۶۸۵۵۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علت حضور کومان در تمرین الغرافه چه بود؟

وسلی اسنایدر که بیشترین بازی ملی را برای هلند انجام داده است از تیم ملی خداحافظی کرد.

ورزش سه: وسلی اسنایدر از سال ۲۰۰۰ بازی در تیم های رده پایه هلند را آغاز کرد و از سال ۲۰۰۳ به تیم بزرگسالان دعوت شد. این هافبک خوش فکر طی سال های ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۷ یکی از بازیکنان کلیدی هلند بود و در رسیدن این تیم به فینال جام جهانی ۲۰۱۰ نیز نقشی کلیدی ایفا کرد.

حالا خبر می رسد این هافبک تکنیکی که با ۱۳۳ حضور در ترکیب لاله های نارنجی، بیشترین بازی ملی را برای هلند رقم زده است، به حضور خود در تیم ملی خاتمه داده است.

روز گذشته رونالد کومان سرمربی فصل گذشته اورتون که به تازگی هدایت لاله های نارنجی را برای خروج آنها از شرایط بحرانی در نظر گفته است، در تمرینات تیم الغرافه حاضر شد تا با ستاره هلندی این تیم دیدار کند. در ابتدا گمانه زنی ها بر این بود که کومان برای بررسی شرایط اسنایدر راهی قطر شده تا بار دیگر او را به اردوی تیم ملی فرابخواند، اما با رسانه ای شدن محتوای مکالمه اسنایدر و کومان مشخص شد تا کومان برای تجلیل از زحمات سال های گذشته ستاره هلند در قطر حاضر شده است و می خواهد تیمی جدید را برای لاله های نارنجی تشکیل دهد.

رونالد کومان سرمربی هلند در این خصوص گفته است: « وسلی یکی از بهترین لژیونرهای هلند در سالهای اخیر است، یک بازیکن فوق العاده با نگرش عالی. اما من می خواهم تیم جدیدی بسازم و به همین علت باید دست به انتخاب بزنم.»

البته اسنایدر نیز در صحبت های خود با کومان اعلام کرد: « زمانی که در ۳۳ سالگی تصمیم گرفتم تا از تیم نیس جدا شوم و به الغرافه بیایم، می دانستم جایگاهم به خطر می افتد. کومان می خواهد دوران جدیدی را با بازیکنان جوانتر و جدیدتری آغاز کند. ما در این باره گفت و گوی دوستانه ای داشتیم و به تصمیم او احترام می گذارم.»

همچنین فدراسیون هلند اعلام کرد هنگامی که اسنایدر به فوتبال خود پایان داد و شرایط لازم مربیگری را بدست آورد، در مورد یک مسئولیت جدید در ساختار تیم ملی این کشور با او گفت و گو خواهد کرد.

اسنایدر ژوئن گذشته رکورد بیشترین بازی ملی را برای تیم هلند به نام خود ثبت کرد و برای صد و سی و یکمین بار برای این تیم به میدان رفت. او در یک بازی دوستانه برابر رومانی در ماه نوامبر برای آخرین و صد و سی و سومین بار پیراهن هلند را برتن کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج