۶۸۲۸۴۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پروین: لیگ دیگر برای پرسپولیس جذاب نیست

علی پروین می‌گوید هم شفر خوب است هم برانکو اما پرسپولیس می‌برد.

خبر ورزشی: در آستانه شهرآورد، به سراغ علی پروین رفتیم‌؛ سلطان پرسپولیسی‌ها که صحبت‌هایش همیشه با شیرینی خاصی همراه است. این مصاحبه را بخوانید.

علی‌آقا! پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان، آن تیم همیشگی نبود. قبول دارید؟


به این خاطر است که نیازی نبود خودش را به آب و آتش بزند. پرسپولیس تیم زرنگی است، سه امتیاز را می‌خواست که گرفت. شما شک نکن اگر دنبال گل‌های زیاد بود، نمی‌گذاشت بازی این‌طور شود. اتفاقاً به نظرم به خواسته‌‌اش رسید. الان هر کسی که جدول را نگاه کند، اول پرسپولیس را می‌بیند. حالا حالاها، کسی به پرسپولیس نمی‌رسد. به همین خاطر فشار نیاورد. شهرآورد هم داشت و بالاخره توانست کار را تمام کند.

پس با این حساب، پرسپولیس را قهرمان می‌دانید؟


شما شک نکنید پرسپولیس قهرمان می‌شود. الان با این برد که کار تمام شد. بقیه باید برای دومی بجنگند. لیگ برای بقیه جذاب است نه پرسپولیس. تیم‌هایی که ته جدول هستند، باید امتیاز بگیرند و تیم‌های بالای جدولی هم دنبال سهمیه باشند. تیمی غیر از پرسپولیس قهرمان‎بشو نیست!

شهرآورد چه می‌شود؟


خیلی بازی حساس شد. استقلال تیم خوبی شده و پرسپولیس هم که از اول تیم خوبی بود. من فکر می‌کنم پرسپولیس تیم‎تر است و بازی را می‌برد. به بازی‌های دو طرف و تاکتیک‌شان نگاه کنید، می‌بینید پرسپولیس تیم بهتری است. به نظر من پرسپولیس راحت می‌برد. البته شهرآورد این‌طور نیست که من بگویم پرسپولیس برنده می‌شود، در زمین هم بازی را ببرد. اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. این دو تا تیم ۵۰ امتیاز هم اختلاف داشته باشند، شهرآورد برای‌شان بازی دیگری است. هر شهرآورد انگار یک جام قهرمانی است. کاری به جایگاه هم ندارند، فقط می‌آیند که بازی را ببرند.

یکی از جذابیت‌های شهرآورد، جنگ برانکو و شفر است. به نظرتان کدام‌شان مربی بهتری هستند؟


هر دو نفر خوب هستند و خوب تیم‌شان را مدیریت کردند. به هر حال شناخت ما از برانکو بیشتر است. خودمان هم پرسپولیسی هستیم و دوست داریم پرسپولیس برنده بازی شود.

شما گفته بودید پرسپولیس می‌تواند السد را مثل آب خوردن شکست بدهد اما باخت. آن بازی به نظرتان چه اتفاقی افتاد؟


نمی‌دانم. خیلی تعجب می‌کنم که چطور بازی با السد را باختیم. البته ما آن‌قدر بازی خوب از پرسپولیس دیده بودیم که فکر می‌کردم این‌جا هم برنده شویم. ما که غافل‌گیر شدیم. ان‌شا‌ءالله بقیه بازی‌هایش را می‌برد. من مطمئنم از این گروه راحت صعود می‌کند.

علی‌آقا! به نظرتان مهم‌ترین مهره پرسپولیس در شهرآورد چه بازیکنی است؟


الان که همه بچه‌ها خوب هستند. از بیرانوند تا علیپور، همه خوب هستند ولی من از بازی محمد انصاری خوشم می‌‌آید. هم فوتبالیست خیلی خوبی است و هم پسر بااخلاق خوب و بی‌حاشیه‌ای. هم دفاع چپ بازی می‌کند و هم دفاع وسط. این بازیکن خیلی به درد پرسپولیس و برانکو می‌خورد.

شما می‌دانید چرا محسن مسلمان نیمکت‌نشین شده؟


محسن هم خیلی پسر خوبی است ولی به هر حال باید به نظر و سلیقه مربی احترام گذاشت. اوایل که به پرسپولیس آمده بود هم به عنوان یار ذخیره خیلی کم بازی می‌کرد تا بالاخره خودش را نشان داد و وارد ترکیب شد. همان زمان برانکو نشان داد که آدم لج‌بازی نیست. الان باید به او احترام گذاشت و ببینیم که چرا محسن را نیمکت‌نشین کرده است. به لحاظ فنی تیم پرسپولیس خوب بازی می‌کند و شاید مسلمان را برای یک بازی خاص، کنار گذاشته است.

علی دایی و علی کریمی هم بالاخره آشتی کردند...


بله خیلی خوب شد. اتفاق شیرینی است. باید قدر این روزها را بدانیم. هر دو نفر شاگرد من بودند و من همه شاگردانم را دوست دارم. به جفت‌شان می‌گویم باید همیشه هوای یکدیگر را داشته باشند. هر کسی واقعاً پرسپولیسی باشد از این اتفاق خوشحال می‌شود و کیف می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      حتما آسیا براتون جذابه که بریت ۳تا ۳تا بخوریت

      پاسخ ها

      • کیسه کش

        بخوریت ؟؟؟؟
        یک کیسه کش با سواد ندیدیم

    • جهان

      انشا الله پیشبینی تان مثل پیشبینی بازی السد باشه که گفتی مثل اب خوردن میبریم ولی سه تان خوردین این بازی سه تا می خورین

    • الفت

      علی دنبه دززززززززز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج