۶۸۴۸۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تماشای آفلاین ویدیو‌های یوتیوب؛ به‌زودی

گوگل بعنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی یوتیوب، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور افزایش امکان استفاده کاربران در بسیاری از کشورهایی با پهنای باند اینترنت بسیار کم و سرعت اینترنت پایین، به آنها این اجازه را بدهد تا بتوانند ویدیوهای موردنظر و مورد علاقه خود را به صورت آفلاین نیز دانلود و مشاهده کنند.

خبرگزاری ایسنا: گوگل به کاربران ۱۲۵ کشور جهان این امکان را می‌دهد تا به تماشای آفلاین ویدیوهای موردنظر خود بپردازند.

به گزارش وب سایت phonearena، گوگل بعنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزار و اپلیکیشن کاربردی یوتیوب، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد به منظور افزایش امکان استفاده کاربران در بسیاری از کشورهایی با پهنای باند اینترنت بسیار کم و سرعت اینترنت پایین، به آنها این اجازه را بدهد تا بتوانند ویدیوهای موردنظر و مورد علاقه خود را به صورت آفلاین نیز دانلود و مشاهده کنند.

شبکه‌های اجتماعی بسیاری این روزها به دنبال برقراری سرویس و نسخه‌های لایت از اپلیکیشن‌های خود هستند تا به کاربرانی که در کشورهای در حال توسعه با سرعت اینترنت پایین هستند، این امکان را بدهند تا از خدمات این نرم‌افزارها، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شوند و کسی نباشد که به خاطر سرعت پایین اینترنت از این خدمات محروم باشد.

اکنون از این پس کاربران و طرفداران یوتیوب قادر خواهند بود ویدیوهای موردنظر را به راحتی حتی با سرعت پایین اینترنت دانلود کرده و بعدا به تماشا بنشینند بدون آنکه نیازی به اتصال به شبکه اینترنت باشد.

گوگل تاکید کرده است که به زودی این قابلیت برای کاربران در بیش از ۱۲۵ کشور جهان قابل دسترسی و استفاده خواهد بود. یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئوست که دفتر مرکزی آن در شهر سان برونو ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا مستقر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج