۶۸۳۹۸۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

قیمت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در ایران

قیمت گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) و قیمت گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در ایران مشخص شد. گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ از پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ در ایران پیش فروش می‌شوند.

وبسایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: قیمت گلکسی اس ۹ (Samsung Galaxy S۹) و قیمت گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ در ایران مشخص شد. گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ از پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ در ایران پیش فروش می‌شوند.

چند روز پیش جدیدترین پرچمداران سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC ۲۰۱۸) معرفی شدند. اکنون باخبر شده‌ایم که پیش فروش این گوشی‌های جدید، زودتر از همیشه و از فردا، پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۶، در ایران آغاز می‌شود. این در حالی است که حتی بسیاری از بازارهای بزرگ جهان نیز هنوز پیش فروش این گوشی‌ها را آغاز نکرده‌اند.

قیمت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، یکی از چیزهایی بود که همه علاقه‌مندان به این برند منتظر اعلام آن بودند و حالا همزمان با اعلام آغاز طرح پیش فروش پرچمداران جدید سامسونگ، قیمت این گوشی‌ها نیز برای بازار کشورمان مشخص شده است.

اعلام رسمی قیمت گلکسی اس 9

بر اساس اعلام سامسونگ ایران، گوشی گلکسی اس ۹ با قیمت ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان و گوشی گلکسی اس ۹ پلاس با قیمت ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان به طور رسمی در ایران پیش فروش خواهند شد. لازم به ذکر است که این گوشی‌های جدید سامسونگ مشمول طرح رجیستری شده‌اند و در صورت قاچاق و غیر اصل بودن، در سامانه همتا ثبت و فعال نمی‌شوند. بنابراین هیچ امکانی برای ورود غیر قانونی و عرضه این گوشی‌ها با قیمت غیرواقعی وجود نخواهد داشت و نمایندگی‌های رسمی سامسونگ، تنها واردکننده مجاز گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مفت گرونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج