جاباما
۶۸۳۶۸۹
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

گردشگری رایگان در «مسکو»

در اینجا لیستی از فعالیت هایی را آورده ایم که به شما کمک می کند بدون اینکه پول زیادی خرج کنید، حداکثر استفاده را از سفر خود به مسکو ببرید.

برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: با اینکه مسکو به عنوان یکی از گران ترین شهرهای جهان شناخته می شود، با این حال کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید به طور رایگان انجام دهید. فقط باید بدانید که به دنبال چه چیزهایی باشید.

در اینجا لیستی از فعالیت هایی را آورده ایم که به شما کمک می کند بدون اینکه پول زیادی خرج کنید، حداکثر استفاده را از سفر خود به مسکو ببرید.

از پارک های مسکو نهایت استفاده را ببرید

گردشگری رایگان در «مسکو»

بیش از ۶۰ پارک عمومی در مسکو وجود دارد که ورود به بیشتر آن ها رایگان است. با اینکه تمام آن ها برای استراحت و بهره بردن از فضای سبز مناسب هستند، ولی برخی از این پارک ها ممکن است در عمل شما را برای چند روز مشغول نگه دارند. کاخ قرن هجدهمی تزاریتسینو را تماشا کنید و از آبنمای موزیکال در هنگام غروب لذت ببرید، در اطراف کولومنسکویه قدم بزنید، در پارک کوسکووو در مکانی که داستان عشقی پر هیجانی بین کنت شرمتف و برده او پراسکوفیا کووالیووا رخ داد گردش کنید، در پارک جنگل مانند ایزمایلووو دوچرخه سواری کنید، یا اینکه عظمت شوروی را در پارک VDNKh تجربه کنید. در هر حال، هر فعالیتی بر اساس سلیقه خود را می توانید پیدا کنید.


به موسیقی کلاسیک گوش دهید

گردشگری رایگان در «مسکو»

اگر شما به موسیقی کلاسیک علاقمند هستید، مسکو شهر ایده آل شما خواهد بود چرا که همایش های بسیاری وجود دارد که می توانید به صورت رایگان به این موسیقی گوش دهید، فقط یادتان باشد که برنامه اجرا را از قبل چک کنید. شما می توانید عصرها در بسیاری از موزه های مسکو مثل موزه خانه بولگاکوف، موزه خانه چخوف، موزه مارینا تسوتایوا و موزه خانه شالیاپین از موسیقی کلاسیک لذت ببرید. کنسرواتوار معروف چایکوفسکی مسکو مرتباً کنسرت های رایگانی در روزهای آخر هفته و تعطیلات برگزار می کند. شما همچنین می توانید در آکادمی موسیقی روسیه، به طور رایگان از کنسرت های دانشجویی و اجراهای صبح در آخر هفته ها بهره ببرید.


از اجراهای رایگان موسیقی لذت ببرید

گردشگری رایگان در «مسکو»

مسکو بسیار بیشتر از چیزی که بتوانید تصور کنید دارای کلاب و کافه است و برخی از آن ها میزبان کنسرت های رایگان هستند. در کلاب Dama می توانید به موسیقی ایندی گوش دهید، در کلاب Roadhouse از گوش دادن به موسیقی ریتم اند بلوز لذت ببرید، یا اینکه در کافه های Punch & Judy و Imagine از کنسرت رایگان بهره ببرید. فقط حواستان باشد که از قبل وب سایت آن ها را چک کنید.


در ایستگاه های متروی مسکو گردش کنید

گردشگری رایگان در «مسکو»

گفته می شود که متروی مسکو یکی از زیباترین متروهای جهان است به طوری که از ۲۰۶ ایستگاه آن، ۴۴ ایستگاه به عنوان مکان های میراث فرهنگی شناخته می شوند و هر ایستگاه تاریخ خاص خود را دارد. پس اگر علاقه ای ندارید که به تورهای راهنما هزینه پرداخت کنید، کمی تحقیق از قبل انجام دهید و ایستگاه های پر زرق و برق متروی مسکو را تنها با خرج بلیت ورودی مترو، اکتشاف کنید. فقط حواستان باشد که از ساعت شلوغی پرهیز کنید!


از کلیساهای ارتدکس دیدن کنید

گردشگری رایگان در «مسکو»

کلیساهای رنگارنگ و گنبد پیازی مسکو علاوه بر اینکه مکانی عالی برای عکس گرفتن هستند، ورود به همگی آن ها نیز رایگان است. قوانین مشخصی وجود دارد که باید رعایت گردد: زنان باید لباس پوشیده به تن کنند و روسری به سر کنند، و مردان نیز اجازه پوشیدن شلوارک و پوشاندن سرهایشان را ندارند. به غیر از این ها، هیچ چیز دیگری وجود ندارد که بتواند مانع بازدید شما از این مکان های زیبای عبادت شود، که تاریخ برخی از آن ها به قرن پانزدهم بر می گردد.

علاوه بر کلیسای جامع سنت باسیل و کلیساهای کاخ کرملین، کلیساهای باشکوه دیگری از جمله کلیسای جامع مسیح منجی، صومعه نووودویچی، کلیسای الیاس پیامبر و کلیسای جامع یلوخووو نیز وجود دارد. ولی از آنجا که بیش از هزار کلیسای کوچک و بزرگ در مسکو وجود دارد، شما حتی اگر تلاشی هم نکنید بدون شک باز هم با برخی از آن ها مواجه خواهید شد.


محو معماری شوید

گردشگری رایگان در «مسکو»

مسکو در تاریخ ۸۷۰ ساله خود ساختمان ها و بناهای تاریخی زیادی را در خود جای داده که شما را برای هفته ها مشغول نگه دارد. می توانید با توجه به ترجیح شخصی خود، تور معماری خودتان را برپا کنید: عمارت های قرن هفدهمی، کلیساهای جامع باروک مسکو، آسمان خراش های سبک استالینی، ساختمان های سبک ساخت گرایی و برج های شیشه ای و بتنی.


از موزه های رایگان دیدن کنید

گردشگری رایگان در «مسکو»

بیش از هزار موزه در مسکو وجود دارد که بسیاری از آن ها هر سومین یکشنبه ماه ورودی رایگان ارائه می دهند، و برخی از آن ها در تمام اوقات رایگان هستند. تور ادبی خود در مسکو را با اکتشاف خانه گورکی آغاز کنید که در عمارتی لوکس به سبک هنر نو واقع شده، سپس به خانه بولگاکوف بروید که خانه سابق میخائیل بولگاکوف نویسنده روس است و صحنه های متعددی از رمان او به نام مرشد و مارگاریتا در آنجا دیده می شود. اگر علاقه دارید که در مورد تاریخ متروی مسکو بیشتر بدانید، از موزه ملی متروی مسکو دیدن کنید و کلکسیون منحصر به فرد قطارهای قدیمی مترو را تماشا کنید. برای بازدید از یکی از جنجالی ترین جاذبه های مسکو یعنی مقبره لنین لازم نیست پولی پرداخت کنید، و در آنجا می توانید پیکر حفظ شده این انقلابی معروف را ببینید.


به تماشای تئاتر بروید

گردشگری رایگان در «مسکو»

قطعاً ما در مورد ورود رایگان به تئاتر بولشوی یا دیگر تئاترهای باشکوه مسکو صحبت نمی کنیم. شما می توانید به طور رایگان در اجراهای تئاتر دانشجویی مؤسسه هنر مدرن و مدرسه عالی اقتصاد مسکو حضور پیدا کنید، البته به شرطی که از قبل بلیت خود را رزرو کنید. مدرسه فرهنگی ZIL پر از نمایش های رایگان است: علاوه بر نمایشگاه ها، کارگاه ها و سخنرانی ها، این مرکز مرتباً تئاترهایی برگزار می کند که می توانید بدون هزینه آن ها را تماشا کنید.


در کلاس رقص شرکت کنید

روس ها همیشه سعی می کنند نهایت استفاده را از تابستان های کوتاه خود ببرند، پس چرا در سالن های سرپوشیده رقص انجام دهند وقتی که می توانند زیر سایه درخت های صد ساله یا در کنار رود این کار را انجام دهند. طرفداران رقص Hustle هر روز از ساعت 19:30 تا 23:30 در کنار پوشکینسکایا گرد هم می آیند، ضمن اینکه در اینجا می توانید کاپوئرا و رقص ایرلندی را نیز تمرین کنید. باغ آرام و رمانتیک Bauman Garden مکانی ایده آل برای گوش دادن به موسیقی جاز و حرکت دادن بدنتان مطابق با این نوع موسیقی است.

به اسکیت روی یخ بپردازید

اسکیت روی یخ بدون شک محبوب تین فعالیت زمستانی در مسکو است، و اگر یک جفت اسکیت داشته باشید، می توانید این ورزش را به طور رایگان تجربه کنید. اگر علاقه ای ندارید که خیلی از مرکز شهر دور شوید، آبگیرهای کریستی و پاتریارش همیشه برای شما فراهم هستند، دو میدان یخی عمومی زیبا و طبیعی که می توانید تا زمانی که یخ محکم در آنجا وجود داشته باشد، هر زمان که بخواهید بازدید کنید. میدان های یخی طبیعی و مصنوعی بیشتری در دیگر پارک های مسکو هم وجود دارد، که البته کمی از مرکز شهر دورتر هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج