۶۸۲۶۶۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نیکخواه‌بهرامی: به بازی برای ایران افتخار می‌کنم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در گفت و گویی با فدراسیون جهانی بسکتبال احساسش از بازی در تیم ملی و برابر تماشاگران را غیرقابل توصیف می‌داند.

ایسنا: صمد نیکخواه بهرامی بعد از دو سال به تیم ملی بازگشت و بعد از سال‌ها در ایران برابر دوست‌داران بسکتبال به میدان رفت و در دیدار برابر عراق عملکرد بسیار خوبی هم داشت. ایران در این مسابقه ۸۳ بر ۵۳ به برتری رسید و در صدر جدول گروه D ایستاد.

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به بازگشت صمد نیکخواه اشاره کرده و با او گفت و گویی انجام داده‌است. در این گزارش آمده‌است:

ایران در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی با اعتماد به نفسی بالا و قدرتی زیاد کارش را شروع کرد. صمد نیکخواه بهرامی به تیم ملی بازگشت و با حامد حدادی وارد تیم ملی شد. ایران ابتدا قزاقستان را در خانه حریف شکست داد و سپس در تهران برابر عراق به میدان رفت و به بردی قاطع دست پیدا کرد. نیکخواه بهرامی در دیدار اول عملکرد خوبی داشت و در مسابقه دوم نیز دوباره کلاس بالای بازی خود را به نمایش گذاشت. در کنار او حدادی هم دیگر ستاره تیم ملی ایران بود و در هر دو مسابقه درخشید.

با اضافه شدن صمد نیکخواه بهرامی، تیم ملی ایران اکنون یک ماشین گلزنی دارد که کمک می‌کند آتش‌بار تیم ایران قوی‌تر از همیشه باشد. حالا با تاثیر تجربه بالای نیکخواه در کنار جوانان، ایران به تیمی کامل تبدیل شده‌است.

در حال حاضر ایران با سه برد و یک باخت در صدر جدول قرار دارد.

صمد نیکخواه بهرامی درباره دیدار با عراق می‌گوید:"ما می‌خواستیم عراق را شکست بدهیم و در جریان مسابقه دقیقا همان کار را انجام دادیم. از صمیم قلبم از تمام هم‌تیمی‌ها و تماشاگرانمان تشکر می‌کنم."

او از بازی برای تیم ملی ایران لذت می‌برد و درباره این موضوع گفته‌است:"این یک بازی فوق‌العاده برای من بود. این فرصت را بدست آوردم که برای تیم ملی ایران و برابر تماشاگرانمان به میدان بروم. احساسم غیرقابل وصف است. من به بازی کردن برای تیم ملی افتخار می‌کنم و خیلی خوشحالم که شانس بازی برابر هواداران ایرانی را بدست آوردم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج