جاباما
۶۸۲۸۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازگشت زوج احمد و کمال؛ تهاجمی‌تر از همیشه

 احمد نوراللهی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان بود. او جدا از تاثیر روی حملات قرمزها روی بازی کمال کامیابی‌نیا هم تاثیرگذار بود و هافبک دفاعی قرمزها را به روزهای خوب‌اش نزدیک کرد.

وبسایت نود: در بازی با استقلال خوزستان بعد از مدت‌ها زوج نوراللهی و کامیابی‌نیا در مرکز زمین برای پرسپولیس بازی کردند. بازگشت نوراللهی به ترکیب اصلی پرسپولیس با بازی خوب کمال کامیابی‌نیا همراه شد. کمال که پیش از این با ربیع‎‌‌‌خواه زوج کمربند میانی قرمزها را تشکیل می‌داد با حضور در کنار نوراللهی روی دیگری از بازی خود را به نمایش گذاشت.

بر اساس آمار متریکا، کمال و احمد روی هم رفته ۶ شوت به ثبت رساندند که یک شوت نوراللهی در چارچوب بود. دو هافبک تدافعی قرمزها در نبردها هم موفق بودند و در این بین کمال با ۹ نبرد موفق بهترین بازیکن زمین از این نظر بود. نوراللهی هم با ثبت ۲ پاس کلیدی، موثرترین بازیکن پرسپولیس در طراحی حملات بود. هر دو هافبک پرسپولیس هم دقت پاس بالای ۸۰ درصد را به ثبت رساندند. مقایسه آمار این بازی با دیدار سرخپوشان برابر السد و عملکرد زوج کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه می‌تواند نشان بدهد که کمال در کنار نوراللهی روان‌تر و منسجم‌تر بازی می‌کند. دو هافبک تدافعی قرمزها در بازی با السد روی هم رفته ۲۰ نبرد دفاعی را به حریف واگذار کردند و فقط ۵ بار در نبردها پیروز بودند. در آن بازی هم فقط کامیابی‌نیا موفق به ثبت یک پاس کلیدی شد و ربیع‌خواه نقشی در عملکرد تهاجمی پرسپولیس نداشت. در همان دیدار نوراللهی در ۲۰ دقیقه پایانی فرصت حضور پیدا کرد و با ثبت ۲ پاس کلیدی طراحی حملات پرسپولیس را به عهده گرفته بود.

حالا و در آستانه بازی با استقلال برانکو باید تصمیم بگیرد. انتخاب از بین یک نوراللهی آماده؛ و البته ربیع‌خواهی که برانکو علاقه زیادی به سبک بازی او دارد. همین یک بازی کافی بود تا کمال و احمد نشان بدهند هارمونی بازی پرسپولیس با حضور این دو هافبک در کنار هم چند گام بهتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج