۶۸۶۰۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

احیای جادوی کهن دیزنی توسط امیلی بلانت

ساختن دنباله‌ای بر «مری پاپینز» دست‌کم روی کاغذ ایده هوشمندانه‌ای به نظر نمی‌رسید، اما اولین پیش‌پرده/ ترِیلر «مری پاپینز برمی‌گردد» از راه رسیده است تا دست‌کم خیال گروهی از علاقه‌مندان را راحت کند که امیلی بلانت و شرکا، مشکلی با احیای جادوی کهن دیزنی نداشته‌اند.

بانی فیلم: ساختن دنباله‌ای بر «مری پاپینز» دست‌کم روی کاغذ ایده هوشمندانه‌ای به نظر نمی‌رسید، اما اولین پیش‌پرده/ ترِیلر «مری پاپینز برمی‌گردد» از راه رسیده است تا دست‌کم خیال گروهی از علاقه‌مندان را راحت کند که امیلی بلانت و شرکا، مشکلی با احیای جادوی کهن دیزنی نداشته‌اند.

احیای جادوی کهن دیزنی توسط امیلی بلانت

هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایر نوشت: راب مارشال پس از این‌که موزیکال فانتزی «به درون جنگل» (۲۰۱۴) را برای دیزنی ساخت، برای کارگردانی این دنباله در نظر گرفته شد؛ فیلمی که کریسمس آینده اکران می‌شود و دیزنی امیدها و آرزوهای بسیاری برای آن دارد. اما خلاصه داستان رسمی فیلم چنین می‌گوید: «در لندن دوران رکود اقتصادی، جین و مایکل که حالا بزرگ شده‌اند به همراه سه فرزند مایکل، دوباره مری پاپینز جادویی را در پی یک غم خانوادگی می‌بینند. پاپینز یک بار دیگر با مهارت‌های سحرآمیز منحصربه‌فردش و به کمک دوستش جک، به اعضای این خانواده کمک می‌کند تا دوباره در زندگی‌شان به لذت و شادی برسند.»

لین‌منوئل میراندا، مریل استریپ، بن ویشا، امیلی مورتیمر، آنجلا لَنزبِری، جولی والترز و کالین فِرث از دیگر بازیگران این دنباله هستند که از بین آن‌ها بلانت و استریپ قبلاً با مارشال در «به درون جنگل» همکاری کرده بودند. «مری پاپینز برمی‌گردد» طبق برنامه از ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) روی پرده سینماها خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج