جاباما
۶۸۳۴۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فلاحت زاده: دربی پایتخت، مساوی می‌شود

پیشکسوت تیم استقلال گفت:‌ دربی پایتخت به احتمال زیاد با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد.

خبرگزاری فارس: فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد دربی ۸۶ پایتخت گفت:‌فکر می‌کنم با توجه به شرایط فنی خوبی که هر دو تیم دارند یکی از زیبا‌ترین دربی‌های چند سال اخیر را شاهد باشیم استقلال روند روبه رشدی را طی کرده و پرسپولیس هم وضعیت بسیار خوبی دارد دو تیم از نظر روحی و روانی در شرایط مناسبی هستند.

وی افزود: استقلال اگرچه سیدحسین حسینی را ندارد و محروم است اما حضور سیدمهدی رحمتی برای استقلال هم بسیار خوب است. رحمتی وزنه‌ای برای تیم استقلال در دربی محسوب می‌شود. شفر از بازیکنان استقلال به خوبی بازی می‌گیرد و مهاجمی به نام تیام را آورده که قدرت هجومی استقلال را افزایش داده است.

مدافع اسبق استقلال در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی چیست، گفت: فکر می‌کنم این بازی مساوی تمام شود البته مساوی پرگل، زیرا شرایط فنی هر دو تیم خوب است.

فلاحت‌زاده در مورد رئیس فیفا در این بازی به عنوان تماشاگر گفت:‌از حضور اینفانتینو در ایران خوشحالم او رئیس فدراسیون بین‌المللی است و من هم در جلسه ساحلی‌بازان با رئیس فیفا حضور خواهم داشت. امیدوارم تماشاگران و بازیگران دو تیم هم کمک کنند تا فغانی بتواند قضاوت خوبی در دربی داشته باشد و سطح بالای داوری فوتبال ایران را به رخ رئیس فیفا بکشانیم.

وی افزود: امیدوارم حضور رئیس فیفا باعث شود شاهد حاشیه‌های منفی و خشونت در دربی نباشیم و تماشاگران دو تیم هم تعصب و غیرت و فرهنگ ایرانی را به خوبی مقابل اینفانیتنو به نمایش بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج