۶۸۳۱۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تور «رولینگ استونز» پس از ۱۲ سال

گروه موسیقی «رولینگ استونز» پس از ۱۲ سال، در سال ۲۰۱۸ تور کنسرت برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایسنا به نقل از «بی.بی.سی»: آخرین تور گروه معروف «رولینگ استونز» در سال ۲۰۰۶ برگزار شد و حالا اعلام شده آن‌ها پس از ۱۲ سال قصد دارند باز هم تور کنسرت دور اروپا برگزار کنند.

تور «رولینگ استونز» پس از ۱۲ سال

تور کنسرت‌های «رولینگ استونز» با حضور «میک جگر» و «کیت ریچاردز» در ماه‌ها می و ژوئن ۲۰۱۸ برپا می‌شود. آخرین کنسرتی که این گروه در انگلستان داشت، سال ۲۰۱۳ بود اما برگزاری آخرین تور آن‌ها به ۱۲ سال پیش برمی‌گردد.

اعضای «رولینگ استونز» قول داده‌اند در مجموعه کنسرت‌هایشان کارهایی چون «رضایت»، «سیاه رنگش کن» و «شکر قهوه‌ای» را اجرا کنند. این کنسرت‌ها از ۱۷ می در «کروک پارک» دوبلین آغاز می‌شود و ۲۲ می در استادیوم لندن به پایان می‌رسد. ادینبورگ، منچستر و کاردیف از دیگر شهرهای میزبان «میک جگر»، «رونی وود»، «کیت ریچاردز» و «چارلی واتس» خواهند بود.

«رولینگ استونز» گروه راک انگلیسی است که در سال ۱۹۶۲ تشکیل شد و همزمان با جریان هجوم گروه‌های موسیقی انگلیسی پیشتاز و در سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۵ نیز در آمریکا مشهور شد. این گروه به بخش جدایی‌ناپذیری از ضدفرهنگ دهه ۶۰ میلادی تبدیل شده بود.

اولین ترکیب گروه شامل «برایان جونز» (گیتار و هارمونیکا)، «ایان استورات» (پیانو)، «میک جگر» (خواننده اصلی و نوازنده هارمونیکا)، «کیت ریچاردز» (گیتار و هم‌خوان)، «بیل وایمن» (بیس) و «چارلی واتز» (درامز) بود. جونز حدود یک‌ماه قبل از مرگش در سال ۱۹۶۹، گروه را ترک گفت و «میک تیلور» به‌عنوان جانشین او در گروه قرار گرفت که او نیز در سال ۱۹۷۵ با «رانی وود» جایگزین شد.

«رولینگ استونز» در دوران طلایی خود در میانه دهه ۶۰، نمادی از سرکشی جوانی بود و به‌عنوان گروه «ضد بیتلز» به تصویر کشیده می‌شد. در طول این مدت آن‌ها یک رشته از تک‌آهنگ‌های برتر را به ثمر رساندند و در صدر بسیاری از جدول‌های بین‌المللی، بویژه در انگلستان و آمریکا قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج