، 'برادران ایتالیا' و 'ما با ایتالیا' از بالاترین میزان محبوبیت(37.4درصد)برخورداراست و به دنبال آن جناج چپگرای میانه (27.4 درصد محبوبیت)متشکل از احزاب دمکراتیک'،'آزاد وبرابر'،'اروپای بیشتر' ، 'مدنی پوپولار' و 'با یکدیگر' و جنبش پنج ستاره نیز به تنهایی 29.4 درصد محبوبیت را داراست. سایر احزاب نیز در مجموع از 8.5 درصد محبوبیت برخوردار هستند.

بیش از 50 میلیون ایتالیایی ( 24.8 میلیون مرد و 26.4 میلیون زن و بیش از 4.2 میلیون ایتالیایی مقیم خارج از کشور)، واجد شرایط شرکت در انتخابات پارلمانی، یکشنبه 4 مارس (13 اسفند) هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برولوس

    • بدون نام

      تمساح پیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج