جاباما
۶۸۳۷۶۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیلم زنده «پینوکیو» برای دیزنی ساخته می‌شود

روی‌هم‌رفته می‌توانید پروژه‌های فعلی و آینده کمپانی دیزنی را در چهار دسته به‌خصوص تقسیم‌بندی کنید: باز‌سازی‌ها، انیمیشن‌های پیکسار، فیلم‌های مارولی و جنگ‌های ستاره‌ای.

روی‌هم‌رفته می‌توانید پروژه‌های فعلی و آینده کمپانی دیزنی را در چهار دسته به‌خصوص تقسیم‌بندی کنید: باز‌سازی‌ها، انیمیشن‌های پیکسار، فیلم‌های مارولی و جنگ‌های ستاره‌ای. متأسفانه این طور به نظر می‌رسد که این کمپانی بزرگ هیچ علاقه‌ای به خطرپذیری ندارد و فقط فیلم‌هایی را تهیه می‌کند که از بازار و فروش احتمالی‌شان مطمئن است.

فیلم زنده «پینوکیو» برای دیزنی ساخته می‌شود

هنر و تجربه به نقل از پلی‌لیست نوشت:در این خصوص به‌تازگی خبر بازسازی دیگری از دیزنی منتشر شده است و کارگردان فیلم موفق «پدینگتن» یعنی پل کینگ برای کارگردانی نسخه سینمایی و زنده «پینوکیو» برگزیده شده است. کینگ این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای می‌سازد که توسط جک ترون بازنویسی شده است و کریس وایتس و اندرو میانو آن را تهیه‌کنندگی خواهند کرد.

قبل از انتخاب کینگ، سم مندس قرار بود بازسازی «پینوکیو» را کارگردانی کند اما در سال ۲۰۱۷ بود که او این پروژه را ترک کرد. اهالی دیزنی هم پس از موفقیت چشمگیر دو فیلم «پدینگتن» به این نتیجه رسیدند که او گزینه ایده‌آلی برای بدل کردن این عروسک چوبی به یک پسر واقعی است. هنوز اطلاعات خاص و جزییاتی درباره این پروژه منتشر نشده است ولی دیزنی امیدوارست تولید از پاییز سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

اما این همه ماجرا نیست. به گزارش «هالیوود ریپورتر» دیزنی علاوه بر این می‌خواهد بعضی از دیگر فیلم‌های کلاسیک خود را هم بازسازی کند که از آن جمله می‌توان به «کلک والدین»، «پدر عروس» و «عزیزم، من بچه‌ها را کوچک کردم» اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج