۶۸۶۶۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آغاز ثبت نام کتاب‌فروشی‌ها در طرح «عیدانه کتاب»

ثبت نام کتاب‌فروشی‌ها در طرح «عیدانه کتاب» از ۱۶ اسفندماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب: کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از ۱۶ اسفندماه با مراجعه به سایت www.ketabnet.ir نسبت به ثبت نام در عیدانه کتاب اقدام کنند.

در طرح «عیدانه کتاب» سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال است و خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.

طرح «عیدانه کتاب» با شعار «عیدی، کتاب هدیه دهیم» هشتمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌هاست.

کتاب‌فروشی‌ها برای مشارکت در این طرح باید پروانه کسب با تاریخ معتبر و مورد تایید مراجع ذیصلاح داشته باشند. در صورت تازه‌تأسیس بودن، کتاب‌فروشی می‌تواند یک دوره با نامه تأیید از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان مبنی بر اقدام برای دریافت پروانه، نسبت به ثبت نام اقدام کند. همچنین، داشتن رایانه و دسترسی به اینترنت برای مشارکت در این طرح الزامی است و کتاب‌فروشی‌ها باید تا پایان طرح عیدانه کتاب پوستر طرح را در ورودی و محل قابل رویت فضای کتاب‌فروشی نصب کنند.

اطلاعات صاحب امتیاز در پروانه کسب با اطلاعات شخص متقاضی شرکت در طرح (به‌جز در موارد واگذاری قانونی) نیز نباید مغایرت داشته باشد.

کتاب‌فروش باید اطلاعات واقعی خریدار اعم از نام، نام خانوادگی، شماره ملی و تلفن همراه و مشخصات کتاب‌های فروخته‌شده را همزمان با فروش در پنل کتاب‌فروشی ثبت کند و نباید بیش از ۲ نسخه از یک عنوان کتاب برای هر خریدار را به فروش برساند.

همچنین ثبت اطلاعات واقعی کتاب‌های فروخته‌شده در فاکتور فروش، تطبیق تعداد کتاب‌های فروخته‌شده با تعداد درج‌شده در فاکتور، نداشتن تفاوت غیرمتعارف قیمت کتاب با قیمت درج‌شده در فاکتور از دیگر شرایط ثبت خرید در طرح عیدانه کتاب است.

مواردی مانند واگذاری کتاب‌فروشی به غیر، ارائه اطلاعات نادرست در اسناد ثبت نام کتاب‌فروشی، ثبت کتاب خارج از زمان خرید، عدم ارائه تخفیف طرح به مشتری، جعلی بودن مشخصات خریدار، فروش کتاب‌های غیر مشمول در طرح و ثبت عناوین دیگر در فاکتور خریدار، فروش کتاب‌های آموزشی، کمک‌آموزشی، نایاب، افست، فاقد شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، تخلف محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج