۶۸۴۲۶۹
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

هر کس به اهداف انقلاب آسیب برساند، مجرم است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان این‌که «هر کس به اهداف انقلاب و مردم آسیب برساند مجرم است»، گفت: شهدا ما را به قدرت و عزت رسانده‎اند و امروز آنان از سرنوشت ما، نظام و رهبری غافل نیستند.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان این‌که «هر کس به اهداف انقلاب و مردم آسیب برساند مجرم است»، گفت: شهدا ما را به قدرت و عزت رسانده‎اند و امروز آنان از سرنوشت ما، نظام و رهبری غافل نیستند.

سردار علی شادمانی در بزرگداشت شهید شاخص سال ۹۶ شهرستان اسدآباد که در مسجد صاحب‌الزمان(عج) با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: قدرت امروز ملت و رهبر ما در دنیا به آسانی بدست نیامده و دارای حکمتی است و هیچ کسی در نزد خدا با آبروتر از شهدا و پیامبر و امامان نبوده و شهدا همواره دعاگوی نظام و ولایت رهبری هستند و اکنون نیز از امور ما غافل نخواهند بود.

وی اخلاص، ادب، معصومیت، اخلاق بزرگوارانه، اهل نماز شب بودن و ولایت‌مداری را از ویژگی‌های بارز شهید حبیب‌الله لطیفی، شهید شاخص اسدآباد عنوان کرد و افزود: آن‌چه حبیب‌الله لطیفی ودیگر شهدا را در سینه ما عزیز کرده عشق آنان به معصومان(ع)، قرآن، نظام، مردم و عشق به ولایت بوده است.

وی با اشاره به این‌که «شهدا در جامعه‌ای که بشریت به انحراف رفته راه جدید و مقدسی را به ما نشان دادند»، خاطرنشان کرد: ویژگی‌های بارز شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی موجب پیروزی انقلاب ما در مقابل دشمن تا دندان مسلح آن روز شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با تأکید بر این‌که «یادواره و بزرگداشت شهدا برای مأنوس و آشنا شدن با یاد و خاطره شهدا و مرور ۴۰ سال عمر نظام انقلاب اسلامی است»، گفت: امام جمعه ولایی، فرمانده سپاه پاسداران، مدیریت آموزش و پرورش و کسانی که به برکت این انقلاب به امنیت رسیده‌اند، وظیفه دارند انقلاب را برای جوانان ونسل جدید بازنگری و بازگو کنند؛ چراکه دشمن در حال شبهه‌افکنی و کار عملیات روانی در بین نسل جوان ما هستند.

وی با اشاره به این‌که «انقلاب اسلامی شگفتی‌های عجیبی دارد و باید ضرورت، ماهیت، چرایی، تراز، اهداف، کارآمدی و دستاوردهای انقلاب را تبیین کرد» یادآور شد: چرایی و ضرورت انقلاب اسلامی به وضعیت سال ۵۵، ۵۶ و قبل از این سال‌ها برمی‌گردد که در آن زمان مستشاران انگلیسی و یهودی و آمریکایی در اقتصاد، صنعت و فناوری کشور ما دخالت داشتند و با این اقدام موجب ذلیلی و حقارت این ملت شده بودند.

وی اظهار کرد: قبل از انقلاب قبله بسیاری از انقلاب‌ها کمونیست و لیبرالیسم بود و مردم در این برهه به ماهیت صددرصد دینی و الهی این انقلاب پی بردند و از امام و رهبری حمایت کردند.

شادمانی با تأکید بر این‌که «اهداف انقلاب از ماهیت نشأت می‌گیرد»، یادآور شد: دینداری جامعه، استکبارستیزی، توجه به عمران، معیشت، اقتصاد، زندگی مردم، دفاع از کشور و تمامیت ارضی از جمله اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که «هر کس به اهداف انقلاب و مردم آسیب برساند مجرم است»، اضافه کرد: وجب به وجب خاک ایران اسلامی مقدس بوده و شهدا برای این آب و خاک ایستادگی و درد مقاومت کشیده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که «شناخت انقلاب و تحقق اهداف آن چون نماز و روزه بر ما واجب است»، اظهار کرد: ای مردان و ای زنان ایران اسلامی شهدا و شهید لطیفی‌ها خدا می‌داند که برای دین و این انقلاب ارزشمند بوده‌اند و تا ابد ارزشمند خواهند ماند و این کشور به واسطه حمایت این ملت همیشه در صحنه و شهدا کشوری بی‌نظیر است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان این‌که «کسانی‌که به غرب و دستاورهای علمی غرب توجه کرده و از استعدادهای جوانان کشور غفلت می‌کنند، خائن هستند»، افزود: دینداری و خودباوری ۲ کار مهمی بود که همواره امام راحل(ره) به آن تأکید داشتند و دائم به مسئولان تذکر می‌دادند که به مردم توجه کنند؛ چراکه کشور ما از همه نعمات الهی غنی بوده و نیاز به شرق و غرب ندارد.

وی سقوط نظام شاهنشاهی را نخستین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ما در تراز انقلاب انبیاء و ائمه‌اطهار(ع) بوده و بر مبنای احساسات و عقلانیت بر پا شده است. آنان که از انقلاب کردن پشیمان شدند، بر اساس احساسات عمل کرده و آنان که در راه انقلاب ایثار و شهید دادند بر مبنای عقل عمل کردند.

****

شهید حبیب‌الله لطیفی آذر ۱۳۴۱ در اسدآباد متولد شد و از اوایل جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد شتافت. حضور موثر این شهید بزرگوار موجب شد پس از مدتی، مسئولیت ستاد تیپ ۲۳ نصرت به وی واگذار شود که در این سمت کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت. وی ۷ مرداد ۱۳۶۷ پس از سال‌ها مجاهدت و ایستادگی برای اعتلای اسلام و انقلاب و سربلندی ملت ایران در عملیات مرصاد و به دست منافقان در منطقه چارزبر اسلام‌آباد غرب به شهادت رسید.

امروز علاوه بر بزرگداشت شهید شاخص سال ۹۶ اسدآباد «حبیب‌الله لطیفی»، مسئول ستاد تیپ ۲۳ نصرت، یاد و خاطره ۴۰ شهید سرافراز پایگاه شهید کاشفی محله مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر اسدآباد گرامی داشته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش قاسم

      اهداف انقلاب از نظر شما یا مردم در سالهای پیش از انقلاب

    • یا مهدی

      ماشالله کم جرم داریم. اینم روش!

    • بدون نام

      اگه طرف روس باشه چی؟

    • بدون نام

      آیا کسانی که به اختلاس اعتراض کنند هم مجرمند

    • بدون نام

      پس بالای نود درصد مسؤلین مجرمند دیگه،اعتراف از این بالاتر؟

    • بدون نام

      اختلاص گران به ارمانهای انقلاب ضربه زداند

    • m

      باسلام
      بخداوندی خدا قسم تمام کسایی که بهشون رای میدیم باعث نابودی انقلاب واسلامو همه دستاوردا میکنن،کاری کردن که همه رو بدبین کردن چقدر اختلاس چقدر تبعیض چقدر اختلاف در آمد،طوری شده اگه پارتی نداشته باشی باید بری بمیری،امید به زندگی رو به زیر صفر رساندن،تمامشون بدون استثنابه هیچیک از وعده هاشون عمل نکردن ،هرکدوم اومدن زندگی رو برامون سختتر کردن

    • میثم

      به اهداف انقلاب آسیب رساندن جرم است .. عمل نکردن به دستورات خداوند
      که واجب و از انقلاب هم تر است چه طور ؟!؟!؟!؟؟
      _____ از انقلاب به ظاهر اسلامی بعضی از افراد سود و منفعت می برند .
      _____ از اجرای حکم و دستورات خداوند همه سود و منفعت می برند .

    • بسیجی گنام

      آقای شادمانی : خیانت به خون شهدا کسانی میکنند که بیت المال را چپاول میکنند بنده یک بسیجی بودم در جنگ حضور داشتم خیلی از دوستانم شهید شدند برای این انقلاب ؛ اما یک عده فقط از این انقلاب سوءاستفاده کردند خود شما هم آنان را میشناسید اما سوکت اختیار کردید؛ !!! اخبار داغ سناسور نکن فقط از خدا بترس :

    • عنقا

      ففط یک‌کلمه ان موقع گفتن جوانان دریابند واینکه به مردم توجه کنن امان ازتوجه

    • بدون نام

      بهانه برای سرکوب مخالف ، بسوی دیکتاتوری /

    • بدون نام

      مردم تو این چند ساله اسیبی نبود که بشون وارد نشه شما فقط منظورتون خودتون بود هر کی به شما اعتراض کرد مجرم حساب میشه

    • بدون نام

      خفه شوباباریدبدبه تمام‌ مملکت واهداف کدام اهداف دروغ هایتان‌ رااهداف میدانید

    • بدون نام

      سازمان مدیریت واستخدامی کشوری دانا وکاردان = تمامی مدیران جامعه بدور از فساد و کشور در رفاه وامنیت

    • بدون نام

      هر کس به مردم اسیب برساند جرمش چیست,هر کس مردم را میکشد و ازار میرساند جرمش چیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج